KudoZ home » English to Greek » Art/Literary

school song

Greek translation: σχολικό τραγούδι


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:school song
Greek translation:σχολικό τραγούδι
Entered by: Evdoxia R.

09:54 Nov 4, 2003
English to Greek translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: school song
can I say "ο ύμνος του σχολείου";
Dionysia
Greece
τραγούδι/ύμνος
Explanation:
Αν είναι ένα συγκεκριμένο τραγούδι που έχει γραφτεί για ένα συγκεκριμένο σχολείο, τότε θα μπορούσε να είναι ο ύμνος του.
αλλά μήπως είναι γενικά τα τραγουδάκια που λέμε στο σχολείο, δηλαδή σχολικά τραγούδια;;
Selected response from:

Evdoxia R.
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ! Μακάρι να μπορούσα να δώσω 4 και στις δυο!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +12τραγούδι/ύμνοςEvdoxia R.
5 +1Ύμνος του σχολείου ή/και σχολικό τραγούδι
Nadia-Anastasia Fahmi


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +12
τραγούδι/ύμνος


Explanation:
Αν είναι ένα συγκεκριμένο τραγούδι που έχει γραφτεί για ένα συγκεκριμένο σχολείο, τότε θα μπορούσε να είναι ο ύμνος του.
αλλά μήπως είναι γενικά τα τραγουδάκια που λέμε στο σχολείο, δηλαδή σχολικά τραγούδια;;

Evdoxia R.
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 210
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ! Μακάρι να μπορούσα να δώσω 4 και στις δυο!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Helen Chrysanthopoulou
0 min

agree  Catherine Christaki: σχολικό τραγούδι, είναι πολύ σπάνιο ένα σχολείο να έχει δικό του τραγούδι
1 min

agree  Betty Revelioti
20 mins

agree  Eftychia Stamatopoulou: σχολικό τραγούδι.
25 mins

agree  Vicky Papaprodromou
2 hrs

agree  elzosim
3 hrs

agree  Ioanna Karamanou: ύμνος
6 hrs

agree  Valentini Mellas
8 hrs

agree  xxxx-Translator
9 hrs

agree  angelsid
22 hrs

agree  Estella
1 day5 hrs

agree  Ilias PETALAS: μπορεί στις ΗΠΑ να συνηθίζεται... Το λέει και η Μαρία, οπότε μου φαίνεται πιθανό. Δεν μας δίνεις όμως και συγκείμενο.
2 days10 hrs

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Ύμνος του σχολείου ή/και σχολικό τραγούδι


Explanation:
Εσύ κρίνεις, ανάλογα με το συγκείμενό σου

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 1671

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ilias PETALAS
2 days10 hrs
  -> :-))