ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Greek » Automotive / Cars & Trucks

Passenger Climate-Control Seat Module 2

Greek translation: μονάδα 2 κλιματιζόμενου καθίσματος επιβάτη

10:32 Mar 14, 2009
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / -
English term or phrase: Passenger Climate-Control Seat Module 2
Passenger Climate-Control Seat Module 2 (rear)
από κατάλογο, δεν έχω συγκείμενο
Eftychia Stamatopoulou
Greece
Greek translation:μονάδα 2 κλιματιζόμενου καθίσματος επιβάτη
Explanation:
Μου φαίνεται πιο κομψό...

--------------------------------------------------
Note added at 75 days (2009-05-28 13:35:34 GMT)
--------------------------------------------------

Βέβαια, το passenger θα μπορούσε να αναφέρεται στο συνοδηγό...
Selected response from:

dimigr73
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4μονάδα 2 κλιματιζόμενου καθίσματος επιβάτηdimigr73
3μονάδα κλιματ(ο)ελεγκτικού καθίσματος επιβάτη 2
Epameinondas Soufleros
3 -1λειτουργία ελέγχου κλιματισμού στις θέσεις συνεπιβατών
Panagiotis Andrias
3 -1μονάδα 2 αυτόματου συστήματος κλιματισμού επιβάτη
socratisv


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
passenger climate-control seat module 2
μονάδα κλιματ(ο)ελεγκτικού καθίσματος επιβάτη 2


Explanation:
Το climate-control είναι μια διαφημιστική κενολογία πριν απ' όλα. Το χρησιμοποιούν σε υφάσματα που υποτίθεται ότι διατηρούνται δροσερά παρά τις υψηλές θερμοκρασίες του περιβάλλοντος. Πολλά ρούχα στις ανοιξιάτικες-καλοκαιρινές συλλογές της Marks & Spenser χρησιμοποιούν αυτήν την ετικέτα σε μπλουζάκια τύπου πόλο, για να σε πείσουν ότι το υλικό τους είναι ειδικά μελετημένο για να διατηρεί το σώμα σου δροσερό και να μην ιδρώνεις ακόμη και όταν σκάει ο τζίτζικας.
Το "κλιματ(ο)ελεγκτικός" δεν χρειάζετια πολύ συζήτηση. Επέλεξα την οδό της σύνθεσης ώστε να μπορεί να προηγηθεί του "κάθισμα" και να αποφευχθεή η ασάφεια που θα προκαλούσε η σωρεία γενικών της φράσης "κάθισμα επιβάτη κλιματικού ελέγχου".

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2009-03-14 11:09:04 GMT)
--------------------------------------------------

Σημείωση ---> "αποφευχθεή": δεν ξέρατε ότι εκτός από έψιλον-ιώτα υπάρχει και έψιλον-ήτα; Τώρα το μάθατε. :)

Epameinondas Soufleros
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Yiannis Markomanolakis: Δεν συμφωνώ, αλλά για να αντιπροτείνω κάτι πρέπει να ξέρω τουλάχιστον ποιας εταιρείας είναι ο κατάλογος, για να βγει άκρη
2 hrs
  -> Σωστό κι αυτό.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
passenger climate-control seat module 2
λειτουργία ελέγχου κλιματισμού στις θέσεις συνεπιβατών


Explanation:
-Νομίζω λειτουργία προτιμότερο, από τη στιγμή που αυτή είναι μέρος ενός γενικότερου συστήματος/μονάδας ελέγχου του κλιματισμού (Climate Control Unit) του αυτοκινήτου.
-Υπάρχουν αναφορές στο δίκτυο σε "'μονάδα ελέγχου κλίματος" σχετικά με αυτοκίνητα. Νομίζω ότι έίναι τραβηγμένο και "μεγαλεπίβολο", μιας και κάτι τέτοιο θα ταίριαζε στην περίπτωση κτηνοτροφικών μονάδων, θερμοκηπίων κτλ...

The vehicle lab repairs climate control units and electronic A/C. Find out ... Many new cars are equipped with electronic air conditioning systems that ...
www.vehicle-lab.net/climate.html - 13k -

Climate Control. Select a car to see parts in this category: ... Climate Control Unit ... Cars | Brands | Categories | All Auto Parts ...
autoparts.cardomain.com/categories/climate-control - 25k -

The Climate Control Seat Module (CCSM) is located under the passenger seat and controls 4 individual driver and passenger seat heat/cool ...
www.justanswer.com/questions/16uxp-seat-cooling-system-2006 - 36k -





Panagiotis Andrias
Greece
Native speaker of: Greek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Epameinondas Soufleros: Δηλαδή το "module" το μεταφράζεις "λειτουργία"; Το αντικείμενο το κάνεις διεργασία; Αν ήταν έτσι, θα έγραφε "seat climate control".
3 hrs
  -> Ναι, αυτό ακριβώς κάνω. Γα να επιφυλάξω τον όρο "μονάδα ελέγχου κιματισμού" στο κεντρικό σύστημα ελέγχου κλιματισμού, έλεγχος κλιματισμού που λειτουργεί ΚΑΙ ατομικά σε κάθε θέση επιβάτη.

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
passenger climate-control seat module 2
μονάδα 2 αυτόματου συστήματος κλιματισμού επιβάτη


Explanation:
Μερικά αυτόματα συστήματα κλιματισμού (climate control) χρησιμοποιούν τον συμπιεστή
της μονάδας κλιματισμού συνεχώς σε αυτόματή ρύθμιση και για την αποφυγή της υπερκατανάλωσης ενέργειας απαιτείται η χρήση του κλιματισμού στην οικονομική (economy) ρύθμιση του συστήματος.
http://tinyurl.com/cvl3w7

--------------------------------------------------
Note added at 6 heures (2009-03-14 17:02:44 GMT)
--------------------------------------------------

συν το passenger που ξέχασα:
μονάδα 2 αυτόματου συστήματος κλιματισμού καθίσματος επιβάτη και καλύτερα:
μονάδα 2 αυτόματου συστήματος κλιματισμού καθισμάτων επιβατών

socratisv
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Epameinondas Soufleros: Και το κάθισμα τι απέγινε;
1 hr
  -> απλά το ξέχασα γιατί δεν έρεε η απαραίτητη καφεϊνη στις αρτηρίες του εγκεφάλου μου:-). Ευχαριστώ και το προσθέτω!

75 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
passenger climate-control seat module 2
μονάδα 2 κλιματιζόμενου καθίσματος επιβάτη


Explanation:
Μου φαίνεται πιο κομψό...

--------------------------------------------------
Note added at 75 days (2009-05-28 13:35:34 GMT)
--------------------------------------------------

Βέβαια, το passenger θα μπορούσε να αναφέρεται στο συνοδηγό...

dimigr73
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 64
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!