KudoZ home » English to Greek » Agriculture

lifter windrower

Greek translation: εκριζωτική μηχανή κατά γραμμές


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lifter windrower
Greek translation:εκριζωτική μηχανή κατά γραμμές
Entered by: Manolis Dardoufas

17:16 Feb 21, 2006
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Agriculture
English term or phrase: lifter windrower
πρόκειται για γεωργικό μηχάνημα
SGOUZA
εκριζωτική μηχανή κατά γραμμές
Explanation:
Το eurodicautom αναφέρεται σε μια για αντίδια!



--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2006-02-21 17:33:55 GMT)
--------------------------------------------------

για φωτογραφία μιας τέτοιας μηχανής
http://www.yarbro.com/index.php?page_id=399&page_item_id=826

για πατάτες
http://www.topcropmanager.com/6_search/article_w.asp?article...
Selected response from:

Manolis Dardoufas
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +4εκριζωτική μηχανή κατά γραμμέςManolis Dardoufas
4 +1θεριζοαλωνιστική μηχανή
Nadia Anagnostopoulou


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +4
εκριζωτική μηχανή κατά γραμμές


Explanation:
Το eurodicautom αναφέρεται σε μια για αντίδια!



--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2006-02-21 17:33:55 GMT)
--------------------------------------------------

για φωτογραφία μιας τέτοιας μηχανής
http://www.yarbro.com/index.php?page_id=399&page_item_id=826

για πατάτες
http://www.topcropmanager.com/6_search/article_w.asp?article...

Manolis Dardoufas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Mohay: Επιβεβαιώνεται από Haensch/Haberkamp, Wtb. der Landwirtschaft. Γαλλικά arracheuse-groupeuse ή arracheuse-aligneuse. Σύνηθες θύμα (κατά το λεξικό αυτό) το κοκκινογούλι (beet)
49 mins
  -> Ευχαριστώ Αντράς. Πάντως όποιο και να είναι σωστό μαθαίνουμε πολλά για τη γεωργία σήμερα!

agree  Vicky Papaprodromou
1 hr
  -> Eυχαριστώ καλημέρα!

agree  Elena Petelos: ...και βγάζει καρωτάκια, πατατούλες κλπ.
1 hr
  -> Eυχαριστώ καλημέρα!

agree  Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
15 hrs
  -> Eυχαριστώ καλημέρα!

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
θεριζοαλωνιστική μηχανή


Explanation:
Δυστυχώς δε μπορώ να δώσω κάποια references σχετικά για να το επιβεβαιώσω. Απλά τυγχάνει να κατάγομαι από αγροτική περιοχή και να γνωρίζω από αγροτικά μηχανήματα. Έψαξα στο google images και βρήκα φωτογραφία για να καταλάβω περι τίνος μηχανήματος πρόκειται. Όσο κι αν έψαξα σε ελληνικές σελίδες όμως δε βρήκα κατι για να σου δώσω ως επιβεβαίωση.Ελπίζω να βοηθάω :)

Nadia Anagnostopoulou
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Isodynamia: Εδώ υπάρχει ελληνική αναφορά και φωτογραφία για επιβεβαίωση: http://dim-stanou.chal.sch.gr/theros.htm
20 mins

neutral  Manolis Dardoufas: Δυστυχώς κατάγομαι από βιομηχανική πόλη. Απ' ό,τι όμως βλέπω στο δίκτυο η θεριζοαλωνιστική μηχανή [(combine) harvester thresher] αφορά σιτηρά. Το lifter windrowe
27 mins