KudoZ home » English to Greek » Business/Commerce (general)

yield management

Greek translation: διοικητική απόδοση


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:yield management
Greek translation:διοικητική απόδοση
Entered by: Antonia Keratsa

14:50 Jan 20, 2008
English to Greek translations [PRO]
Marketing - Business/Commerce (general)
English term or phrase: yield management
yield management
Antonia Keratsa
διοικητική απόδοση
Explanation:
http://www.special-edition.gr/pdf_dioik_enim/pdf_de_36/AKRIB...

--------------------------------------------------
Note added at 29 minutos (2008-01-20 15:19:59 GMT)
--------------------------------------------------

Yield Management (Y/M) είναι μια διαδικασία που χρησιμοποιείται κυρίως από οργανισμούς παροχής υπηρεσιών με στόχο τη μεγιστοποίηση των εσόδων τους, κάτω από συνθήκες που χαρακτηρίζονται από υψηλή αστάθεια της ζήτησης υπηρεσιών και προϊόντων με υψηλούς δείκτες φθαρτότητας (Lee-Ross Johns,1997). Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν επιχειρήσεις όπως οι αεροπορικές, οι tour operators και τα ξενοδοχεία.
Selected response from:

Marina Kazila
Greece
Grading comment
thanx!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +9διαχείριση για απόδοση
Eri Koutala
4διοικητική απόδοση
Marina Kazila


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
διοικητική απόδοση


Explanation:
http://www.special-edition.gr/pdf_dioik_enim/pdf_de_36/AKRIB...

--------------------------------------------------
Note added at 29 minutos (2008-01-20 15:19:59 GMT)
--------------------------------------------------

Yield Management (Y/M) είναι μια διαδικασία που χρησιμοποιείται κυρίως από οργανισμούς παροχής υπηρεσιών με στόχο τη μεγιστοποίηση των εσόδων τους, κάτω από συνθήκες που χαρακτηρίζονται από υψηλή αστάθεια της ζήτησης υπηρεσιών και προϊόντων με υψηλούς δείκτες φθαρτότητας (Lee-Ross Johns,1997). Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν επιχειρήσεις όπως οι αεροπορικές, οι tour operators και τα ξενοδοχεία.

Marina Kazila
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12
Grading comment
thanx!

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +9
διαχείριση για απόδοση


Explanation:
κατά Χρυσοβιτσιώτη

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2008-01-20 15:06:40 GMT)
--------------------------------------------------

επεξήγηση κατά Χρυσοβιτσιώτη: Ειδικό πρόγραμμα (Η/Υ) που μεταβάλλει αυτομάτως τις τιμές ανάλογα με τη ζήτηση. Εφαρμόστηκε από τις αεροπορικές εταιρείες πριν ακόμη αναπτυχθεί το Internet. Όσοι κλείνουν πρώτοι θέσεις πληρώνουν φθηνότερο εισιτήριο και οι τελευταίοι πιο ακριβό (μεγάλη ζήτηση, λίγες θέσεις στο αεροσκάφος).

--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2008-01-20 15:31:26 GMT)
--------------------------------------------------

Στην Ελληνική γλώσσα το Yield Management έχει μεταφραστεί με πολλούς τρόπους :Yield: «Επιστροφή» ως έσοδο ή αποτέλεσμα, «Απόδοση». Management: «Οργάνωση καιδιοίκηση», «Διαχείριση», «Χειρισμός», «Έλεγχος"
http://tinyurl.com/3cgkp7


--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2008-01-20 15:32:41 GMT)
--------------------------------------------------

Το βρήκα και διαχείριση παραγωγής αλλά προτιμώ το πρώτο

Eri Koutala
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Ίσως και με γενική, δηλαδή «διαχείριση απόδοσης». http://tiny.cc/laaEn
24 mins
  -> Κι εμένα μου ταιριάζει καλύτερα αλλά για μεγαλύτερη ασφάλεια το άφησα έτσι, επειδή έτσι το βρήκα στο Χρυσοβ. Ευχαριστώ πολύ!

agree  Georgia Charitou: http://iate.europa.eu/iatediff/SearchByQuery.do "yield management"
45 mins
  -> Σ' ευχαριστώ πολύ Γεωργία!

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
59 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ Νάντια!

agree  Tina Lavrentiadou
1 hr
  -> Ευχαριστώ πολύ Τίνα!

agree  Angeliki Papadopoulou
1 hr
  -> Ευχαριστώ πολύ Αγγελική!

agree  sassa
2 hrs
  -> Σ' ευχαριστώ Σάσσα!

agree  Evi Prokopi
3 hrs
  -> Σ' ευχαριστώ πολύ Εύη!

agree  Helen Chrysanthopoulou
15 hrs
  -> Ευχαριστώ Ελένη! Καλημέρα!

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
32 days