KudoZ home » English to Greek » Botany

everlasting

Greek translation: βλέπε παρακάτω


11:41 Dec 3, 2004
English to Greek translations [PRO]
Science - Botany / cosmetics, botany, plants
English term or phrase: everlasting
a type of plant
Assimina Vavoula
Greece
Greek translation:βλέπε παρακάτω
Explanation:
απλά everlasting είναι τα "αποξηραμένα".
Αλλά βρήκα το pearly everlasting που είναι η "αναφαλίς η μαργαριτώδης"

http://www.websters-online-dictionary.org/definition/english...

Selected response from:

Alexandra Fakalou
Greece
Grading comment
ΚΡΑΤΗΣΑ ΤΟ "αναφαλίς η μαργαριτώδης"
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4βλέπε παρακάτω
Alexandra Fakalou
3 +2αιωνόβια
Alexandros Mouratidis


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
βλέπε παρακάτω


Explanation:
απλά everlasting είναι τα "αποξηραμένα".
Αλλά βρήκα το pearly everlasting που είναι η "αναφαλίς η μαργαριτώδης"

http://www.websters-online-dictionary.org/definition/english...



Alexandra Fakalou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8
Grading comment
ΚΡΑΤΗΣΑ ΤΟ "αναφαλίς η μαργαριτώδης"

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Καλησπέρα, Αλεξάνδρα. Στην Πάτρα όλα καλά;//Και όχι απλώς ανθηρά...everlasting!!!
4 mins
  -> ευχαριστώ! χαιρετισμούς στην όμορφη Σαλονίκη!// όλα καλά, όλα ανθηρά!

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
2 hrs
  -> :-))

agree  Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
6 hrs
  -> καλή εβδομάδα!

agree  Georgios Paraskevopoulos
23 hrs
  -> ευχαριστώ, καλημέρα!

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
αιωνόβια


Explanation:
Τα φυτά
520 είναι περίπου οι ποικιλίες των δένδρων και των φυτών που πρασινίζουν αυτήν την όαση ομορφιάς και γαλήνης στο πολύβουο κέντρο της Αθήνας.
Δένδρα: 140 είδη και ποικιλίες, συνολικός αριθμός δένδρων 7.000, με τις δάφνες (πρωτοφυτεύθηκαν το 1841) και τις σοφόρες να είναι εκείνα που συναντάμε πιο συχνά.
Θάμνοι: 100 είδη και ποικιλίες, 40.000 το σύνολό τους, με συχνότερο θάμνο τον λεγόμενο γιουστιτσία.
Αυτοφυή και ξενικά φυτά : Από τις 520 ποικιλίες φυτών που υπάρχουν στον Κήπο, τα 100 περίπου είναι ελληνικά αυτοφυή φυτά, ενώ τα 420 προέρχονται από όλες σχεδόν τις ηπείρους.
Αιωνόβια φυτά : Συνεχίζουν να μας χαρίζουν τη δροσιά τους, δένδρα που φυτεύθηκαν από εκείνους τους πρωτεργάτες της δημιουργίας του Κήπου. Ανάμεσά τους τα δένδρα της κεντρικής εισόδου που λέγονται ουασιγκτώνες, από τον Πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών Ουάσιγκτων, καζουαρίνες και ευκάλυπτοι από την Αυστραλία, φοίνικες από τα Κανάρια Νησιά, καθώς και δένδρα από την Ινδία, Μαδαγασκάρη και Αφρική, αλλά και πεύκα και κυπαρίσσια από την ελληνική γη.

από το http://www.alphaworld.gr/oikotour/awnews/660011110020506.sht...

επίσης αναφορά και εδώ www.flower-hotel.gr/monemvasia-el.htm

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2004-12-03 12:01:26 GMT)
--------------------------------------------------

Λοιπόν, φαίνεται πως είναι και τα \"ψεύτικα\", δηλαδή πλαστικά ή υφασμάτινα, όπως
http://www.wovenlabels.com/everlasting/
http://www.molbaks.com/everlasting1.htm

αλλά και σύμφωνα με το Directory of Plants της Tiscali:

Εverlasting flower:

Any flower head with coloured bracts that retains its colour when cut and dried.

Examples include the Australian paper or everlasting daisy of the Helichrysum genus.

από
http://www.tiscali.co.uk/reference/dictionaries/plants/data/...

Alexandros Mouratidis
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evdoxia R.
41 mins
  -> Ευχαριστώ :)

agree  Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
6 hrs
  -> Ευχαριστώ :)