KudoZ home » English to Greek » Automotive / Cars & Trucks

rail pressure maximum value

Greek translation: μέγιστη τιμή της πίεσης ψεκασμού


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:rail pressure maximum value
Greek translation:μέγιστη τιμή της πίεσης ψεκασμού
Entered by: Eftychia Stamatopoulou

18:04 Jun 28, 2007
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Διάγνωση- έλεγχος
English term or phrase: rail pressure maximum value
τι εννοεί;
ράγα/σιδηροτροχιά?
During the test, read the rail pressure maximum value on the diagnostic tool.
If the rail pressure is not above 1050 bar, run test 7.
Ευχαριστώ.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
μέγιστη τιμή της πίεσης ψεκασμού
Explanation:
[...] Common Rail ή, σε ακριβή μετάφραση στα ελληνικά, «κοινός συλλέκτης». Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι στους κινητήρες ντίζελ με αυτή την τεχνολογία, η τροφοδοσία γίνεται, ακριβώς όπως και στους κινητήρες βενζίνης, με ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού.
Μια αντλία τροφοδοτεί με καύσιμο υπό σταθερή πίεση ένα σωλήνα που λέγεται συλλέκτης (στα συνεργεία θα ακούσετε να τον λένε «φλογέρα» ή «μπεκιέρα»). Στο συλλέκτη συνδέονται τα μπεκ, τα οποία τροφοδοτούνται όλα με καύσιμο με την πίεση που επικρατεί στο συλλέκτη. Η μονάδα ηλεκτρονικού ελέγχου ανοιγοκλείνει με ηλεκτρομαγνητικό τρόπο τα μπεκ, ανάλογα με τις
εκάστοτε απαιτήσεις λειτουργίας του κινητήρα. Έτσι επιτυγχάνεται ο ακριβής έλεγχος του μίγματος και συνεπώς ο έλεγχος των εκπεμπόμενων ρύπων και της κατανάλωσης. Η διαφορά μεταξύ βενζίνης και πετρελαίου είναι η πίεση ψεκασμού, δηλαδή η πίεση εντός του συλλέκτη.
http://library.techlink.gr/4t/article-main.asp?mag=1&issue=3...

Αυτός ο κινητήρας διαθέτει ήδη συλλέκτη καυσίμου (fuel rail) από ανοξείδωτο ατσάλι [...]
http://avsite.gr/vb/archive/index.php?t-30751.html

Η τελευταία τεχνολογία κοινού συλλέκτη (common rail) εξασφαλίζει την καύση του καυσίμου όσο το δυνατόν πιο αποδοτικά, ελαχιστοποιώντας ταυτόχρονα τις επικίνδυνες εκπομπές ρύπων.
http://www.volvocars.gr/footer/about/environment/CleanOutsid...

[...] the returnless system actually controls the pressure drop across the fuel injectors. It does NOT control fuel rail pressure. The sensor on the fuel rail has a manifold vacuum/boost line hooked to it that feeds it the pressure/vacuum in
the manifold [...]
http://forums.stangnet.com/showthread.php?t=336469

Selected response from:

sassa
Grading comment
Thank you!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4μέγιστη τιμή της πίεσης ψεκασμού
sassa
4μέγιστη τιμή πίεσης αγωγού καυσίμουdimigr73


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
μέγιστη τιμή της πίεσης ψεκασμού


Explanation:
[...] Common Rail ή, σε ακριβή μετάφραση στα ελληνικά, «κοινός συλλέκτης». Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι στους κινητήρες ντίζελ με αυτή την τεχνολογία, η τροφοδοσία γίνεται, ακριβώς όπως και στους κινητήρες βενζίνης, με ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού.
Μια αντλία τροφοδοτεί με καύσιμο υπό σταθερή πίεση ένα σωλήνα που λέγεται συλλέκτης (στα συνεργεία θα ακούσετε να τον λένε «φλογέρα» ή «μπεκιέρα»). Στο συλλέκτη συνδέονται τα μπεκ, τα οποία τροφοδοτούνται όλα με καύσιμο με την πίεση που επικρατεί στο συλλέκτη. Η μονάδα ηλεκτρονικού ελέγχου ανοιγοκλείνει με ηλεκτρομαγνητικό τρόπο τα μπεκ, ανάλογα με τις
εκάστοτε απαιτήσεις λειτουργίας του κινητήρα. Έτσι επιτυγχάνεται ο ακριβής έλεγχος του μίγματος και συνεπώς ο έλεγχος των εκπεμπόμενων ρύπων και της κατανάλωσης. Η διαφορά μεταξύ βενζίνης και πετρελαίου είναι η πίεση ψεκασμού, δηλαδή η πίεση εντός του συλλέκτη.
http://library.techlink.gr/4t/article-main.asp?mag=1&issue=3...

Αυτός ο κινητήρας διαθέτει ήδη συλλέκτη καυσίμου (fuel rail) από ανοξείδωτο ατσάλι [...]
http://avsite.gr/vb/archive/index.php?t-30751.html

Η τελευταία τεχνολογία κοινού συλλέκτη (common rail) εξασφαλίζει την καύση του καυσίμου όσο το δυνατόν πιο αποδοτικά, ελαχιστοποιώντας ταυτόχρονα τις επικίνδυνες εκπομπές ρύπων.
http://www.volvocars.gr/footer/about/environment/CleanOutsid...

[...] the returnless system actually controls the pressure drop across the fuel injectors. It does NOT control fuel rail pressure. The sensor on the fuel rail has a manifold vacuum/boost line hooked to it that feeds it the pressure/vacuum in
the manifold [...]
http://forums.stangnet.com/showthread.php?t=336469




    Reference: http://www.google.gr/search?hl=el&q=%CF%80%CE%AF%CE%B5%CF%83...
sassa
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 11
Grading comment
Thank you!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
35 mins
  -> :)

agree  Evi Prokopi
49 mins
  -> :)

agree  Michalis Bertsas
9 hrs
  -> :)

agree  Assimina Vavoula
20 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
μέγιστη τιμή πίεσης αγωγού καυσίμου


Explanation:
Το "Common rail" το έχω συναντήσει ως "κοινός αγωγός καυσίμου"

dimigr73
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 76