KudoZ home » English to Greek » Agriculture

synenergic effects

Greek translation: συνεργιστικό αποτέλεσμα


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:synergistic effect
Greek translation:συνεργιστικό αποτέλεσμα
Entered by: Costas Zannis

17:35 Mar 4, 2004
English to Greek translations [PRO]
Agriculture / Erosion Control Systems
English term or phrase: synenergic effects
The XXX Erosion ControlSystem works in many ways. It is designed as a whole system with interacting (synegetic) effects.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
με αλληλεπιδρόντα (συνεργιστικά) αποτελέσματα
Explanation:
SYNERGISTIC EFFECT: A biologic response to multiple substances where one substance worsens the effect of another substance. The combined effect of the substances acting together is greater than the sum of the effects of the substances acting by themselves [see additive effect and antagonistic effect].

Greek: σύμπτωμα που μπορεί να αποδοθεί στη συνεργία(συνδυασμένη δράση)των αερίων και των σωματιδιακών ρύπων του αέρα (a symptom ( of disease ) which can be ascribed to a synergistic effect involving both the gaseous and the particulate pollutants suspended in the air).

http://www.websters-dictionary-online.org/definition/english...

Βλ. ακόμη: Λεξικό Μπαμπινιώτη > συνεργία, συνεργισμός, συνεργιστικός(ή, ό)


--------------------------------------------------
Note added at 2 days 18 hrs 26 mins (2004-03-07 12:01:44 GMT)
--------------------------------------------------


Bodybuilding Club
... PAIN RELIEF FACTORS? MAXIMIZED? Country Life Περιέχει ένα συνδυασμό ουσιών σε συνεργιστικές αναλογίες, ο ...
www.bodybuildingclub.gr/search.cfm?Lang=GR&BID=17 - 29k - Αποθηκευμένη Σελίδα - Παρόμοιες σελίδες
[ Περισσότερα αποτελέσματα από το www.bodybuildingclub.gr ]

Τμήμα Αγροτικής Ανάπτυξης
... Μηχανισμοί εκλεκτικότητας-ανθεκτικότητας.
Συνεργιστικές ουσίες και αντίδοτα. ...
www.agro.duth.gr/b_kateuthinsi.htm - 101k - Αποθηκευμένη Σελίδα - Παρόμοιες σελίδες

[PDF] PROEUHΕALTH
Είδος αρχείου: PDF/Adobe Acrobat - Σε μορφή HTML
... εταξύ προβιοτικών και πρεβιοτικών θα εκτι?ηθεί
για τυχόν συνεργιστικές επιδράσεις. ...
www.vtt.fi/virtual/proeuhealth/consumerplatform/ greek%20leaflet.pdf - Παρόμοιες σελίδες

[PDF] Fuzeon, INN-Enfuvirtide
Είδος αρχείου: PDF/Adobe Acrobat
... αντιρετροϊκών κατηγοριών έδειξαν πρόσθετες
δράσεις στις συνεργιστικές αντιικές και ...
www.emea.eu.int/humandocs/PDFs/ EPAR/fuzeon/169503el4.pdf - Παρόμοιες σελίδες

On-line Bookstore Paratiritis
... ότι είχαν αναπτύξει συμπληρωματικές και δυνάμει
συνεργιστικές μεθόδους διερεύνησης. ...
www.paratiritis.gr/pr/productdetails.asp?ProdID=107499 - 26k -
Selected response from:

Costas Zannis
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +9συνεργητικές επιπτώσεις
Betty Revelioti
5με αλληλεπιδρόντα (συνεργιστικά) αποτελέσματα
Costas Zannis
4συνεργητικά αποτελέσματα
Eleni Zissi


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +9
συνεργητικές επιπτώσεις


Explanation:
http://postgrasrv.hydro.ntua.gr/gr/edmaterial/education/Chat...

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2004-03-04 17:44:49 GMT)
--------------------------------------------------

καθώς και

συνεργειακές επιπτώσεις
http://www.europarl.eu.int/commonpositions/2000/pdf/c5-0180-...

www.europarl.eu.int/meetdocs/committees/ envi/20000710/416638_el.doc

Betty Revelioti
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
6 mins

agree  Katerina Kallitsi
26 mins

agree  xxxx-Translator
33 mins

agree  Emmanouela Charalampaki
51 mins

agree  Maria Nicholas
57 mins

agree  Valentini Mellas
1 hr

agree  Lamprini Kosma: Καλησπέρα Μπέττυ! Θα πρότεινα και "συνεργικές".
2 hrs

agree  Spiros Doikas
3 hrs

agree  Ilias Sifakis
14 hrs

neutral  Costas Zannis: Υπάρχει σύγχιση με τη λέξη, όλες οι παραλλαγές της υπάρχουν στο google, κι από επίσημους φορείς. Προτιμώ να σταθώ στους ορισμούς των λεξικών. Δες την απάντησή μου.
2 days18 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
συνεργητικά αποτελέσματα


Explanation:
Πρόκειται για ένα σύστημα που κάνει συνδυασμένους ελέγχους με συνεργασία των επί μέρους τμημάτων του, προϊόν των οποίων είναι συνεργητικά αποτελέσματα.

Eleni Zissi
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Costas Zannis: Δες το σχόλιό μου στη Μπέτυ.
2 days15 hrs

2 days18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
με αλληλεπιδρόντα (συνεργιστικά) αποτελέσματα


Explanation:
SYNERGISTIC EFFECT: A biologic response to multiple substances where one substance worsens the effect of another substance. The combined effect of the substances acting together is greater than the sum of the effects of the substances acting by themselves [see additive effect and antagonistic effect].

Greek: σύμπτωμα που μπορεί να αποδοθεί στη συνεργία(συνδυασμένη δράση)των αερίων και των σωματιδιακών ρύπων του αέρα (a symptom ( of disease ) which can be ascribed to a synergistic effect involving both the gaseous and the particulate pollutants suspended in the air).

http://www.websters-dictionary-online.org/definition/english...

Βλ. ακόμη: Λεξικό Μπαμπινιώτη > συνεργία, συνεργισμός, συνεργιστικός(ή, ό)


--------------------------------------------------
Note added at 2 days 18 hrs 26 mins (2004-03-07 12:01:44 GMT)
--------------------------------------------------


Bodybuilding Club
... PAIN RELIEF FACTORS? MAXIMIZED? Country Life Περιέχει ένα συνδυασμό ουσιών σε συνεργιστικές αναλογίες, ο ...
www.bodybuildingclub.gr/search.cfm?Lang=GR&BID=17 - 29k - Αποθηκευμένη Σελίδα - Παρόμοιες σελίδες
[ Περισσότερα αποτελέσματα από το www.bodybuildingclub.gr ]

Τμήμα Αγροτικής Ανάπτυξης
... Μηχανισμοί εκλεκτικότητας-ανθεκτικότητας.
Συνεργιστικές ουσίες και αντίδοτα. ...
www.agro.duth.gr/b_kateuthinsi.htm - 101k - Αποθηκευμένη Σελίδα - Παρόμοιες σελίδες

[PDF] PROEUHΕALTH
Είδος αρχείου: PDF/Adobe Acrobat - Σε μορφή HTML
... εταξύ προβιοτικών και πρεβιοτικών θα εκτι?ηθεί
για τυχόν συνεργιστικές επιδράσεις. ...
www.vtt.fi/virtual/proeuhealth/consumerplatform/ greek%20leaflet.pdf - Παρόμοιες σελίδες

[PDF] Fuzeon, INN-Enfuvirtide
Είδος αρχείου: PDF/Adobe Acrobat
... αντιρετροϊκών κατηγοριών έδειξαν πρόσθετες
δράσεις στις συνεργιστικές αντιικές και ...
www.emea.eu.int/humandocs/PDFs/ EPAR/fuzeon/169503el4.pdf - Παρόμοιες σελίδες

On-line Bookstore Paratiritis
... ότι είχαν αναπτύξει συμπληρωματικές και δυνάμει
συνεργιστικές μεθόδους διερεύνησης. ...
www.paratiritis.gr/pr/productdetails.asp?ProdID=107499 - 26k -


Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!