KudoZ home » English to Greek » Advertising / Public Relations

signage

Greek translation: σηματοδότηση, σήμανση


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:signage
Greek translation:σηματοδότηση, σήμανση
Entered by: Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI

16:46 Feb 20, 2005
English to Greek translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations
English term or phrase: signage
as in:
New Toyota Corporate Identity Signage for Retailers

μου έρχεται στο νου η λέξη 'Λογότυπο' αλλά θα προτιμούσα κάτι που να συνδυάζει το σλόγκαν με κάποιο σήμα κατατεθέν.
Προφανώς Γαλλικά, αλλά χρησιμοποιείται ευρέωσ στην Αγγλική.
Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
Greece
σηματοδότηση, σήμανση
Explanation:
Marketing Net / Αρθρο
... στη διάθεση των «Ambushing companies» τίθεται και η εικονική σηματοδότηση (virtual signage) κατά τη ...
www.marketing-net.gr/online/article. asp?returnPage=GROUP&group=2&articleid=1288

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2005-02-20 16:54:31 GMT)
--------------------------------------------------

ή και απλά \"ΣΗΜΑΤΑ\"
Quick definitions (signage)

# noun: signs collectively (especially commercial signs or posters) (Example: \"There will be signage displayed at each post\")
Selected response from:

Spiros Doikas
Grading comment
Είχα μια συζήτηση με τη Ναντια σήμερα μιας και είχε κάνει την ίδια εργασία πρόσφατα και πράγματι πείσθηκα για το 'σήμανση'! Ευχαριστώ θερμότατα όλους τους συμμετέχοντες για τη συνεισφορά τους!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3παρουσίαση (σήμανση)
Costas Zannis
3 +4σηματοδότηση, σήμανση
Spiros Doikas
4πόστερ, επιγραφή
Katerina Kallitsi
3σήμα υπογραφής
Vicky Papaprodromou
1σύστημα σηματοδότησης
Angeliki Kotsidou


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
σηματοδότηση, σήμανση


Explanation:
Marketing Net / Αρθρο
... στη διάθεση των «Ambushing companies» τίθεται και η εικονική σηματοδότηση (virtual signage) κατά τη ...
www.marketing-net.gr/online/article. asp?returnPage=GROUP&group=2&articleid=1288

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2005-02-20 16:54:31 GMT)
--------------------------------------------------

ή και απλά \"ΣΗΜΑΤΑ\"
Quick definitions (signage)

# noun: signs collectively (especially commercial signs or posters) (Example: \"There will be signage displayed at each post\")


    Reference: http://europa.eu.int/eurodicautom/Controller
Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 32
Grading comment
Είχα μια συζήτηση με τη Ναντια σήμερα μιας και είχε κάνει την ίδια εργασία πρόσφατα και πράγματι πείσθηκα για το 'σήμανση'! Ευχαριστώ θερμότατα όλους τους συμμετέχοντες για τη συνεισφορά τους!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Assimina Vavoula
14 hrs

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Επειδή πρόσφατα έκανα παρόμοια μετάφραση... σήμανση...
15 hrs

agree  Alexandra Fakalou: καλημέρα Σπύρο :)
16 hrs

agree  Evdoxia R.
16 hrs

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
σήμα υπογραφής


Explanation:
Εγώ πάλι θα πρότεινα αυτό γιατί ακούγεται καλύτερα και σε διευκολύνει να κάνεις και κάνα λογοπαίγνιο για το σλόγκαν.

Δες και στη διαφάνεια 3 του καλού μας Δημοκρίτειου που ασχολείται με κάτι σχετικά παρεμφερές:

pericles.ee.duth.gr/seminar/ 2004-05/omilies/watermarking.ppt

Vicky Papaprodromou
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
πόστερ, επιγραφή


Explanation:
Δεν ξέρω αν σου ταιριάζει, σου δίνω και μια άλλη ιδέα.
Δες στο Wordreference τον ορισμό καθώς κι ένα ελληνικό site.

http://www.foreignword.com/Tools/dictsrch.htm
signage [saɪnɪʒ]
A noun
1 signage

signs collectively (especially commercial signs or posters); "there will be signage displayed at each post"


http://www.infostore.gr/modules.php?name=News&file=article&s...
Ένα νέο διαφημιστικό - προωθητικό μέσο αναπτύσσεται ταχύτατα σε όλο τον κόσμο. Η ιδέα είναι πολύ απλή. Μια ψηφιακή οθόνη, συνήθως μεγάλων διαστάσεων, προβάλλει multimedia μηνύματα σε χώρους από όπου διέρχεται ή συγκεντρώνεται μεγάλο πλήθος ατόμων:
• Σε περιβάλλοντα λιανικών πωλήσεων
• Σε χώρους αναμονής πολλών ανθρώπων
• Σε σημεία διέλευσης μεγάλου πλήθους
Μέχρι πρόσφατα, τα μηνύματα που επαναλαμβάνονταν συνεχώς ήταν γραμμένα σε δίσκους CD-ROM ή DVD. Για να αλλάξει το περιεχόμενό τους, έπρεπε να κοπεί νέος δίσκος και να τοποθετηθεί με το χέρι στη συσκευή ανάγνωσης. Στο μεταξύ, ο υπεύθυνος του συστήματος μπορούσε να γνωρίζει αν το σύστημά του είχε υποστεί κάποια βλάβη, μόνο με επιτόπια επίσκεψη. Ήταν μια λύση απλή, αλλά δύσκαμπτη, χρονοβόρα και τελικά ακριβή.
Όλα αυτά, όμως, αποτελούν παρελθόν. Σήμερα, χάρη στην τεχνολογία Internet, τα μεμονωμένα συστήματα προβολής μηνυμάτων συνδέονται μεταξύ τους σε ενιαία δίκτυα με εξαιρετική ευελιξία και δυνατότητα ελέγχου, επιτρέποντας στη νέα διαφημιστική-προωθητική τεχνολογία να απογειωθεί και να δείξει τις πραγματικά μεγάλες της δυνατότητες. Τα Δίκτυα Ψηφιακών Πόστερ (Digital Signage Networks) είναι πια πραγματικότητα!

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2005-02-20 17:28:12 GMT)
--------------------------------------------------

Ωχ, γιατί βγήκε 2 φορές αυτό; :-(

Katerina Kallitsi
Native speaker of: Native in GreekGreek

57 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
σύστημα σηματοδότησης


Explanation:
-

Angeliki Kotsidou
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in RussianRussian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
παρουσίαση (σήμανση)


Explanation:
Ολόκληρη η φράση διαμορφώνεται ως εξής:
«Νέα παρουσίαση της εταιρικής ταυτότητας της Toyota (σήμανση) στα καταστήματα λιανικής πώλησης.»

Αναφέρεται στο σχεδιασμό και την εφαρμογή του για την ενιαία μορφή παρουσίασης της εταιρικής ταυτότητας μιάς εταιρίας σε όλα τα καταστήματα λιανικής πώλησης (σχέδιο επιγραφών, λογότυπο, τυπογραφικά στοιχεία, συνθήματα, χρώματα και χρωματικούς συνδυασμούς κλπ. κλπ.)

Panel Signing Systems
... ένα απαραίτητο στοιχείο για την διαμόρφωση της Εταιρικής Ταυτότητας μιας επιχείρησης ...
www.panelsigns.gr/main.html


Costas Zannis
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Nicholas: Αυτό είναι!
1 hr
  -> Ευχαριστώ!

agree  Vicky Papaprodromou
4 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Alexandra Fakalou: καλήεβδομάδα :)
14 hrs
  -> Ευχαριστώ, και σ' εσένα το ίδιο :-))