KudoZ home » English to Greek » Astronomy & Space

Leo Triplet

Greek translation: leo triplet


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Leo Triplet
Greek translation:leo triplet

15:14 Oct 28, 2006
English to Greek translations [PRO]
Science - Astronomy & Space
English term or phrase: Leo Triplet
It belongs to the constellation of Leo but i cannot find an official translation In Greek. Should I leave it as it is?
Katerina Martzoukou
leo triplet
Explanation:
Με βάση τις τρεις καταχωρίσεις που βρήκα στο Google, μένει αμετάφραστο. Ιδού τ' αποτελέσματα.

AstroVox :: Επισκόπηση Θ.Ενότητας - Ανοιξιάτικη βόλτα στον ΛέονταΈνα σχόλιο για το leo triplet : όποιος φίλος επιχειρήσει , ας ευχηθεί να έχει και ... Βοήθημα : τι να περιμένετε για leo triplet : http : / / www . astrovox ...
www.astrovox.gr/forum/viewtopic.php?p=27442& - 98k - Συμπληρωματικό Αποτέλεσμα - Αποθηκευμένη Σελίδα - Παρόμοιες σελίδες


AstroForum :: Επισκόπηση Θ.Ενότητας - Αστροάλματα (οδηγίες ...Leo triplet ( M66 , M65 , NGC3628 ) - M95 - M96 - M105 - NGC2903 Παράθυρο 2 . ... Leo triplet Μ65 - Μ66 - NGC3628 Απόσταση από τη Γη 35 εκατομ . ετη φωτός ...
astroforum.gr/forum/viewtopic.php?p=3245&sid=80b1b58d508de219c8209c015bc2fdfd - 104k - Συμπληρωματικό Αποτέλεσμα - Αποθηκευμένη Σελίδα - Παρόμοιες σελίδες


AstroForum :: Επισκόπηση Θ.Ενότητας - Εξορμηση για παρατήρηση ...Aλλά εκδικήθηκε αμέσως με Leo Triplet και τον NGC3628 εκεί ( από τους πιο εντυπωσιακούς NGC ) http : / / www . astrovox . gr / forum / album_pic . php ...
www.astroforum.gr/forum/viewtopic.php?t=118&start=15&sid=03... - 86k - Συμπληρωματικό Αποτέλεσμα - Αποθηκευμένη Σελίδα - Παρόμοιες σελίδες
[ Περισσότερα αποτελέσματα από το www.astroforum.gr ]

Selected response from:

flipendo
Grading comment
Thank you so much!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5η Τριάδα του Λέοντα
Nick Lingris
3leo tripletflipendo


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
leo triplet
leo triplet


Explanation:
Με βάση τις τρεις καταχωρίσεις που βρήκα στο Google, μένει αμετάφραστο. Ιδού τ' αποτελέσματα.

AstroVox :: Επισκόπηση Θ.Ενότητας - Ανοιξιάτικη βόλτα στον ΛέονταΈνα σχόλιο για το leo triplet : όποιος φίλος επιχειρήσει , ας ευχηθεί να έχει και ... Βοήθημα : τι να περιμένετε για leo triplet : http : / / www . astrovox ...
www.astrovox.gr/forum/viewtopic.php?p=27442& - 98k - Συμπληρωματικό Αποτέλεσμα - Αποθηκευμένη Σελίδα - Παρόμοιες σελίδες


AstroForum :: Επισκόπηση Θ.Ενότητας - Αστροάλματα (οδηγίες ...Leo triplet ( M66 , M65 , NGC3628 ) - M95 - M96 - M105 - NGC2903 Παράθυρο 2 . ... Leo triplet Μ65 - Μ66 - NGC3628 Απόσταση από τη Γη 35 εκατομ . ετη φωτός ...
astroforum.gr/forum/viewtopic.php?p=3245&sid=80b1b58d508de219c8209c015bc2fdfd - 104k - Συμπληρωματικό Αποτέλεσμα - Αποθηκευμένη Σελίδα - Παρόμοιες σελίδες


AstroForum :: Επισκόπηση Θ.Ενότητας - Εξορμηση για παρατήρηση ...Aλλά εκδικήθηκε αμέσως με Leo Triplet και τον NGC3628 εκεί ( από τους πιο εντυπωσιακούς NGC ) http : / / www . astrovox . gr / forum / album_pic . php ...
www.astroforum.gr/forum/viewtopic.php?t=118&start=15&sid=03... - 86k - Συμπληρωματικό Αποτέλεσμα - Αποθηκευμένη Σελίδα - Παρόμοιες σελίδες
[ Περισσότερα αποτελέσματα από το www.astroforum.gr ]



flipendo
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8
Grading comment
Thank you so much!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
η Τριάδα του Λέοντα


Explanation:
Στην περιοχή του Λέοντα βρίσκεται ένα πολύ ενδιαφέρον μικρό σμήνος γαλαξιών, η τριάδα του Λέοντα.
http://tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=12439&m=C16&...

Ή "η τριπλέτα του Λέοντα" ("τρπλέτα" το γράφει).
http://astronomy.gr/magazine_news.cfm?ne_id=437&action=detai...

http://en.wikipedia.org/wiki/Leo_Triplet


Nick Lingris
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 57

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxstardome: Τάσσομαι υπέρ αυτής της άποψης διότι οι πηγές είναι αξιόπιστες.
2 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Vicky Papaprodromou
2 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
13 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Assimina Vavoula
22 hrs

agree  Natassa Iosifidou
2 days1 hr




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): Vicky Papaprodromou, Nadia-Anastasia Fahmi, Natassa Iosifidou