KudoZ home » English to Greek » Automotive / Cars & Trucks

rear underride guard

Greek translation: πίσω, υποδαπέδιος προφυλακτήρας


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:rear underride guard
Greek translation:πίσω, υποδαπέδιος προφυλακτήρας
Entered by: Eftychia Stamatopoulou

16:24 Jun 28, 2007
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Τεχνικές Πληροφορίες
English term or phrase: rear underride guard
DE: Heckunterfahrschutz
Από την ενότητα:
Πλαίσιο & εξαρτήματα πλαισίου
Ευχαριστώ.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
πίσω, υποδαπέδιος προφυλακτήρας
Explanation:
An **underride guard** is a strong bar made of steel tubing, fitted **underneath the rear portion** of a semi-trailer to prevent a car from passing underneath the trailer in the event of a rear-end collision... ( http://216.239.59.104/search?q=cache:SjX7bQ04tOEJ:www.everyt... )

underbody sealant -> υποδαπέδια αντιδιαβρωτική προστασία (Λεξικό τεχνολογίας αυτοκινήτου, Εκδ. ΤΖΙΟΛΑ)
Selected response from:

Spiros Konstantogiannis
Greece
Grading comment
Eyxaristo !! na' sai kala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2πίσω, υποδαπέδιος προφυλακτήρας
Spiros Konstantogiannis
4σύστημα προστασίας από ενσφήνωση από πίσωAndras Mohay


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
πίσω, υποδαπέδιος προφυλακτήρας


Explanation:
An **underride guard** is a strong bar made of steel tubing, fitted **underneath the rear portion** of a semi-trailer to prevent a car from passing underneath the trailer in the event of a rear-end collision... ( http://216.239.59.104/search?q=cache:SjX7bQ04tOEJ:www.everyt... )

underbody sealant -> υποδαπέδια αντιδιαβρωτική προστασία (Λεξικό τεχνολογίας αυτοκινήτου, Εκδ. ΤΖΙΟΛΑ)

Spiros Konstantogiannis
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 39
Grading comment
Eyxaristo !! na' sai kala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
49 mins
  -> Ευχαριστώ και πάλι!

agree  Assimina Vavoula
18 hrs
  -> Ευχαριστώ και πάλι!!

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
σύστημα προστασίας από ενσφήνωση από πίσω


Explanation:
Σε ένα πιο αφηρημένο επίπεδο.

9.15. Προστασία από την ενσφήνωση άλλου οχήματος από πίσω
9.15.0. Υπάρχει: ναι/όχι/ατελής (1)
9.15.1. Σχέδιο των μερών του οχήματος που συμβάλλουν στην προστασία από την ενσφήνωση από πίσω, δηλαδή σχέδιο του οχήματος ή/και του πλαισίου με τη θέση και τον τρόπο τοποθέτησης του απώτατου οπίσθιου άξονα, σχέδιο στερέωσης ή/και τοποθέτησης του συστήματος προστασίας από την ενσφήνωση από πίσω. Εφόσον δεν πρόκειται για ειδική διάταξη, το σχέδιο πρέπει να δείχνει καθαρά ότι έχουν προβλεφθεί οι απαιτούμενες διαστάσεις:
http://eur-lex.europa.eu/smartapi/cgi/sga_doc?smartapi!celex...

Οδηγία 2000/40/ΕΚ (EE L 203 της 10.8.2000)
Προσέγγιση των νομοθεσιών: προστασία των οχημάτων από την ενσφήνωση
Βέλγιο, Γερμανία, Ελλάδα, Ιταλία, Κάτω Χώρες, Αυστρία, Πορτογαλία και Σουηδία


Η λέξη-κλειδί είναι "ενσφήνωση" (εμπρόσθια ή από πίσω). στην τρέχουσα χρήση μάλλον "καρφώνεται από κάτω".

Οι Ζευγώλης & Κωτσόπουλος δίνουν μα άχρωμη κι άοσμη απόδοση για το "Unterfahrschutzeinrichtung" (σελ. 171).

Andras Mohay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 40