KudoZ home » English to Greek » Agriculture

lemnaceae

Greek translation: Λεμνίδες


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lemnaceae
Greek translation:Λεμνίδες
Entered by: xxxlinakatsani

06:25 Apr 1, 2008
English to Greek translations [PRO]
Science - Agriculture
English term or phrase: lemnaceae
Αναφέρεται σε genetically transformed Lemnaceae plants....
xxxlinakatsani
Λεμνίδες
Explanation:
Στον Πάπυρο, εγκυκλοπαίδεια και λεξικό.
Στο λεξικό:
λέμνα
η (Α λέμνα)· γένος αγγειόσπερμων μονοκότυλων φυτών που, σύμφωνα με την σημερινή ταξινόμηση, ανήκει στην τάξη αρώδη και είναι τυπικός αντιπρόσωπος τής οικογένειας λεμνίδες.

Στην εγκυκλοπαίδεια, στη λέμνα:
...αντιπρόσωπος της οικογένειας Λεμνίδες (Lemnaceae).

Η λέμνα απαντά στον Θεόφραστο. Γι' αυτό έχουμε "e" στο λατινικό.

http://www.google.com/search?q=λεμνιδών&sourceid=navclient-f...
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Λεμνίδες
Nick Lingris
4Λιμνοειδή (φυτά)
Albana Dhimitri


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Λιμνοειδή (φυτά)


Explanation:
http://images.google.gr/imgres?imgurl=http://www.aquaspace.g...

.........Η χρήση των Λιμνοειδών.............

Albana Dhimitri
Greece
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in GreekGreek

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Lemnaceae
Λεμνίδες


Explanation:
Στον Πάπυρο, εγκυκλοπαίδεια και λεξικό.
Στο λεξικό:
λέμνα
η (Α λέμνα)· γένος αγγειόσπερμων μονοκότυλων φυτών που, σύμφωνα με την σημερινή ταξινόμηση, ανήκει στην τάξη αρώδη και είναι τυπικός αντιπρόσωπος τής οικογένειας λεμνίδες.

Στην εγκυκλοπαίδεια, στη λέμνα:
...αντιπρόσωπος της οικογένειας Λεμνίδες (Lemnaceae).

Η λέμνα απαντά στον Θεόφραστο. Γι' αυτό έχουμε "e" στο λατινικό.

http://www.google.com/search?q=λεμνιδών&sourceid=navclient-f...

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
1 hr
  -> Ευχαριστώ, Εύη.

agree  socratisv
2 hrs

agree  Danae Ferri
4 hrs