KudoZ home » English to Greek » Bus/Financial

stock swap

Greek translation: δικαίωμα ανταλλαγής μετοχών


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:stock swap
Greek translation:δικαίωμα ανταλλαγής μετοχών
Entered by: Natassa Iosifidou

15:55 Jan 11, 2003
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: stock swap
"A stock swap is a transaction in which you use the value of shares of XXX stock you already own to exercise all or a part of the stock option you hold"
Natassa Iosifidou
Greece
Ασκηση ανταλακτικου δικαιωματος μετοχικου κεφαλαιου
Explanation:
stock swap

Definition 1

An acquisition in which the acquiring company uses its own stock to pay for the acquired company.

Definition 2

A method of exercising stock options where shares that the holder already owns are used to buy new shares at the exercise price.

Προτιμω τον ορισμο αριθ. 2 στην προκειμενη πριπτωση

Τι είναι τα δικαιώματα (options);

Μια συμφωνία, η οποία δίνει στον αγοραστή το δικαίωμα αλλά όχι την υποχρέωση να αγοράσει ή να πουλήσει το υποκείμενο αγαθό σε μία καθορισμένη τιμή, κατά τη διάρκεια μιας χρονικής περιόδου ή σε μια συγκεκριμένη μελλοντική ημερομηνία.

Τι ονομάζουμε ανταλλαγή (swap);

Η ανταλλαγή (swap) είναι η συμφωνία μεταξύ δύο μερών, που λέγονται αντισυμβαλλόμενοι, να ανταλλάξουν χρηματορροές σε μια περίοδο, στο μέλλον.


Selected response from:

ATHENEAN
Grading comment
Σ' ευχαριστώ πολύ. Αν και τελικά κατέληξα σε διαφορετική απόδοση, η απάντησή σου με βοήθησε.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5Ανταλλαγή μετοχικού κεφαλαίου
Betty Revelioti
5 +1αγορά μετοχών με άσκηση δικαιώματος
Dimitra Karamperi
5Ασκηση ανταλακτικου δικαιωματος μετοχικου κεφαλαιου
ATHENEAN


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
Ανταλλαγή μετοχικού κεφαλαίου


Explanation:
stock swap = Ανταλλαγή μετοχικού κεφαλαίου

Betty Revelioti
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 455

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Spiros Doikas
3 hrs

agree  Rania Papadopoulou
5 hrs

agree  Valentini Mellas
7 hrs

agree  Joanna5
8 hrs

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
15 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
αγορά μετοχών με άσκηση δικαιώματος


Explanation:
"Η αγορά μετοχών με άσκηση δικαιώματος είναι μια συναλλαγή στην οποία χρησιμοποιείς την αξία των μετοχών ΧΧΧ, τις οποίες ήδη κατέχεις, για να εξασκήσεις ολικά ή μερικά το δικαίωμά σου".
Το swap εδώ επακριβώς έχει την έννοια της ανταλλαγής των "δικαιωμάτων" με μετοχές, αλλά δεν μεταφράζεται έτσι.


Dimitra Karamperi
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 50

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vickie Dimitriadou
2 hrs

16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Ασκηση ανταλακτικου δικαιωματος μετοχικου κεφαλαιου


Explanation:
stock swap

Definition 1

An acquisition in which the acquiring company uses its own stock to pay for the acquired company.

Definition 2

A method of exercising stock options where shares that the holder already owns are used to buy new shares at the exercise price.

Προτιμω τον ορισμο αριθ. 2 στην προκειμενη πριπτωση

Τι είναι τα δικαιώματα (options);

Μια συμφωνία, η οποία δίνει στον αγοραστή το δικαίωμα αλλά όχι την υποχρέωση να αγοράσει ή να πουλήσει το υποκείμενο αγαθό σε μία καθορισμένη τιμή, κατά τη διάρκεια μιας χρονικής περιόδου ή σε μια συγκεκριμένη μελλοντική ημερομηνία.

Τι ονομάζουμε ανταλλαγή (swap);

Η ανταλλαγή (swap) είναι η συμφωνία μεταξύ δύο μερών, που λέγονται αντισυμβαλλόμενοι, να ανταλλάξουν χρηματορροές σε μια περίοδο, στο μέλλον.





    Reference: http://www.investorwords.com/cgi-bin/getword.cgi?4752
    Reference: http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_1000...
ATHENEAN
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 22
Grading comment
Σ' ευχαριστώ πολύ. Αν και τελικά κατέληξα σε διαφορετική απόδοση, η απάντησή σου με βοήθησε.