KudoZ home » English to Greek » Automotive / Cars & Trucks

lift truck and forklift truck

Greek translation: αυτοκινούμενο ανυψωτικό μηχάνημα και αυτοκινούμενο περονοφόρο ανυψωτικό μηχάνημα


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lift truck and forklift truck
Greek translation:αυτοκινούμενο ανυψωτικό μηχάνημα και αυτοκινούμενο περονοφόρο ανυψωτικό μηχάνημα
Entered by: Vicky Papaprodromou

20:57 Mar 10, 2004
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: lift truck and forklift truck
i.e. www.hyster.com
Arben Seva
United Kingdom
αυτοκινούμενο ανυψωτικό μηχάνημα και αυτοκινούμενο περονοφόρο ανυψωτικό μηχάνημα
Explanation:
forklift [fOrklift] ουσ. περονοφόρος ανυψωτής: forklift truck αυτοκίνητος περονοφόρος ανυψωτής

MAGENTA Gold

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2004-03-10 21:11:21 GMT)
--------------------------------------------------

Δες και στο http://www.jungheinrich.com/industrial_trucks_GR_EL.html
Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
euxaristw
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +10αυτοκινούμενο ανυψωτικό μηχάνημα και αυτοκινούμενο περονοφόρο ανυψωτικό μηχάνημα
Vicky Papaprodromou
4 +2περονοφόρο όχημα
Costas Zannis


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +10
αυτοκινούμενο ανυψωτικό μηχάνημα και αυτοκινούμενο περονοφόρο ανυψωτικό μηχάνημα


Explanation:
forklift [fOrklift] ουσ. περονοφόρος ανυψωτής: forklift truck αυτοκίνητος περονοφόρος ανυψωτής

MAGENTA Gold

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2004-03-10 21:11:21 GMT)
--------------------------------------------------

Δες και στο http://www.jungheinrich.com/industrial_trucks_GR_EL.html

Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 131
Grading comment
euxaristw

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emmanouela Charalampaki: το ίδιο δίνει και στο www.in.gr
2 mins
  -> Thanks!

agree  xxxx-Translator
3 mins
  -> Thanks!

agree  Valentini Mellas
12 mins
  -> Thanks!

agree  Daphne b
18 mins
  -> Thanks!

agree  Spiros Doikas
33 mins
  -> Thanks!

agree  Calliope Sofianopoulos: ή σκέτο "ανυψωτικό και περονοφόρο" νομίζω. Well done.
1 hr
  -> Νάσαι καλά, σ' ευχαριστώ πολύ. Σωστά νομίζεις, απλώς ήθελα να δώσω στον συνάδελφο ολοκληρωμένη την ονομασία των μηχανημάτων αυτών.

agree  Lamprini Kosma: Καλημέρα Βίκυ!
7 hrs
  -> Kαλησπέρα, Λαμπρινή. Ευχαριστώ!

agree  Dionysia
9 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  marina2002: :-)
11 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Georgios Paraskevopoulos
2 days12 hrs
  -> Eυχαριστώ πολύ, Γιώργο!

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
περονοφόρο όχημα


Explanation:
ΓΕΝΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ
... 290 GD. - Ένα περονοφόρο όχημα (CLARK) ανυψωτικής
ικανότητας 2 τόνων. - Δέκα σκηνές ...
www.geetha.mil.gr/Afganistan.htm

Article 5
... συμφόρηση στο οδικό δίκτυο, μία βλάβη σε ένα
περονοφόρο όχημα, είναι συνηθισμένα ...
www.business-knowhow.gr/article_5.htm

Chios News - ΕΝΑ Χίου: Πρόταση για ίδρυση ...
... Προμήθεια μεταφορικών μέσω: Περιλαμβάνεται
ένα τουλάχιστον περονοφόρο όχημα και ένα ...
www.chiosnews.com/cn8951952AM.asp

[DOC] OTE AE
Είδος αρχείου: Microsoft Word 2000 - Σε μορφή HTML
Δ/ΝΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ Μαρούσι, 30/7/2003. ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ.
Πληροφορίες : Μπαλόγλου Χ. τηλ. : 210 6118817. ...
www.ote.gr/oteweb/greek/filesup/accummulators.doc

OMHROI.gr :: Αρθρα
... Καμπούλ: Δύο οχήματα γενικής χρήσεως MERCEDES 290
GD, ένα περονοφόρο όχημα (CLARK) ανυψωτικής ...
www.omhroi.gr/istoxarths_9.html

Διαδικασία 2.7.2 -x- Πρόγραμμα Αστερίας ...
... Για συγκεκριμένο περονοφόρο όχημα που έχει κατασκευαστεί
μετά την 11.10.90 απαιτείται και ...
www.aigaio.gr/ypai/asterias,page,uid,905.asp

Διαδικασία 2.7.1 -x- Πρόγραμμα Αστερίας ...
... Για συγκεκριμένο περονοφόρο όχημα που έχει κατασκευαστεί
μετά την 11-10-90 απαιτείται και ...
www.aigaio.gr/ypai/asterias,page,uid,904.asp

ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΣΥΡΜΑΤΟΥΡΓΙΑ
... και συστήματα διακίνησης (γερανογέφυρες,
περονοφόρο όχημα, παλετοφόρα οχήματα). ...
www.athinasirma.gr/athsyrm3_gr.html - 3k


Costas Zannis
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 159

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi: και ανυψητικό όχημα το πρώτο.... :-))
2 hrs
  -> Συχνά χρησιμοποιούνται το ένα αντι του άλλου για το ίδιο πράγμα. Δες το www.free-training.com/osha/forklift/KNOW/15.htm αλλά και άλλα sites

agree  Georgios Paraskevopoulos
1 day18 hrs