KudoZ home » English to Greek » Botany

pentas/pentae (or star flowers, star clusters, Egyptian Stars, Rubiaceae)

Greek translation: αστρολούλουδο


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pentas/pentae
Greek translation:αστρολούλουδο
Entered by: Daphne b

15:16 Apr 3, 2003
English to Greek translations [PRO]
Botany / Flowers
English term or phrase: pentas/pentae (or star flowers, star clusters, Egyptian Stars, Rubiaceae)
Name of a flower

I want her
to dig up
every plant
in her garden
The pansies,
the pentae,
roses,
renunculas,
thyme, and lilies,
the thing nobody knows
the name of
Spiros Doikas
astrolouloudo
Explanation:
leo tora ego, xoris na ksero an ontos prokeitai gia to idio louloudi.
mporei na einai, mporei kai oxi.
Elpizo kapoios synaderfos na kserei perissotera.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-04-04 01:54:52 (GMT)
--------------------------------------------------

\"named for the five (Greek penta) floral parts; native to tropical Arabia, Africa and Madagascar; often seen as a greenhouse flowering potted plant or cut flower\"

Το Κρίνο, το Τριαντάφυλλο, το Γιασεμί ο Μενεξές, η Πασχαλιά, ο Υάκινθος
το Γιούλι, το Ζαμπάκι, το Αστρολούλουδο.

Οδυσσέας Ελύτης (1911-1996) από το Αξιον εστί (1959), 78-79

Selected response from:

xxxx-Translator
Grading comment
Thanks Estel! Regards from Athens.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2αστρολούλουδοEvdoxia R.
2 +3astrolouloudoxxxx-Translator
4γαρδένια
Tina8
1Link
Betty Revelioti


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
Link


Explanation:
Spiro to mono pou vrika ine afto to link sto opio boreis na deis fotografia tou louloudiou. Prosopika oi gnoseis mou ine periorismenes sta louloudia, an esi to anagnoriseis...

http://www.floridata.com/ref/p/pen_lanc.cfm

--------------------------------------------------
Note added at 2003-04-03 15:57:01 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.vassl.com/tropicalgarden/Pentas.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2003-04-03 15:59:35 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.sabot.org/gguide/penta.htm
http://www.museums.org.za/bio/plants/rubiaceae/pentas.htm
http://www.emilycompost.com/pentas.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2003-04-03 16:02:27 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.sabot.org/gguide/penta.htm
http://www.museums.org.za/bio/plants/rubiaceae/pentas.htm
http://www.emilycompost.com/pentas.htm

Betty Revelioti
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

58 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +3
astrolouloudo


Explanation:
leo tora ego, xoris na ksero an ontos prokeitai gia to idio louloudi.
mporei na einai, mporei kai oxi.
Elpizo kapoios synaderfos na kserei perissotera.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-04-04 01:54:52 (GMT)
--------------------------------------------------

\"named for the five (Greek penta) floral parts; native to tropical Arabia, Africa and Madagascar; often seen as a greenhouse flowering potted plant or cut flower\"

Το Κρίνο, το Τριαντάφυλλο, το Γιασεμί ο Μενεξές, η Πασχαλιά, ο Υάκινθος
το Γιούλι, το Ζαμπάκι, το Αστρολούλουδο.

Οδυσσέας Ελύτης (1911-1996) από το Αξιον εστί (1959), 78-79



xxxx-Translator
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thanks Estel! Regards from Athens.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
18 hrs
  -> thanks :)

agree  ET1
23 hrs
  -> thanks :)

agree  Joanna5
2 days4 hrs
  -> thanks :)

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
γαρδένια


Explanation:
ΔΕΝ είναι το ίδιο λουλούδι- I know, I know..αλλά είναι της ιδιας οικογένειας (rubiaceae)...και μιας και ειναι το πιο γνωστο μέλος της οικογένειας αυτης (στην οποία ανήκει και η μαγνολια, π.χ.)...πιστεύω οτι θα ταιριαζε μια χαρα στο ομορφο στιχο σου...αφου ολα τα αλλα λουλουδια που αναφερονται, ειναι κοινώς γνωστα.


Tina8
Native speaker of: Native in GermanGerman

15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
αστρολούλουδο


Explanation:
Σπύρο σ' αυτό το λίνκ έχει τις οικογένειες φυτών με την επιστημονική και την κοινή ονομασία τους.

http://www.chania.teicrete.gr/bio_geo/zizania/Pararthma.htm

Κι εδώ έχει όλες τις πληροφορίες στα αγγλικά
http://pss.uvm.edu/pss123/tppentas.htm

Το γράφει και ο Ελύτης ως αστρολούλουδο:
ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ το ρόπτρο-σκαραβαίος ...
Το Κρίνο, το Τριαντάφυλλο, το Γιασεμί ο Μενεξές, η Πασχαλιά, ο Υάκινθος
το Γιούλι, το Ζαμπάκι, το Αστρολούλουδο.

Οδυσσέας Ελύτης (1911-1996) από το Αξιον εστί (1959), 78-79


Evdoxia R.
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ET1
8 hrs

agree  Vickie Dimitriadou
2 days12 hrs