KudoZ home » English to Greek » Art/Literary

*sentence*

Greek translation: τροχιά του συνειδητού


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:orbit of consciousness
Greek translation:τροχιά του συνειδητού
Entered by: Daphne b

13:32 Jan 14, 2004
English to Greek translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: *sentence*
Wih meditation the orbit of consciousness reaches its zenith.
Sophie
Με το διαλογισμό η τροχιά του συνειδητού φτάνει στο ζενίθ της
Explanation:
Meditation=Διαλογισμός (Μπαμπινιώτης)
Selected response from:

Konstantinos Tsanakas
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6Με το διαλογισμό η τροχιά του συνειδητού φτάνει στο ζενίθ τηςKonstantinos Tsanakas
5 +2*sentence*
Georgios Paraskevopoulos
4 +2Διαμέσου του διαλογισμού η τροχιά της συνείδησης
Spiros Doikas
4με την αυτοσυγκέντρωση η καμπύλη του συνειδητού φτάνει στο ζενίθ
Costas Zannis


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
με την αυτοσυγκέντρωση η καμπύλη του συνειδητού φτάνει στο ζενίθ


Explanation:
.

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 1656

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Διαμέσου του διαλογισμού η τροχιά της συνείδησης


Explanation:
φτάνει στο ζενίθ της.

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2004-01-14 13:40:16 GMT)
--------------------------------------------------


ή φτάνει στο απόγειό της / το αποκορύφωμά της / το ύψιστο σημείο της

Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3901

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dimitra Karamperi: Με το διαλογισμό η τροχιά της συνείδησης φτάνει στο ζενίθ της.
2 mins

agree  Evdoxia R.
4 mins

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
*sentence*


Explanation:
With meditation the orbit of consciousness reaches its zenith.
Με τον διαλογισμό η σφαίρα επιρροής της συνείδησης αγγίζει το ζενίθ (αποκορύφωμά) της.


Georgios Paraskevopoulos
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 42

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eftychia Stamatopoulou
5 mins
  -> Ευχαριστώ EftixiaS

agree  Vicky Papaprodromou
2 hrs
  -> Ευχαριστώ Vicky Papaprodromou

12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
Με το διαλογισμό η τροχιά του συνειδητού φτάνει στο ζενίθ της


Explanation:
Meditation=Διαλογισμός (Μπαμπινιώτης)

Konstantinos Tsanakas
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eftychia Stamatopoulou
2 mins

agree  Theodoros Linardos
29 mins

agree  Betty Revelioti
42 mins

agree  Vicky Papaprodromou
2 hrs

agree  Valentini Mellas
3 hrs

agree  Evdoxia R.
19 hrs