KudoZ home » English to Greek » Automotive / Cars & Trucks

skirted block

Greek translation: μλοκ κινητήρα με περίζωμα


07:02 Mar 14, 2007
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Engine block
English term or phrase: skirted block
http://www.google.com/search?hl=en&q="skirted block" engine&...

Appears as deep skirted block, full skirted block or simply as "skirted block".

Υπάρχει αντίστοιχος ελληνικός όρος?
Theodoros Linardos
Germany
Greek translation:μλοκ κινητήρα με περίζωμα
Explanation:
το skirt χρησιμοποιείται σε κατασκευές κτιρίων, και είναι τα γνωστά apron ή baseboard = ποδιά.

Το Λεξικό Μηχανικών, McGraw-Hill δίνει μεταξύ άλλων και τον εξής ορισμό:

skirt = περίζωμα, γωνιακό κομμάτι όπου συναντώνται η λωρίδα της βάσης με ένα κάθετο πλαίσιο.

Ίσως αυτό ταιριάζει στην περίπτωσή σου.

Selected response from:

Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
Greece
Grading comment
Κωνσταντίνε ευχαριστώ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4μασπιέ (για πλαϊνά), ποδιά (για μπρος -πίσω)
Valentini Mellas
3μλοκ κινητήρα με περίζωμα
Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI


Discussion entries: 3





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
μασπιέ (για πλαϊνά), ποδιά (για μπρος -πίσω)


Explanation:
Before start the placement trying to match the side skirts on
the car to find the right basement, or any small corrections
that maybe needed cause sometimes there are differences
between same models
Βάζουµε το µασπιέ πάνω στο αυτοκίνητο για να δούµε την ακριβή
θέση στην οποία πρέπει να µπει. Υπάρχει το ενδεχόµενο να
χρειάζεται κάποιες παρεµβάσεις όπως τροχίσµατα για να ταιριάξει
καλύτερα γιατί από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο έχουν παρατηρηθεί
διαφορές.
http://edrivestore.com/instructions/manuals/k101-003.pdf

Σε πολλές αναφορές το βρήκα επίσης και με τον αγγλικό όρο δηλ skirt. Δες:

Οι υπόλοιπες εξωτερικές αλλαγές εστιάζονται εύλογα στα πίσω φωτιστικά σώματα και στη μεγαλύτερη -από κάθε άλλη φορά- εισαγωγή του αέρα στο καπό. Επιπλέον, το συνολικό "αεροδυναμικό πακέτο" του ιαπωνικού μοντέλου έχει ξανασχεδιαστεί και οι βελτιώσεις διακρίνονται στους προφυλακτήρες και στα νέα skirt του αυτοκινήτου.
http://www.in.gr/auto/autoarticle.asp?arcode=6191

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-03-14 09:36:15 GMT)
--------------------------------------------------

Το μασπιέ χρησιμοποιείται και για τη μηχανή. Δες:
(Το mx-5 το παλιό είχε κάτω από τη μηχανή ένα μασπιέ από σκληρό πλαστικό για να προστατεύει το κάρτερ και να μην μπαίνουν πολλά νερά). ...
www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=24413&page=2

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-03-14 09:36:45 GMT)
--------------------------------------------------

Και εδώ:
Πηγαίνουμε πιό κάτω και μου λέει δεν πάει άλλο, χάλασε τ' αυτοκίνητο. Είχε πάθει ζημιά και του είχε χαλάσει το μασπιέ. Σταματάμε και με βάζει σε άλλο ταξί και φθάνω επιτέλους στο ξενοδοχείο μου. Πάω στο χοτέλι και με το που κάθομαι, στήνω και μαγνητόφωνο και γράφω την εισαγωγή και μετά σιγά σιγά κάθομαι και γράφω και το άλλο. Πάντα κουβάλαγα μαζί μου το μπουζούκι και το μαγνητοφωνάκι.
Στο Λονδίνο το έφτιαξα το "Σταλιά-Σταλιά". Εκεί στο Λονδίνο γεννήθηκε το 1967.
http://www.musicheaven.gr/html/modules.php?mop=modload&name=...

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 16

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
μλοκ κινητήρα με περίζωμα


Explanation:
το skirt χρησιμοποιείται σε κατασκευές κτιρίων, και είναι τα γνωστά apron ή baseboard = ποδιά.

Το Λεξικό Μηχανικών, McGraw-Hill δίνει μεταξύ άλλων και τον εξής ορισμό:

skirt = περίζωμα, γωνιακό κομμάτι όπου συναντώνται η λωρίδα της βάσης με ένα κάθετο πλαίσιο.

Ίσως αυτό ταιριάζει στην περίπτωσή σου.



Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 126
Grading comment
Κωνσταντίνε ευχαριστώ.