KudoZ home » English to Greek » Automotive / Cars & Trucks

slide valve

Greek translation: ολισθαίνουσα βαλβίδα


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:slide valve
Greek translation:ολισθαίνουσα βαλβίδα
Entered by: Katerina Kallitsi

02:20 Dec 5, 2004
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: slide valve
Ξέρει κάποιος τι ακριβώς είναι αυτή η βαλβίδα και πού ακριβώς βρίσκεται; Βασικά έχω τον ισπανικό όρο "corredera", τον οποίο τον βρήκα ως "slide valve" στα Αγγλικά, που εξηγείται ως "βαλβίδα διανομής" ή "βαλβίδα οδηγός". Όταν είχα ρωτήσει από Ισπανικά - Ελληνικά αυτό τον όρο, μου είχαν απαντήσει "κρεμαγιέρα". Ωστόσο, αυτός ο όρος, απ' ό,τι βρήκα, έχει να κάνει με τις ταχύτητες. Έχει κάποια σχέση και η κρεμαγιέρα με τις ταχύτητες;
Το context του Ισπανικού κειμένου μιλάει για επίλυση προβλημάτων και λέει:
Μοντέλο: ΧΧΧ
Εκδόσεις: Tip-Tronic
Πρόβλημα: Οι ταχύτητες δεν μπαίνουν καλά. Το αυτοκίνητο κάνει τινάγματα, απότομα κτυπήματα.
Αιτία: Πλαστικό των πηνίων των ηλεκτρομαγνητικών βαλβίδων του *****"slide valve housing"****.
Λύση: Πραγματοποιήστε ολοκληρωμένη διάγνωση βλαβών με τη διαγνωστική μονάδα VAS 5051 για να μπορέσετε να αποκλείσετε άλλες πιθανές αιτίες της βλάβης.
Στείλτε στην Αντιπροσωπεία / Εισαγωγέα εκτυπωμένο αντίγραφο της διάγνωσης βλαβών.
Katerina Kallitsi
βαλβίδα ολίσθησης
Explanation:
κιβώτιο βαλβίδων ολίσθησης... λέω εγώ τώρα, βασιζόμενη το Eurodicautom...

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 58 mins (2004-12-05 08:18:22 GMT)
--------------------------------------------------

ή/και \"αύλακα ολίσθησης\" πάλι σύμφωνα με το Eurodicautom... κάνε εάν search στο Eurodic... από τα ισπανικά προς αγγλικά και ελληνικά, και θα σου βγάλει διάφορα αποτελέσματα. Επειδή δεν είμαι ειδική (μόνο να οδηγώ ξέρω).. δεν θέλω να σε πάρω στο λαιμό μου 8-)

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 58 mins (2004-12-05 08:19:01 GMT)
--------------------------------------------------

Subject Mechanical Engineering (MG)




(1)
TERM cremallera
(2)
TERM corredera



(1)
TERM οδοντωτός κανόνας
(2)
TERM οδοντωτή ράβδος
(3)
TERM ευθύγραμμος οδοντωτός τροχός
(4)
TERM κρεμαγιέρα



(1)
TERM rack
(2)
TERM gear-rack

Selected response from:

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Grading comment
Ας πούμε ότι το λύσαμε το θέμα. Την έχω βρει με τόσες διαφορετικές αποδόσεις αυτήτ η φράση... τέλος πάντων. Ευχαριστώ, Νάντια
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3βαλβίδα ολίσθησης
Nadia-Anastasia Fahmi
5εμβολοφόρος βαλβίδα
Emmanouil Tyrakis
3ατμοσύρτης, ατμονομέας, σύρτης ή βαλβίδα ολίσθησης
Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
βαλβίδα ολίσθησης


Explanation:
κιβώτιο βαλβίδων ολίσθησης... λέω εγώ τώρα, βασιζόμενη το Eurodicautom...

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 58 mins (2004-12-05 08:18:22 GMT)
--------------------------------------------------

ή/και \"αύλακα ολίσθησης\" πάλι σύμφωνα με το Eurodicautom... κάνε εάν search στο Eurodic... από τα ισπανικά προς αγγλικά και ελληνικά, και θα σου βγάλει διάφορα αποτελέσματα. Επειδή δεν είμαι ειδική (μόνο να οδηγώ ξέρω).. δεν θέλω να σε πάρω στο λαιμό μου 8-)

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 58 mins (2004-12-05 08:19:01 GMT)
--------------------------------------------------

Subject Mechanical Engineering (MG)




(1)
TERM cremallera
(2)
TERM corredera



(1)
TERM οδοντωτός κανόνας
(2)
TERM οδοντωτή ράβδος
(3)
TERM ευθύγραμμος οδοντωτός τροχός
(4)
TERM κρεμαγιέρα



(1)
TERM rack
(2)
TERM gear-rack



Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Ας πούμε ότι το λύσαμε το θέμα. Την έχω βρει με τόσες διαφορετικές αποδόσεις αυτήτ η φράση... τέλος πάντων. Ευχαριστώ, Νάντια

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Kοντά είσαι. Συνήθως "ολισθαίνουσα βαλβίδα", δες και http://www.thalys.gr/pagesgr/technical issues/injection/inje...
3 hrs
  -> Ευχαριστώ Βίκη... όπως είπα... υπόθεση έκανα... εγώ, μόνο να οδηγώ ξέρω ;-))

agree  Georgios Paraskevopoulos
8 hrs
  -> Ευχαριστώ Γιώργο!

agree  Evdoxia R.
1 day27 mins
  -> Ευχαριστώ Ευδοξί και εβδομάδα!

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
εμβολοφόρος βαλβίδα


Explanation:
ή βαλβίδα με έμβολο (Τετράγλωσσο Λεξικό Μηχανολογικών όρων (Γλώσσημα)

Emmanouil Tyrakis
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 34

1 day7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ατμοσύρτης, ατμονομέας, σύρτης ή βαλβίδα ολίσθησης


Explanation:
θα συμφωνήσω με τη Νάντια αλλά αναρωτιέμαι...

...σύμφωνα με το

Αγγλοελληνικό Λεξικό Μηχανικών
McGraw-Hill

slide valve = βαλβίδα ολίσθησης
Μηχανισμός ολίσθησης που καλύπτει και αποκαλύπτει θύρες για να δεχθεί υγρό, όπως σε μερικές ατμομηχανές.

...και το
Αγγλοελληνικό Λεξικό Τεχνικών Όρων
Χ.Χιονίδη

slide valve = ατμοσύρτης, ατμονομέας, σύρτης

Τι σχέση έχει ο ατμός με τα αυτοκίνητα;

Εκτός και αν πρόκειται απλά για ολισθαίνουσα βαλβίδα

Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 126