KudoZ home » English to Georgian » Medical: Pharmaceuticals

blister

Georgian translation: ფირფიტა


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:blister
Georgian translation:ფირფიტა
Entered by: Salome Tkhelia

06:56 Feb 15, 2008
English to Georgian translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: blister
* Blinded Blister Labels
* Capsules, 12.5 mg or Placebo, 21 Capsules / Blister
* Label will need to be sized for 21 count blister cards with occluded tear-off panel on far right containing treatment regimen beneath occlusion
Salome Tkhelia
Georgia
ფირფიტა
Explanation:
blister -- ფირფიტა

http://www.austblister.com/Foil_Pack_Main.html

21 Capsules / Blister -- 21 კაფსულიანი ფირფიტა

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2008-02-15 07:25:22 GMT)
--------------------------------------------------

ზუსტად ასევე: 21 count blister cards -- 21 კაფსულიანი (ან აბიანი) ფირფიტები

--------------------------------------------------
Note added at 44 mins (2008-02-15 07:41:00 GMT)
--------------------------------------------------

მგონი, რა განსხვავებაა აბსა და კაფსულას შორის იცი, მაგრამ მაინც დავწერ. კაფსულა არის აბის სახეობა, რომელიც შედგება გარსისგან და მასში ჩაყრილი ან ჩასხმული, პეროპალურად მისაღები (ანუ გადასაყლაპი) წამლისგან.

--------------------------------------------------
Note added at 53 mins (2008-02-15 07:50:26 GMT)
--------------------------------------------------

ხო, სალომე, ეს ნამდვილად ფირფიტაა. ამაში 100%-ით ვარ დარწმუნებული.

ერთი შესწორება: ზემოთ ”პერორალურად” უნდა დამეწერა, სორრი
Selected response from:

Maya Gorgoshidze
Georgia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4ფირფიტა
Maya Gorgoshidze
4იხ. ქვემოთ
Levan Namoradze


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
იხ. ქვემოთ


Explanation:
фарм. ячейка (упаковки таблеток Булавина); контурная ячейковая упаковка (Mania)

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-02-15 07:03:45 GMT)
--------------------------------------------------

არსებობს ასეთი ფორმა - ”კაპლეტები”, თუმცა, ესაა თუ არა, ძნელი სათქმელია. ალბათ, მაინც ”აბი” სჯობს...


    Reference: http://www.multitran.ru/c/m.exe?l1=1&s=blister&%CF%EE%E8%F1%...
Levan Namoradze
Georgia
Specializes in field
Native speaker of: Native in GeorgianGeorgian
PRO pts in category: 12

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
ფირფიტა


Explanation:
blister -- ფირფიტა

http://www.austblister.com/Foil_Pack_Main.html

21 Capsules / Blister -- 21 კაფსულიანი ფირფიტა

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2008-02-15 07:25:22 GMT)
--------------------------------------------------

ზუსტად ასევე: 21 count blister cards -- 21 კაფსულიანი (ან აბიანი) ფირფიტები

--------------------------------------------------
Note added at 44 mins (2008-02-15 07:41:00 GMT)
--------------------------------------------------

მგონი, რა განსხვავებაა აბსა და კაფსულას შორის იცი, მაგრამ მაინც დავწერ. კაფსულა არის აბის სახეობა, რომელიც შედგება გარსისგან და მასში ჩაყრილი ან ჩასხმული, პეროპალურად მისაღები (ანუ გადასაყლაპი) წამლისგან.

--------------------------------------------------
Note added at 53 mins (2008-02-15 07:50:26 GMT)
--------------------------------------------------

ხო, სალომე, ეს ნამდვილად ფირფიტაა. ამაში 100%-ით ვარ დარწმუნებული.

ერთი შესწორება: ზემოთ ”პერორალურად” უნდა დამეწერა, სორრი

Maya Gorgoshidze
Georgia
Specializes in field
Native speaker of: Native in GeorgianGeorgian
PRO pts in category: 12
5 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Notes to answerer
Asker: ”ფირფიტა” მგონი, საუკეთესოდ ჯდება კონტექტში. მადლობა.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Levan Namoradze
1 hr
  -> მადლობა.

agree  Sandro C
3 hrs
  -> მადლობა, ხათუნა :)

agree  Ia Dzamashvili: Blister aris firfita, rusulad amas veZaxodiT list-s. wamlis SefuTvis erT-erTi forma.
8 hrs
  -> მადლობა, ია :)

agree  IrinaGM
8 hrs
  -> მადლობა, ირინა :)