KudoZ home » English to Georgian » Medical (general)

Myocardial necrosis biomarkers sample

Georgian translation: მიოკარდიუმის ნეკროზის ბიომარკერების ნიმუში


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Myocardial necrosis biomarkers sample
Georgian translation:მიოკარდიუმის ნეკროზის ბიომარკერების ნიმუში
Entered by: Maya Gorgoshidze

14:01 Feb 15, 2007
English to Georgian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Name of a Course
English term or phrase: Myocardial necrosis biomarkers sample
and
creatine kinase myocaridal band (CK-MB)
IrinaGM
United States
მიოკარდიუმის ნეკროზის ბიომარკერების ნიმუში
Explanation:
მიოკარდიუმის ნეკროზის ბიომარკერების ნიმუში

ბიომარკერები (ბიოლოგიური მარკერები) ნივთიერებებია, რომლებსაც სპეციფიკური ბიოლოგიური მაკრომოლეკულების მარკირებისთვის (ამოსაცნობად) იყენებენ. აქ ლაპარაკია ”მარკერების” ნიმუშზე და არა კვლევის შედეგის, ანუ ”მაკირების” სურათის ნიმუშზე.

რაც შეეხება სიტყვა ”ნეკროზს”, იგი საკმაოდ მიღებული ტერმინია. ეს არ არის უჯრედების უბრალო ”კვდომა”. ”გლეხურად” რომ ვთქვათ, ეს არის ”ძალდატანებითი სიკვდილი” (ანუ, ცუდია) და ძირეულად განსხვავდება აპოპტოზისაგან, ანუ ბუნებრივი (კარგი) სიკვდილისაგან.
Selected response from:

Maya Gorgoshidze
Georgia
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5მიოკარდიუმის ნეკროზის ბიომარკერების ნიმუში
Maya Gorgoshidze
3მიოკარდული ნეკროზის(კვდომის) ბიოლოგიური მარკირების ნიმუში
Levan Namoradze


Discussion entries: 10





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
myocardial necrosis biomarkers sample
მიოკარდული ნეკროზის(კვდომის) ბიოლოგიური მარკირების ნიმუში


Explanation:
მე მგონი, ერთი ”ოპეჩატკაა” გაპარული...

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2007-02-15 18:25:50 GMT)
--------------------------------------------------

ან სინჯი

Levan Namoradze
Georgia
Specializes in field
Native speaker of: Native in GeorgianGeorgian
PRO pts in category: 58
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

22 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
myocardial necrosis biomarkers sample
მიოკარდიუმის ნეკროზის ბიომარკერების ნიმუში


Explanation:
მიოკარდიუმის ნეკროზის ბიომარკერების ნიმუში

ბიომარკერები (ბიოლოგიური მარკერები) ნივთიერებებია, რომლებსაც სპეციფიკური ბიოლოგიური მაკრომოლეკულების მარკირებისთვის (ამოსაცნობად) იყენებენ. აქ ლაპარაკია ”მარკერების” ნიმუშზე და არა კვლევის შედეგის, ანუ ”მაკირების” სურათის ნიმუშზე.

რაც შეეხება სიტყვა ”ნეკროზს”, იგი საკმაოდ მიღებული ტერმინია. ეს არ არის უჯრედების უბრალო ”კვდომა”. ”გლეხურად” რომ ვთქვათ, ეს არის ”ძალდატანებითი სიკვდილი” (ანუ, ცუდია) და ძირეულად განსხვავდება აპოპტოზისაგან, ანუ ბუნებრივი (კარგი) სიკვდილისაგან.

Maya Gorgoshidze
Georgia
Works in field
Native speaker of: Native in GeorgianGeorgian
PRO pts in category: 24
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?