KudoZ home » English to Greek » Bus/Financial

Operational Service Center

Greek translation: Κέντρο Επιχειρησιακής Υποστήριξης


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Operational Service Center
Greek translation:Κέντρο Επιχειρησιακής Υποστήριξης
Entered by: Dimitra Karamperi

18:35 Jul 10, 2003
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: Operational Service Center
Ονομασία Τμήματος Τράπεζας
Dimitra Karamperi
Greece
Κέντρο Επιχειρησιακής Υποστήριξης
Explanation:
Κέντρο Επιχειρησιακής Υποστήριξης
Selected response from:

Spiros Doikas
Grading comment
Σε ευχαριστώ ιδιαίτερα για την άμεση απάντηση!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4Κέντρο Επιχειρησιακής Υποστήριξης
Spiros Doikas
4 +3επιχειρησιακό κέντρο υπηρεσιών
Vicky Papaprodromou
4Κέντρο λειτουργικής υποστήριξηςSGOUZA
4κέντρο λειτουργικών υπηρεσιώνEvdoxia R.


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
Κέντρο Επιχειρησιακής Υποστήριξης


Explanation:
Κέντρο Επιχειρησιακής Υποστήριξης

Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3901
Grading comment
Σε ευχαριστώ ιδιαίτερα για την άμεση απάντηση!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
9 hrs

agree  Estella
10 hrs

agree  Georgios Paraskevopoulos: και τις Βίκυς η απαντηση είναι σωστή
12 hrs

agree  Valentini Mellas
3 days16 hrs

38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
operational service center
επιχειρησιακό κέντρο υπηρεσιών


Explanation:
ή και κέντρο επιχειρησιακού ελέγχου υπηρεσιών


    europa.eu.int/eurodicautom/Controller/operational centre
Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3292

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Georgios Paraskevopoulos: για μέννα και οι δύο απαντήσεις είναι σωστές
12 hrs
  -> Eυχαριστώ!

agree  Natassa Iosifidou
12 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  mpanda
13 hrs
  -> Ευχαριστώ!

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
κέντρο λειτουργικών υπηρεσιών


Explanation:
Βάζω κι εγώ μια ιδέα και ο Θεός βοηθός. Ένας από όλους τους συνδυασμούς θα είναι ο σωστός τελικά!

Evdoxia R.
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 210

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Κέντρο λειτουργικής υποστήριξης


Explanation:
Αυτή είναι η ονομασία για το τμήμα της τράπεζας που υποστηρίζει τη λειτουργία των τμημάτων του δικτύου. Θεωρώ ότι αναφέρεται σε αυτή την περίπτωση.

SGOUZA
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 66