KudoZ home » English to Greek » Automotive / Cars & Trucks

rearward-facing

Greek translation: στραμμένα προς τα πίσω


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:rearward-facing
Greek translation:στραμμένα προς τα πίσω
Entered by: Katerina Kallitsi

14:48 Jun 23, 2005
English to Greek translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks / Operator Manual
English term or phrase: rearward-facing
Caution for installing the child restraint on vehicle with front passenger air bag

The label shown here is attached on vehicles with a front passenger air bag.

Extreme Hazard!
Do not use a rearward-facing child restraint on a seat protected by an air bag in front of it. A REARWARD-FACING CHILD RESTRAINT must NOT be used in the front passenger seat if the front passenger’s air bag has not been deactivated. The force of an inflating air bag could kill or seriously injure a child. A rearward-facing child restraint should be used in the rear seat.
Katerina Kallitsi
με φορά αντίθετη προς την πορεία κίνησης
Explanation:
Είναι πιο μακροσκελές, αλλά ίσως περιγράφει καλύτερα τον τρόπο τοποθέτησης.

"...Τα καθίσματα που ανήκουν στην πρώτη κατηγορία είναι κατάλληλα για μωρά έως 9 μηνών ή βάρους δέκα κιλών και αντικαθιστούν συνήθως το πορτ-μπεμπέ ή το ριλάξ. Τοποθετούνται πάντα με φορά αντίθετη προς την πορεία κίνησης και στερεώνονται στο πίσω κάθισμα με τη βοήθεια της ζώνης ασφαλείας τριών σημείων..."

http://216.239.59.104/search?q=cache:MSUOP0GYYk8J:www.go-hal...

Έχεις επίσης τη δυνατότητα να το πεις πιο απλά:

"στραμμένο προς τα πίσω"

Δες "Είδη καθισμάτων: 1) Καθίσματα στραμμένα προς τα πίσω για παιδιά με βάρος μέχρι 9 κιλά. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη θέση του συνοδηγού ή στο πίσω κάθισμα."

http://216.239.59.104/search?q=cache:H_mXz8fRKUYJ:www.ich.gr...

Selected response from:

Katerina Athanasaki
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7με φορά αντίθετη προς την πορεία κίνησης
Katerina Athanasaki
4 +2Kάθισμα με την πλάτη προς το δρόμο
Emmanouil Tyrakis


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Kάθισμα με την πλάτη προς το δρόμο


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2005-06-23 15:02:44 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.renault.gr/teliko/RenaultSITe/news/renault_childr...

Emmanouil Tyrakis
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 34

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
6 mins
  -> merci

agree  Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
1 hr
  -> merci

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
με φορά αντίθετη προς την πορεία κίνησης


Explanation:
Είναι πιο μακροσκελές, αλλά ίσως περιγράφει καλύτερα τον τρόπο τοποθέτησης.

"...Τα καθίσματα που ανήκουν στην πρώτη κατηγορία είναι κατάλληλα για μωρά έως 9 μηνών ή βάρους δέκα κιλών και αντικαθιστούν συνήθως το πορτ-μπεμπέ ή το ριλάξ. Τοποθετούνται πάντα με φορά αντίθετη προς την πορεία κίνησης και στερεώνονται στο πίσω κάθισμα με τη βοήθεια της ζώνης ασφαλείας τριών σημείων..."

http://216.239.59.104/search?q=cache:MSUOP0GYYk8J:www.go-hal...

Έχεις επίσης τη δυνατότητα να το πεις πιο απλά:

"στραμμένο προς τα πίσω"

Δες "Είδη καθισμάτων: 1) Καθίσματα στραμμένα προς τα πίσω για παιδιά με βάρος μέχρι 9 κιλά. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη θέση του συνοδηγού ή στο πίσω κάθισμα."

http://216.239.59.104/search?q=cache:H_mXz8fRKUYJ:www.ich.gr...



Katerina Athanasaki
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
53 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Isodynamia: Σόρρυ, μόλις τώρα είδα και το "στραμμένα προς τα πίσω"
1 hr
  -> :-)

agree  Evdoxia R.
1 hr
  -> Ευχαριστώ, Ευδοξία

agree  Nick Lingris: Στραμμένο προς τα πίσω, που κοιτά προς τα πίσω. (Γιατί άντε να του αλλάζεις θέση όταν κάνεις όπισθεν...)
1 hr
  -> Thanks, professor!

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
3 hrs
  -> Ευχαριστώ, Νάντια

agree  Costas Zannis
8 hrs
  -> Ευχαριστώ, Κώστα.

agree  Catherine Christaki
1 day3 hrs
  -> Ευχαριστώ!