KudoZ home » English to Greek » Botany

equisetum arvense

Greek translation: εκουίζετο ή πολυκόμπι ("ουρά αλόγου")


10:58 Dec 7, 2004
English to Greek translations [PRO]
Science - Botany / cosmetics, botany, plants
English term or phrase: equisetum arvense
Biotechnologically produced Beta-Glucan, vitamins A, E, and PP, biotechnological hyaluronic acid, extract of equisetum arvense.
Protects against lines, stimulates and counteracts the changes to which mature skin is prone
Assimina Vavoula
Greece
Greek translation:εκουίζετο ή πολυκόμπι ("ουρά αλόγου")
Explanation:
..και πάλι ο χρήστος Τζέκος στην επικαιρότητα!
Φαντάζομαι ότι η ονομασία "πολυκόμπι" είναι η κοινή και το εκουίζετο η πιο επίσημη.
Selected response from:

Anastasia Balta
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3horsetail
Alexandra Fakalou
3 +2εκουίζετο ή πολυκόμπι ("ουρά αλόγου")
Anastasia Balta


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
horsetail


Explanation:
Το "Horsetail grass", το "equisetum" και το "field horsetail" είναι οι κοινές ονομασίες για το φυτό "Equisetum arvense".

για το horsetail:
... στρες, όπου παράγει τοξίνες και άλλους αρνητικούς ... 10 mg, Organic Horsetail (οργανική αλογοουρά) 225 ...
www.x-tremestores.gr/sports-nutrition/ products/MRM/products/indexpage2.htm

Eurodicautom: εκουίζετο (συνοδεύεται από διάφορες ονομασίες)
Κάνε αναζήτηση για horsetail και θα δεις τις εναλλακτικές.

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2004-12-07 11:18:39 GMT)
--------------------------------------------------

... Horsetail - Equisetum arvense. Horsetail (Equisetum arvense) is a primitive spore-bearing ...
oregonstate.edu/dept/.../horsetail/Equisetum_arvense_horsetail.html

Για το \"common horsetail\": ιππουρίς το αρουραίον // εκουίζετον το αρουραίον

Alexandra Fakalou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
23 mins
  -> ευχαριστώ Βίκυ!

agree  Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
27 mins
  -> ευχαριστώ Κωνσταντίνε!

agree  Costas Zannis: Ιππουρίς , πολυκόμπι, πολυτρίχι >> Π.Γ.Γεννάδιος. Τι σόι καλλυντικά ειναι αυτά από γαϊδουράγκαθα και πολυτρίχια;// Θα τα πούμε όταν έρθει η ώρα :-)))
33 mins
  -> δεν ξέρω και δεν θέλω να μάθω περαιτέρω γιατί θα προτιμήσω να "ρυτιδιαστώ" εντελώς!!!!

32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
εκουίζετο ή πολυκόμπι ("ουρά αλόγου")


Explanation:
..και πάλι ο χρήστος Τζέκος στην επικαιρότητα!
Φαντάζομαι ότι η ονομασία "πολυκόμπι" είναι η κοινή και το εκουίζετο η πιο επίσημη.


    Reference: http://www.christzekos.gr/pub/Category.asp?lang=gr&page=1&ca...
    Reference: http://www.natmed.gr/page.aspx?HerbID=15&TableName=Herbs
Anastasia Balta
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
8 mins
  -> : )

agree  Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
12 mins
  -> : )