KudoZ home » English to Greek » Biology (-tech,-chem,micro-)

amphotrophic

Greek translation: αμφοτρόπος


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:amphotropic
Greek translation:αμφοτρόπος
Entered by: Nick Lingris

08:24 Feb 16, 2007
English to Greek translations [PRO]
Science - Biology (-tech,-chem,micro-)
English term or phrase: amphotrophic
amphotrophic retrovirus
lina katsan
αμφοτρόπος
Explanation:
Το αγγλικό είναι amphotropic.
http://en.wikipedia.org/wiki/Amphotropic
http://medical-dictionary.thefreedictionary.com/amphotropic ...
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&safe=off&rls=GGGL...

Σε ένα λεξικό το έχω «αμφίτροπος», σε άλλο «αμφιτρόπος», αλλά τελικά αυτό που μπορεί να δράσει προς δύο διαμετρικά αντίθετες διευθύνσεις είναι «αμφοτρόπος» στον Πάπυρο.
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3αμφιτροφικός
Spiros Konstantogiannis
4αμφοτρόπος
Nick Lingris


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
amphotropic
αμφοτρόπος


Explanation:
Το αγγλικό είναι amphotropic.
http://en.wikipedia.org/wiki/Amphotropic
http://medical-dictionary.thefreedictionary.com/amphotropic ...
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&safe=off&rls=GGGL...

Σε ένα λεξικό το έχω «αμφίτροπος», σε άλλο «αμφιτρόπος», αλλά τελικά αυτό που μπορεί να δράσει προς δύο διαμετρικά αντίθετες διευθύνσεις είναι «αμφοτρόπος» στον Πάπυρο.

Nick Lingris
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 103

43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
αμφιτροφικός


Explanation:
Το βρήκα ως amphitrophic: οργανισμός που μπορεί να αυξάνει είτε φωτοσυνθετικά είτε χημειοτροφικά. (ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ ΚΥΤΤΑΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΟΡΙΑΚΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ, ΕΚΔ. Π.Χ. ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ). Υποπτεύομαι ότι είναι το ίδιο.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day5 hrs (2007-02-17 14:10:16 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.com/search?hl=en&q="amphitrophic virus

Spiros Konstantogiannis
Greece
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 23

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Assimina Vavoula
3 hrs
  -> Ευχαριστώ, Μίνα!

agree  AmNeS|A
6 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Elena Rista
1 day4 hrs
  -> Ευχαριστώ, Έλενα!