KudoZ home » English to Greek » Art/Literary

Cultural Awareness Programme

Greek translation: Πρόγραμμα για την ανάπτυξη (ή καλλιέργεια) πολιτιστικής συνείδησης


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Cultural Awareness Programme
Greek translation:Πρόγραμμα για την ανάπτυξη (ή καλλιέργεια) πολιτιστικής συνείδησης
Entered by: Daphne b

11:19 Aug 27, 2002
English to Greek translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: Cultural Awareness Programme
Web site translation
Margaret Lagoyianni
United Kingdom
Πρόγραμμα για την Ανάπτυξη (ή Καλλιέργεια) Πολιτιστικής Συνείδησης
Explanation:
το καλύτερο που μπόρεσα να σκεφτώ σε ελεύθερη απόδοση
Selected response from:

anthi
Grading comment
Many thanks Anthi.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5Πρόγραμμα για την Ανάπτυξη (ή Καλλιέργεια) Πολιτιστικής Συνείδησηςanthi
5ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑΣJoanna5
5ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑΣJoanna5


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
Πρόγραμμα για την Ανάπτυξη (ή Καλλιέργεια) Πολιτιστικής Συνείδησης


Explanation:
το καλύτερο που μπόρεσα να σκεφτώ σε ελεύθερη απόδοση

anthi
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 107
Grading comment
Many thanks Anthi.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Karra: Nai, wraia apodosn, Av8n. (xwris kefalaia omws. autn eivai agglikn syvntheia, akoma ki otav prokeitai gia titlo).
2 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  FREDERICA
5 hrs

agree  Betty Revelioti
5 hrs

agree  Vassilios Ikonomidis
9 hrs

agree  Maria Nicholas
11 hrs

20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑΣ


Explanation:
Cultural Awareness Programme = Programma Politistikis Enhmerotitas = Πρόγραμμα Πολιτιστικής Ενημερότητας.

I hope I helped.

Joanna5
PRO pts in pair: 7

20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑΣ


Explanation:
Cultural Awareness Programme = Programma Politistikis Enhmerotitas = Πρόγραμμα Πολιτιστικής Ενημερότητας.

I hope I helped.

Joanna5
PRO pts in pair: 7