KudoZ home » English to Greek » Business/Commerce (general)

release control technology

Greek translation: τεχνολογία ελέγχου αποκάλυψης πληροφοριών


07:57 Nov 9, 2007
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / Benefits
English term or phrase: release control technology
Job description of a Privacy Officer:
Must possess knowledge of information privacy laws, access, and release control technologies
daira
Greece
Greek translation:τεχνολογία ελέγχου αποκάλυψης πληροφοριών
Explanation:
διαφύλαξη, χρήση και αποκάλυψη πληροφοριών ασθενών για σκοπούς σχετικούς με τη ... Κάθε άτομο έχει δικαίωμα στον έλεγχο πρόσβασης και στην αποκάλυψη των ...
www.eurosocap.org/Downloads/European-Guidance-Greek.aspx

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2007-11-09 08:29:17 GMT)
--------------------------------------------------

Αποκάλυψη που Απαιτείται από το Νόμο

Παρακαλούμε να έχετε υπόψη ότι, σε ορισμένες περιπτώσεις, είναι πιθανό να ζητηθεί η αποκάλυψη πληροφοριών με δικαστική ή άλλη κρατική εντολή, κλήτευση ή ένταλμα.

Η τεχνολογία σας βοηθά όλο και περισσότερο να έχετε μεγαλύτερο έλεγχο επί των προσωπικών σας στοιχείων.

http://www.ibm.com/privacy/details/gr/el/

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2007-11-09 08:32:40 GMT)
--------------------------------------------------

http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=en&lng1=en,...

...and that certain additional "optional" information would not be released to anyone without the consumer's permission.
...ότι ορισμένες συμπληρωματικές "προαιρετικές" πληροφορίες δεν επρόκειτο να αποκαλυφθούν χωρίς την άδεια του καταναλωτή.
Selected response from:

Nektaria Notaridou
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5Τεχνολογίες (ελέγχου) κοινολόγησης/κοινοποίησης/παροχής πληροφοριώνxxxd_vachliot
4 -1τεχνολογία ελέγχου αποκάλυψης πληροφοριών
Nektaria Notaridou


Discussion entries: 1





  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
Τεχνολογίες (ελέγχου) κοινολόγησης/κοινοποίησης/παροχής πληροφοριών


Explanation:
Το κείμενο σαν σύνολο αναφέρεται στη διαχείριση εν γένει πληροφοριών και του απορρήτου αυτών.

βλ. αυτό που επεξηγεί πολύ αναλυτικά τι γίνεται.
http://www.ahima.org/infocenter/models/PrivacyOfficer2001.as...

Αναφέρεται σε τεχνολογίες/τρόπους με τους οποίους παρέχονται οι πληροφορίες.

Οπότε θα το έλεγα:

τεχνολογίες παροχής/κοινολόγησης/κοινοποίησης πληροφοριών. Το ελέγχου/διαχείρισης (control) για μένα είναι προαιρετικό, γιατί στο Ελληνικό κείμενο υπονοείται, αν και βέβαια μπορείς αν θες να το χρησιμοποιήσεις.

xxxd_vachliot
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Και "γνωστοποίηση"
4 mins
  -> Συμφωνώ. Είπα να μην το "μπουκώσω" πολύ. Ευχαριστώ και καλημέρα:-)

agree  Assimina Vavoula
27 mins
  -> :-)

agree  aggelpan
3 hrs
  -> Thank you:-)

agree  Evi Prokopi
9 hrs

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
28 days

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
τεχνολογία ελέγχου αποκάλυψης πληροφοριών


Explanation:
διαφύλαξη, χρήση και αποκάλυψη πληροφοριών ασθενών για σκοπούς σχετικούς με τη ... Κάθε άτομο έχει δικαίωμα στον έλεγχο πρόσβασης και στην αποκάλυψη των ...
www.eurosocap.org/Downloads/European-Guidance-Greek.aspx

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2007-11-09 08:29:17 GMT)
--------------------------------------------------

Αποκάλυψη που Απαιτείται από το Νόμο

Παρακαλούμε να έχετε υπόψη ότι, σε ορισμένες περιπτώσεις, είναι πιθανό να ζητηθεί η αποκάλυψη πληροφοριών με δικαστική ή άλλη κρατική εντολή, κλήτευση ή ένταλμα.

Η τεχνολογία σας βοηθά όλο και περισσότερο να έχετε μεγαλύτερο έλεγχο επί των προσωπικών σας στοιχείων.

http://www.ibm.com/privacy/details/gr/el/

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2007-11-09 08:32:40 GMT)
--------------------------------------------------

http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=en&lng1=en,...

...and that certain additional "optional" information would not be released to anyone without the consumer's permission.
...ότι ορισμένες συμπληρωματικές "προαιρετικές" πληροφορίες δεν επρόκειτο να αποκαλυφθούν χωρίς την άδεια του καταναλωτή.

Nektaria Notaridou
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  xxxd_vachliot: Άλλο αποκάλυψη πληροφοριών Νεκταρία και άλλο τεχνολογία ελέγχου αποκάλυψης πληροφοριών. Είναι παραπλανητικό και παρανοεί το πρωτότυπο.
1 hr