KudoZ home » English to Greek » Automotive / Cars & Trucks

puddle lamps

Greek translation: φωτισμός εδάφους (στους εξωτερικούς καθρέφτες ή κάτω από τις πόρτες αυτοκινήτου)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:puddle lamps
Greek translation:φωτισμός εδάφους (στους εξωτερικούς καθρέφτες ή κάτω από τις πόρτες αυτοκινήτου)
Entered by: Vicky Papaprodromou

07:03 Aug 2, 2006
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: puddle lamps
λαμπτήρες αυτοκινήτου που ανάβουν αυτόματα όταν πλησιάζεις σε χώρο με κακό ή καθόλου φωτισμό..
Anastasia Balta
Greece
φωτισμός εδάφους (στους εξωτερικούς/πλαϊνούς καθρέφτες)
Explanation:
Σε πραγματικά στενούς χώρους, οι ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέφτες μπορεί να είναι πολύ χρήσιμοι. Διπλώνουν με το πάτημα ενός κουμπιού. Ο ενσωματωμένος φωτισμός εδάφους στους εξωτερικούς καθρέφτες αποτελεί σημαντικό μέρος του εξοπλισμού προσωπικής ασφάλειας. Συμπληρώνει τον φωτισμό προσέγγισης και σας βοηθά να δείτε αν κάποιος κρύβεται κοντά στο παρκαρισμένο αυτοκίνητο, όταν πηγαίνετε στο αυτοκίνητο. Με τον φωτισμό εδάφους μπορείτε επίσης να αποφύγετε τις λακκούβες ή το πεζοδρόμιο όταν μπαίνετε ή βγαίνετε από το αυτοκίνητο.
http://www.volvocars.com.cy/Showroom/_scf.htm?feature={3A9F6...

Black pwr-folding heated side mirrors w/puddle lamps
http://www.lotpro.com/cars/2006/ford/f-150/features/

For those that do not know, North American RX-8s do not get the puddle lamps in the side mirrors that other markets enjoy, although the support structure is in the side mirrors.
http://www.rx8club.com/showthread.php?t=92730

Update 4: January 2005. The "puddle lamp" built into the driver's side mirror stopped working. (Puddle lamps are a nifty feature built into the bottom of the exterior rearview mirrors and they light up both sides of the car, where you and your passenger might step to get into the car... so you don't stick your feet into puddles.) The integrated turn-signal LEDs and mirrors work fine, just that driver's side puddle lamp went dead. Still averaging about 20.5MPG in mixed driving on 91-octane gasoline.
http://www.epinions.com/content_14622101124

Και, γενικά, η παγκόσμια αγορά έχει τα puddle lamps στους πλαϊνούς καθρέφτες:

http://www.google.com/search?hl=el&q="puddle lamps" side mir...

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2006-08-02 12:36:41 GMT)
--------------------------------------------------

Και άλλη μια αναφορά εδώ μαζί με ένα χαριτωμένο βιντεάκι για μία πανέμορφη Lincoln:
http://www.dftowel.com/lscsale/index.html

Kαι επίσης από τις «ενδιαφέρουσες» νέες Cadillac:
Perimeter lighting with mirror-mounted puddle lamps
http://www.cadillac.com/cadillacjsp/model/po_package.jsp?mod...

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2006-08-02 12:39:58 GMT)
--------------------------------------------------

Με βάση αυτό:
http://www.drivesubaru.com/Sum05_QuickStops.htm#puddlelamps

ίσως μπορούμε να μιλήσουμε για «βοηθητικό φωτισμό εδάφους».



--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2006-08-02 14:44:51 GMT)
--------------------------------------------------

Ο φωτισμός προσέγγισης αφορά την αντικλεπτική προστασία σύμφωνα με: http://www.volvocars.com.cy/Showroom/newS40/Specifications/F...

Νομίζω ότι τα φώτα αυτά δεν είναι μόνο για το λόγο αυτό.
Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
εφχαριστώ Βίκυ και Νίκο!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4φωτισμός πόρτας για τη νύχτα
Nick Lingris
3φωτισμός εδάφους (στους εξωτερικούς/πλαϊνούς καθρέφτες)
Vicky Papaprodromou


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
φωτισμός πόρτας για τη νύχτα


Explanation:
Σύμφωνα μ' ένα λεξικό:
http://100megsfree4.com/dictionary/car-dicp.htm#PuddleLamp
A lamp in the bottom of a luxury car door which illuminates the area into which a passenger is going to step when the door is opened

Επέλεξα τη διατύπωση αυτής της σελίδας:
http://www.opel.com.cy/vehicles/astragtc/extras.html

Αλλού το λένε απλώς "φωτισμός στις πόρτες".

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 72

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Vicky Papaprodromou: Νίκο, δεν είναι πάντα πάνω στην πόρτα. Οι περισσότερες εταιρείες τα έχουν στους πλαϊνούς καθρέφτες: http://www.google.com/search?hl=el&q="puddle lamps" side mirrors&lr= //Δες στην απάντησή μου.
1 hr
  -> Διαφωνείς με τον ορισμό. Με τη μετάφραση;

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
φωτισμός εδάφους (στους εξωτερικούς/πλαϊνούς καθρέφτες)


Explanation:
Σε πραγματικά στενούς χώρους, οι ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέφτες μπορεί να είναι πολύ χρήσιμοι. Διπλώνουν με το πάτημα ενός κουμπιού. Ο ενσωματωμένος φωτισμός εδάφους στους εξωτερικούς καθρέφτες αποτελεί σημαντικό μέρος του εξοπλισμού προσωπικής ασφάλειας. Συμπληρώνει τον φωτισμό προσέγγισης και σας βοηθά να δείτε αν κάποιος κρύβεται κοντά στο παρκαρισμένο αυτοκίνητο, όταν πηγαίνετε στο αυτοκίνητο. Με τον φωτισμό εδάφους μπορείτε επίσης να αποφύγετε τις λακκούβες ή το πεζοδρόμιο όταν μπαίνετε ή βγαίνετε από το αυτοκίνητο.
http://www.volvocars.com.cy/Showroom/_scf.htm?feature={3A9F6...

Black pwr-folding heated side mirrors w/puddle lamps
http://www.lotpro.com/cars/2006/ford/f-150/features/

For those that do not know, North American RX-8s do not get the puddle lamps in the side mirrors that other markets enjoy, although the support structure is in the side mirrors.
http://www.rx8club.com/showthread.php?t=92730

Update 4: January 2005. The "puddle lamp" built into the driver's side mirror stopped working. (Puddle lamps are a nifty feature built into the bottom of the exterior rearview mirrors and they light up both sides of the car, where you and your passenger might step to get into the car... so you don't stick your feet into puddles.) The integrated turn-signal LEDs and mirrors work fine, just that driver's side puddle lamp went dead. Still averaging about 20.5MPG in mixed driving on 91-octane gasoline.
http://www.epinions.com/content_14622101124

Και, γενικά, η παγκόσμια αγορά έχει τα puddle lamps στους πλαϊνούς καθρέφτες:

http://www.google.com/search?hl=el&q="puddle lamps" side mir...

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2006-08-02 12:36:41 GMT)
--------------------------------------------------

Και άλλη μια αναφορά εδώ μαζί με ένα χαριτωμένο βιντεάκι για μία πανέμορφη Lincoln:
http://www.dftowel.com/lscsale/index.html

Kαι επίσης από τις «ενδιαφέρουσες» νέες Cadillac:
Perimeter lighting with mirror-mounted puddle lamps
http://www.cadillac.com/cadillacjsp/model/po_package.jsp?mod...

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2006-08-02 12:39:58 GMT)
--------------------------------------------------

Με βάση αυτό:
http://www.drivesubaru.com/Sum05_QuickStops.htm#puddlelamps

ίσως μπορούμε να μιλήσουμε για «βοηθητικό φωτισμό εδάφους».



--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2006-08-02 14:44:51 GMT)
--------------------------------------------------

Ο φωτισμός προσέγγισης αφορά την αντικλεπτική προστασία σύμφωνα με: http://www.volvocars.com.cy/Showroom/newS40/Specifications/F...

Νομίζω ότι τα φώτα αυτά δεν είναι μόνο για το λόγο αυτό.

Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 131
Grading comment
εφχαριστώ Βίκυ και Νίκο!
Notes to answerer
Asker: Σύμφωνα με μία από τις πηγές σου, ίσως το φωτισμός προσέγγισης είναι το σωατό..


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Nick Lingris: Περιοριστικό. Δηλαδή άμα δεν είναι στους καθρέφτες; // Αυτός εδώ πάντως συμφωνεί με το "φωτισμό εδάφους": http://www.volvocars.com.cy/Showroom/_scf.htm?feature={A670E...
4 mins
  -> Mα, συγγνώμη, η απόδοση «φωτισμός πόρτας» δεν είναι περιοριστική; Αφού πρόκειται για τούτα τα μικρά λαμπάκια, καταλήγω στο «εφεδρικός/βοηθητικός φωτισμός εδάφους».//Eίναι ο ίδιος σύνδεσμος με τον πρώτο μου. Γι' αυτό έχω την παρένθεση στον τίτλο.