KudoZ home » English to Greek » Art, Arts & Crafts, Painting

character artist

Greek translation: υποκριτής


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:character artist
Greek translation:υποκριτής
Entered by: Nick Lingris

12:06 Jul 19, 2005
English to Greek translations [PRO]
Art/Literary - Art, Arts & Crafts, Painting / ballet
English term or phrase: character artist
Anafereretai se xoreftes balletou pou upoduondai kapoio rolo. Iparxei mipws kati pio sunoptiko? Exaristw!
Vasilis Thomopoulos
Luxembourg
υποκριτής
Explanation:
:-}

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2005-07-19 12:29:20 GMT)
--------------------------------------------------

Κορυφαίοι είναι οι principal character artists.

Από το διαδίκτυο:
Το μπαλέτο είναι ένα σκηνικό έργο που οι υποκριτές εκφράζουν αισθήματα και πάθη με το χορό και με σχήματα που το ρυθμίζει μουσική συνοδεία.


--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2005-07-19 12:32:00 GMT)
--------------------------------------------------

Στα ξενόγλωσσα: καρακτέρ.

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2005-07-19 12:34:23 GMT)
--------------------------------------------------

Ακυρο το καρακτέρ: περιγράφει περισσότερο την τεχνική.
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Efxaristw!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5υποκριτής
Nick Lingris
3καρατερίστα(ς)
Costas Zannis
3καλλιτεχνικός χαρακτήραςflipendo


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
καλλιτεχνικός χαρακτήρας


Explanation:
ξέρω, μπορεί να φαίνεται λάθος απόδοση των όρων, όμως αυτό μου έρχεται σαν απάντηση

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2005-07-19 12:31:20 GMT)
--------------------------------------------------

ή υποδυόμενος χαρακτήρας

flipendo
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek

20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
υποκριτής


Explanation:
:-}

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2005-07-19 12:29:20 GMT)
--------------------------------------------------

Κορυφαίοι είναι οι principal character artists.

Από το διαδίκτυο:
Το μπαλέτο είναι ένα σκηνικό έργο που οι υποκριτές εκφράζουν αισθήματα και πάθη με το χορό και με σχήματα που το ρυθμίζει μουσική συνοδεία.


--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2005-07-19 12:32:00 GMT)
--------------------------------------------------

Στα ξενόγλωσσα: καρακτέρ.

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2005-07-19 12:34:23 GMT)
--------------------------------------------------

Ακυρο το καρακτέρ: περιγράφει περισσότερο την τεχνική.

Nick Lingris
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 39
Grading comment
Efxaristw!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: (Γραμματεύς και Φαρισαίος) - Συγνώμη αλλά μου ήλθε αυθόρμητα στο νου, όμως έτσι λέγονται - μου το επιβεβαίωσε κι η Νάσια.
32 mins
  -> Από αρχαιοτάτων χρόνων...

agree  Evdoxia R.
35 mins
  -> :-}

agree  Assimina Vavoula
41 mins
  -> :-}

agree  Lina Ntaoukaki
2 hrs
  -> Ευχαριστώ, Λίνα.

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
3 hrs

50 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
καρατερίστα(ς)


Explanation:
Στο θέατρο λέγονται "καρατερίστα(ς)". Δεν βλέπω το λόγο να μην ονομάζονται έτσι και στο μπαλέτο.

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Vicky Papaprodromou: Κώστα, το έψαξα νωρίτερα και δεν λέγονται έτσι για το μπαλέτο. Ρώτησα ήδη μια φίλη ηθοποιό.//Και τα δύο: λέγονται υποκριτές κι όχι καρατερίστες. :-)
1 min
  -> Η οποία ξέρει πως δε λέγεται αλλά δεν ξέρει πως λέγεται;-))