KudoZ home » English to Greek » Automotive / Cars & Trucks

lug nut

Greek translation: περικόχλιο/παξιμάδι τροχού


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lug nut
Greek translation:περικόχλιο/παξιμάδι τροχού
Entered by: xxxkotoula

17:43 Jul 21, 2005
English to Greek translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks / Car Tires
English term or phrase: lug nut
οι βίδες που στηρίζουν το ελαστικό στο υπόλοιπο αυτοκίνητο.
Μπουλόνια;
xxxkotoula
περικόχλιο/παξιμάδι με ωτίδες
Explanation:
στα λεξικά των pathfinder kai in αποδίδεται έτσι το thumb nail
Για το περικόχλιο/παξιμάδι είμαι σίγουρη
Θα κοιτάξω λίγο ακόμα για τις ωτίδες
Δες και αυτές τις φωτογραφίες για βοήθεια
http://www.customwheelaccessories.com/lugnuts.html

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2005-07-21 18:14:51 GMT)
--------------------------------------------------

Το Eurodicautom πάντως δίνει το lug ως ωτίδα/πέλμα

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2005-07-21 18:19:00 GMT)
--------------------------------------------------

Δες κι αυτό: http://www.tsamouris.gr/htmlsite/greek/products.asp?step=2&i...

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs 30 mins (2005-07-22 07:14:06 GMT)
--------------------------------------------------

Κατόπιν πρότασης του Νίκου, μπορείς να πεις και παξιμάδι τροχού. Σε γλωσσάρι το βρήκα στα γερμανικά Radmutter = παξιμάδι τροχού
Το αναφέρει και εδώ www.fanatix.gr/news.asp

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs 31 mins (2005-07-22 07:15:21 GMT)
--------------------------------------------------

Και φυσικά σύμφωνα με τη Βίκυ και το Eurodicautom το lug μπορείς να το αποδώσεις και ως γλωττίδα.

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs 32 mins (2005-07-22 07:16:28 GMT)
--------------------------------------------------

Ξέχασα πριν να πω για τα γερμανικά ότι το lug nut = Radmutter, οπότε και = παξιμάδι τροχού.
Selected response from:

Catherine Christaki
Canada
Grading comment
Ευχαριστώ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3περικόχλιο/παξιμάδι με ωτίδες
Catherine Christaki
4μπουλόνια
Costas Zannis


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
μπουλόνια


Explanation:
Σκέτα

Costas Zannis
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 159

29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
περικόχλιο/παξιμάδι με ωτίδες


Explanation:
στα λεξικά των pathfinder kai in αποδίδεται έτσι το thumb nail
Για το περικόχλιο/παξιμάδι είμαι σίγουρη
Θα κοιτάξω λίγο ακόμα για τις ωτίδες
Δες και αυτές τις φωτογραφίες για βοήθεια
http://www.customwheelaccessories.com/lugnuts.html

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2005-07-21 18:14:51 GMT)
--------------------------------------------------

Το Eurodicautom πάντως δίνει το lug ως ωτίδα/πέλμα

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2005-07-21 18:19:00 GMT)
--------------------------------------------------

Δες κι αυτό: http://www.tsamouris.gr/htmlsite/greek/products.asp?step=2&i...

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs 30 mins (2005-07-22 07:14:06 GMT)
--------------------------------------------------

Κατόπιν πρότασης του Νίκου, μπορείς να πεις και παξιμάδι τροχού. Σε γλωσσάρι το βρήκα στα γερμανικά Radmutter = παξιμάδι τροχού
Το αναφέρει και εδώ www.fanatix.gr/news.asp

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs 31 mins (2005-07-22 07:15:21 GMT)
--------------------------------------------------

Και φυσικά σύμφωνα με τη Βίκυ και το Eurodicautom το lug μπορείς να το αποδώσεις και ως γλωττίδα.

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs 32 mins (2005-07-22 07:16:28 GMT)
--------------------------------------------------

Ξέχασα πριν να πω για τα γερμανικά ότι το lug nut = Radmutter, οπότε και = παξιμάδι τροχού.


    Reference: http://lexicon.pathfinder.gr/index.php?lookup=thumb
    Reference: http://www.in.gr/dictionary/Lookup.asp?Word=thumb&Page=1
Catherine Christaki
Canada
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ευχαριστώ

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Κι ως "γλωττίδα" δίνει το "lug" στο Eurodicautom, Κατερίνα. Για το "παξιμάδι" είμαι κι εγώ σίγουρη.
22 mins
  -> Καλημέρα Βίκυ κι ευχαριστώ!

agree  Nick Lingris: Μήπως να το πεις απλώς παξιμάδι τροχού; Για μπουλόνια (wheel bolts) και παξιμάδια τροχού (lug nuts) δείτε εδώ: http://www.stealth316.com/2-wheelbolt.htm και εδώ: http://www.ketheyo.gr/ekpaideuteite/part4/16_3.asp
1 hr
  -> Το σκέφτηκα το τροχού, γιατί έτσι ακριβώς είναι η απόδοσή του στα γερμανικά. Θα το προσθέσω. Σε ευχαριστώ Νίκο. Καλημέρα!

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Συμφωνώ και γω με το Νίκο... καλημέρα
13 hrs