KudoZ home » English to Greek » Art, Arts & Crafts, Painting

Poseur

Greek translation: θεατρίνος


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Poseur
Greek translation:θεατρίνος
Entered by: Marianna Kotzia

13:12 Mar 26, 2004
English to Greek translations [PRO]
Art/Literary - Art, Arts & Crafts, Painting
English term or phrase: Poseur
Portrait of a young man? Portrait of a young poseur, more likely.
Marianna Kotzia
Greece
θεατρίνος
Explanation:
Πορτραίτο νεαρού άντρα; Μάλλον πορτραίτο νεαρού θεατρίνου (ή και ηθοποιού)

Στην περίπτωση αυτή κι επειδή είναι φανερό πως πρόκειται για λογοπαίγνιο, θα πρότεινα να ξεφύγεις λίγο και να τον αποκαλέσεις θεατρίνο, ηθοποιό, με την έννοια ότι άλλο είναι κι άλλο παριστάνει. Έτσι διατηρείς και το "αρτίστικο" ύφος της λέξης poseur
Selected response from:

xxxx-Translator
Grading comment
Ευχαριστώ, Στέλλα.
Πιστεύω κι εγώ ότι καλό είναι να ξεφύγω λίγο από το κείμενο.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6υποκριτής
Valentini Mellas
3 +5φιγουρατζής, σνομπ, επιδειξίας
Spiros Doikas
4θεατρίνοςxxxx-Translator


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
poseur
φιγουρατζής, σνομπ, επιδειξίας


Explanation:
--

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2004-03-26 13:25:11 GMT)
--------------------------------------------------

άνδρας / γυναίκα που ποζάρει

Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Georgios Paraskevopoulos: προέρχετααι από την γαλλική γι'αυτό και ξενικά ΠΟΖΕΡ
9 mins

agree  Vicky Papaprodromou
39 mins

agree  Lamprini Kosma
1 hr

agree  Evdoxia R.
2 hrs

agree  Elena Petelos
2 hrs

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
poseur
υποκριτής


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2004-03-26 13:24:34 GMT)
--------------------------------------------------

Εδώ έχεις το λογοπαίγνιο ανάμεσα στο poser (αυτός που ποζάρει, το μοντέλο) με το Poseur (αυτός που υποκρίνεται ότι είναι κάτι άλλο, \"η κάλπικη δεκάρα).

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2004-03-26 13:25:27 GMT)
--------------------------------------------------

poseur: a person who habitually pretends to be something he is not
www.cogsci.princeton.edu/cgi-bin/webwn

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
40 mins

agree  Maria Nicholas
1 hr

agree  Maria Karra
1 hr

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: or just "Portrait of yound man posing"... :-))
21 hrs

agree  Tina8: kai me tin protasi tis Nadias!!
23 hrs

agree  Estella
3 days21 hrs

2 days11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
poseur
θεατρίνος


Explanation:
Πορτραίτο νεαρού άντρα; Μάλλον πορτραίτο νεαρού θεατρίνου (ή και ηθοποιού)

Στην περίπτωση αυτή κι επειδή είναι φανερό πως πρόκειται για λογοπαίγνιο, θα πρότεινα να ξεφύγεις λίγο και να τον αποκαλέσεις θεατρίνο, ηθοποιό, με την έννοια ότι άλλο είναι κι άλλο παριστάνει. Έτσι διατηρείς και το "αρτίστικο" ύφος της λέξης poseur

xxxx-Translator
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ, Στέλλα.
Πιστεύω κι εγώ ότι καλό είναι να ξεφύγω λίγο από το κείμενο.