KudoZ home » English to Greek » Advertising / Public Relations

Interpreting technology - turnkey conferences

Greek translation: τεχνολογία διερμηνείας-ολοκληρωμένα συνεδριακά πακέτα (με πλήρη κάλυψη υπηρεσιών)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Interpreting technology - turnkey conferences
Greek translation:τεχνολογία διερμηνείας-ολοκληρωμένα συνεδριακά πακέτα (με πλήρη κάλυψη υπηρεσιών)
Entered by: Katerina Kallitsi

09:09 Mar 11, 2004
English to Greek translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations
English term or phrase: Interpreting technology - turnkey conferences
Range of services

Website translations
Telephone interpreting
Interpreting technology - turnkey conferences
Katerina Kallitsi
τεχνολογία διερμηνείας-διοργάνωση συνεδρίων με πλήρη κάλυψη υπηρεσιών
Explanation:
Ο όρος "turnkney" όπως αναφέρει και η Βαλεντίνη χρησιμοποιείται συχνά με την έννοια του "ετοιμοπαράδοτου" ή "με το κλειδί στο χέρι" ΄για σπίτια (ή αυτοκίνητα κλπ.) ή για να υποδηλώσει προγράμματα ή υπηρεσίες που δεν χρειάζονται καμιά προσπάθεια ή ίσως ελάχιστη προσπάθεια από τον αγοραστή για να λειτουργήσουν. Εδώ πιστεύω ότι εννοείται η υποστήριξη και από πλευράς υλικοτεχνολογικού εξοπλισμού και από γλωσσικής άποψης.

Βρήκα αυτό το κείμενο που είναι αρκετά αναλυτικό και πιθανόν να σε βοηθάει και στην προηγούμενη ερώτηση:

"Διερμηνεία

Διαθέτουμε έμπειρους / έμπειρες διερμηνείς συνεδρίων και ταυτόχρονης διερμηνείας από και προς όλες τις γλώσσες. Για δίκες και παρόμοιες υποθέσεις διαθέτουμε ορκωτούς διερμηνείς.


Διερμηνεία συνεδρίων
Οι διερμηνείς εργάζονται είτε ως διερμηνείς συνεδρίων είτε με διαδοχική διερμηνεία από μία γλώσσα προς μία ή περισσότερες γλώσσες εργασίας.

Ταυτόχρονη διερμηνεία
Οι συνεργάτες μας κάνουν ταυτόχρονη διερμηνεία ­ δηλ.ταυτόχρονα και συνεχόμενα ­ από μία γλώσσα προς μία ή περισσότερες γλώσσες εργασίας, με τη βοήθεια μικροφωνικής εγκατάστασης ταυτόχρονης διερμηνείας ή ψιθυριστής διερμηνείας.

Τηλεφωνική διερμηνεία
Στις διαπραγματεύσεις σας με αλλοδαπούς εμπορικούς συνεργάτες, οι οποίες δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν επιτόπου, ο διερμηνέας παρεμβάλλεται αμέσως στην τηλεφωνική συνδιάλεξη των συνεργατών με σύνδεση συνεδριάσεων ISDN.

Μικροφωνικές εγκαταστάσεις ταυτόχρονης διερμηνείας
Ενοικιάζουμε για ημερίδες και συνέδρια μικροφωνικές εγκαταστάσεις ταυτόχρονης διερμηνείας κάθε μεγέθους. Τέτοιες εγκαταστάσεις είναι οι καμπίνες ταυτόχρονης διερμηνείας καθώς και ο σχετικός εξοπλισμός με ακουστικά, δέκτες συνεδριάσεων, μικρόφωνα και συστήματα ηχομόνωσης. Στην τιμή για την ενοικίαση περιλαμβάνεται η τοποθέτηση και η αφαίρεση του εξοπλισμού καθώς και η επιτόπια υποστήριξη."

http://www.proverb.de/proverb_greek/leistungen.htm
Selected response from:

Lamprini Kosma
Italy
Grading comment
Ευχαριστώ, Λαμπρινή
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8τεχνολογία διερμηνείας-διοργάνωση συνεδρίων με πλήρη κάλυψη υπηρεσιών
Lamprini Kosma
5τεχνολογία διερμηνείας - ετοιμοπαράδοτα συνέδρια (συσκέψεις/διασκέψεις)
Valentini Mellas


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
interpreting technology - turnkey conferences
τεχνολογία διερμηνείας - ετοιμοπαράδοτα συνέδρια (συσκέψεις/διασκέψεις)


Explanation:
Το turnkey χρειάζεται συμφραζόμενα για να καταλάβουμε αν αναφέρονται σε τεχνολογία διερμηνείας (για παράδειγμα videoconferencing, audio conferencing over the internet) ή αν εννοούν ότι έχουν ήδη προετοιμασμένα πακέτα τύπων συνεδρίων/διασκέψεων.



Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Vicky Papaprodromou: Καλέ συ, αυτό το "ετοιμοπαράδοτα" τι τόθελες - σαν "αυτοκίνητα με το κλειδί στο χέρι" ακούγεται...Και κρεμάω και μια σκελίδα σκόρδο μέσα σε ξύδι αν τυχόν παρεξηγηθείς!!! (Φιλάκια πολλά)//Tότε το ξύδι σκέτο σε "delivery" package (βλέπε ετοιμοπαράδοτο).
3 hrs
  -> XAXAXAXAXA .. ti na pareksigitho .. itan i teleftaia apantisi pou edosa prin koimitho (vlepe miso mati anoixto kai o egefalos na exei katevasei ta rola!) :D

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
interpreting technology - turnkey conferences
τεχνολογία διερμηνείας-διοργάνωση συνεδρίων με πλήρη κάλυψη υπηρεσιών


Explanation:
Ο όρος "turnkney" όπως αναφέρει και η Βαλεντίνη χρησιμοποιείται συχνά με την έννοια του "ετοιμοπαράδοτου" ή "με το κλειδί στο χέρι" ΄για σπίτια (ή αυτοκίνητα κλπ.) ή για να υποδηλώσει προγράμματα ή υπηρεσίες που δεν χρειάζονται καμιά προσπάθεια ή ίσως ελάχιστη προσπάθεια από τον αγοραστή για να λειτουργήσουν. Εδώ πιστεύω ότι εννοείται η υποστήριξη και από πλευράς υλικοτεχνολογικού εξοπλισμού και από γλωσσικής άποψης.

Βρήκα αυτό το κείμενο που είναι αρκετά αναλυτικό και πιθανόν να σε βοηθάει και στην προηγούμενη ερώτηση:

"Διερμηνεία

Διαθέτουμε έμπειρους / έμπειρες διερμηνείς συνεδρίων και ταυτόχρονης διερμηνείας από και προς όλες τις γλώσσες. Για δίκες και παρόμοιες υποθέσεις διαθέτουμε ορκωτούς διερμηνείς.


Διερμηνεία συνεδρίων
Οι διερμηνείς εργάζονται είτε ως διερμηνείς συνεδρίων είτε με διαδοχική διερμηνεία από μία γλώσσα προς μία ή περισσότερες γλώσσες εργασίας.

Ταυτόχρονη διερμηνεία
Οι συνεργάτες μας κάνουν ταυτόχρονη διερμηνεία ­ δηλ.ταυτόχρονα και συνεχόμενα ­ από μία γλώσσα προς μία ή περισσότερες γλώσσες εργασίας, με τη βοήθεια μικροφωνικής εγκατάστασης ταυτόχρονης διερμηνείας ή ψιθυριστής διερμηνείας.

Τηλεφωνική διερμηνεία
Στις διαπραγματεύσεις σας με αλλοδαπούς εμπορικούς συνεργάτες, οι οποίες δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν επιτόπου, ο διερμηνέας παρεμβάλλεται αμέσως στην τηλεφωνική συνδιάλεξη των συνεργατών με σύνδεση συνεδριάσεων ISDN.

Μικροφωνικές εγκαταστάσεις ταυτόχρονης διερμηνείας
Ενοικιάζουμε για ημερίδες και συνέδρια μικροφωνικές εγκαταστάσεις ταυτόχρονης διερμηνείας κάθε μεγέθους. Τέτοιες εγκαταστάσεις είναι οι καμπίνες ταυτόχρονης διερμηνείας καθώς και ο σχετικός εξοπλισμός με ακουστικά, δέκτες συνεδριάσεων, μικρόφωνα και συστήματα ηχομόνωσης. Στην τιμή για την ενοικίαση περιλαμβάνεται η τοποθέτηση και η αφαίρεση του εξοπλισμού καθώς και η επιτόπια υποστήριξη."

http://www.proverb.de/proverb_greek/leistungen.htm


Lamprini Kosma
Italy
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ, Λαμπρινή

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena Petelos
13 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ Έλενα!

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: αλλά, θα προτιμούσα το τεχνολογικός εξοπλισμός διερμηνείας που τα περιλαμβάνει όλα... :-))
15 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ Νάντια! Καλή σου μέρα :-)

agree  Vicky Papaprodromou
2 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ Βίκυ!

agree  Emmanouil Tyrakis
3 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ Μανώλη! :-)

agree  Eftychia Stamatopoulou
4 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ Ευτυχία!

agree  Valentini Mellas: kai tora pou o egefalos anoikse ta rola, ipie ximo kai staniare fisika kai protimo tin apantisi sou ;)
4 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ Βαλεντίνη! Καλημερούδια :-))

agree  Maria Nicholas
5 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ Μαρία! :-)

agree  xxxx-Translator: Καλησπέρα, Λαμπρινή :)
7 hrs
  -> Ευχαριστώ Στέλλα! Καλή σου μέρα :-)