KudoZ home » English to Greek » Business/Commerce (general)

Equity Capital Markets

Greek translation: αγορές μετοχών / αγορές μετοχικών τίτλων / μετοχικές αγορές


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Equity Capital Markets
Greek translation:αγορές μετοχών / αγορές μετοχικών τίτλων / μετοχικές αγορές
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

18:24 Jul 3, 2007
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: Equity Capital Markets
Παιδια αυτό στα Ελληνικά πως λέγεται; Μήπως πρόκειται απλά για κεφαλαιαγορές ή έχει και κάτι επιλέον που μου διαφεύγει;
Theodoros Linardos
Germany
αγορές μετοχών / αγορές μετοχικών τίτλων
Explanation:
Όπως και στις αγορές μετοχών, η υψηλή μεταβλητότητα υποχώρησε από τα μέσα Ιουνίου, περίοδος που συμπίπτει και με την αύξηση των επιτοκίων του ευρώ από την ...
portal.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_mc2_100012_08/09/2006_163859

Αν και η αγορά του real estate έχει σημαντικές διαφορές με τις αγορές μετοχών και ομολόγων ειδικά σε ό,τι αφορά επιμέρους χαρακτηριστικά όπως είναι η ...
www.capital.gr/realestate/show_article.asp?details=317911

... της αγοράς επιχειρηματικών κεφαλαίων με την ελάφρυνση των ποσοτικών περιορισμών στις τοποθετήσεις θεσμικών επενδυτών στις αγορές μετοχικών τίτλων, ...
europa.eu.int/smartapi/cgi/sga_doc?smartapi!celexplus!prod!CELEXnumdoc&numdoc=52001PC0224&lg=el

Ωστόσο, οι αγορές μετοχικών τίτλων παραμένουν σχετικά μικρές, ιδίως σε σύγκριση με τις αγορές ομολόγων. Το 1998 δημιουργήθηκε ένα χρηματιστήριο για ταχέως ...
eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32000H0517:EL:NOT

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2007-07-04 07:10:56 GMT)
--------------------------------------------------

Πρόκεται για τα χρηματιστήρια και τις εξωχρηματιστηριακές αγορές όπου διακινούνται μετοχές, ομόλογα, παράγωγα και άλλα χρηματοοικονομικά μέσα.
Selected response from:

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5αγορές μετοχών / αγορές μετοχικών τίτλων
Nadia-Anastasia Fahmi
4 +1τομέας διάθεσης μετοχικών τίτλωνmartha pyrgopoulou


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
equity capital markets
τομέας διάθεσης μετοχικών τίτλων


Explanation:
στο site που το βρήκα, μιλάει για το αντίστοιχο τομέα της τράπεζας που ασχολείται με equity capital. Δεν ξέρω στο κείμενο σου μήπως θα ταίριαζε περισσότερο και το "αγορά διάθεσης μετοχικών τίτλων" για το οποίο θα βρεις πληροφορίες στο δεύτερο site που σου δίνω. good luck


    Reference: http://www.nbg.gr/pr_release_resg.asp?P_ID=911
    Reference: http://tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=14814&m=D10&...
martha pyrgopoulou
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi: Oh yes!http://www.capital.gr/news.asp?Details=113480
4 hrs

agree  Vicky Papaprodromou: Συμφωνώ με τη σημείωσή σου για την «αγορά».
10 hrs

disagree  Angeliki Papadopoulou: Μάρθα, η απάντησή σου αναφέρεται σε Τμήμα εταιρείας (Τράπεζα, ΑΧΕΠΕΥ) που ασχολείται με τις αγοραπωλησίες και όχι στον όρο
13 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
equity capital markets
αγορές μετοχών / αγορές μετοχικών τίτλων


Explanation:
Όπως και στις αγορές μετοχών, η υψηλή μεταβλητότητα υποχώρησε από τα μέσα Ιουνίου, περίοδος που συμπίπτει και με την αύξηση των επιτοκίων του ευρώ από την ...
portal.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_mc2_100012_08/09/2006_163859

Αν και η αγορά του real estate έχει σημαντικές διαφορές με τις αγορές μετοχών και ομολόγων ειδικά σε ό,τι αφορά επιμέρους χαρακτηριστικά όπως είναι η ...
www.capital.gr/realestate/show_article.asp?details=317911

... της αγοράς επιχειρηματικών κεφαλαίων με την ελάφρυνση των ποσοτικών περιορισμών στις τοποθετήσεις θεσμικών επενδυτών στις αγορές μετοχικών τίτλων, ...
europa.eu.int/smartapi/cgi/sga_doc?smartapi!celexplus!prod!CELEXnumdoc&numdoc=52001PC0224&lg=el

Ωστόσο, οι αγορές μετοχικών τίτλων παραμένουν σχετικά μικρές, ιδίως σε σύγκριση με τις αγορές ομολόγων. Το 1998 δημιουργήθηκε ένα χρηματιστήριο για ταχέως ...
eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32000H0517:EL:NOT

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2007-07-04 07:10:56 GMT)
--------------------------------------------------

Πρόκεται για τα χρηματιστήρια και τις εξωχρηματιστηριακές αγορές όπου διακινούνται μετοχές, ομόλογα, παράγωγα και άλλα χρηματοοικονομικά μέσα.

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 92
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Assimina Vavoula: Καλημέρα, Νάντια....
1 hr
  -> Ευχαριστώ, Μίνα. Καλημέρα!

agree  Vicky Papaprodromou
2 hrs
  -> Ευχαριστώ, Βίκυ. Καλημέρα!

agree  Angeliki Papadopoulou
2 hrs
  -> Ευχαριστώ, Λίνα. Καλημέρα!

agree  Nick Lingris
5 hrs
  -> Ευχαριστώ, Νίκο. Καλησπέρα!

agree  Katerina Athanasaki
6 hrs
  -> Ευχαριστώ, Κατερίνα. Καλησπέρα!