KudoZ home » English to Greek » Automotive / Cars & Trucks

pin-out

Greek translation: ακροδέκτης


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pin-out
Greek translation:ακροδέκτης
Entered by: Emmanouil Tyrakis

10:41 Jul 20, 2005
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: pin-out
control unit pin-out
Tessy_vas
Germany
ακροδέκτης
Explanation:
??
Selected response from:

Emmanouil Tyrakis
Grading comment
thank you soooooooo much!!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2συνδεσμολογία
Nick Lingris
1 +2ακροδέκτης
Emmanouil Tyrakis


  

Answers


48 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +2
ακροδέκτης


Explanation:
??

Emmanouil Tyrakis
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 34
Grading comment
thank you soooooooo much!!!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Γεια σου, φιλαράκι... αν μας δίνανε και συμφραζόμενα, ε;
20 mins
  -> ακόμα καλύτερα... Φιλάκια κούκλα μου...

agree  Catherine Christaki
53 mins
  -> ευχαριστώ...

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
συνδεσμολογία


Explanation:
Το pin, οι λόγιοι το λένε ακίδα (ή πόλο ή περόνη) και στην πιάτσα ποδαράκι.
Ένας multiple-pin connector είναι συνδετήρας ή βύσμα πολλαπλών ακίδων (Eurodicautom, teleterm, http://www.elektor.gr/product_info.php?products_id=311)

Το pin-out (ή pinout) είναι:
The allocation of logical functions or signals to the electrical connection points (pins) of an integrated circuit or other component or connector.
Κάτι σαν το casting, τη διανομή των ρόλων σε ταινία.
Πολλοί χρησιμοποιούν απλώς τον όρο pin-out και στην Ελλάδα, αλλά η σωστή απόδοση είναι συνδεσμολογία (συνδεσμολογία κυκλώματος ή συνδεσμολογία βύσματος), δηλαδή διάγραμμα ή πίνακας που εξηγεί ποια λειτουργία αντιστοιχεί σε κάθε ακίδα (ποδαράκι) στην περίπτωση του βύσματος. Δείτε κι εδώ: [http://www.ote.gr/oteweb/greek/news/publ_d/di_PSTN/PSTN-nat....]

Ζητώ συγγνώμη που το είδα με καθυστέρηση, αλλά υπάρχει παράκληση αναμονής 24 ωρών για να συγκεντρωθούν όλες οι απαντήσεις.

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 59 mins (2005-07-20 16:40:50 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Σε πανεπιστημιακό κείμενο:
Αντιστοιχίες ακίδων στη σύνδεση RS-232C
Και σε απλό κείμενο: αντιστοιχίες στα ποδαράκια

Το αριστούργημα, βέβαια, είναι το: αντιστοιχίες μεταξύ των bit και των ποδαρακίων (!!)



Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 72

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Συμφωνώ έστω και καθυστερημένα.//Όσο για την παραβίαση των κανονισμών, σήμερα ήταν κατάφωρη αλλά ας ελπίσουμε πως έφταιγε η ζέστη και πως δεν θα επαναληφθεί.
16 mins
  -> Έχεις δίκιο. Με τόση ζέστη δεν μας παίρνουν και τα ποδαράκια μας...

agree  Catherine Christaki: Πράγματι, κι εγώ μόνο το pin είδα από τη βιασύνη μου. Βρήκα και αυτό: αντιστοιχίες ακροδεκτών (pin-out) στο http://tinyurl.com/cct9u.
1 hr
  -> Ωραίες κι οι αντιστοιχίες. Υπάρχουν και "αντιστοιχίες των pin" και "αντιστοιχίες μεταξύ των bit και των ποδαρακίων" (αχ Θε μου!!)