KudoZ home » English to Greek » Business/Commerce (general)

drivers

Greek translation: κινητήριοι παράγοντες


07:18 May 1, 2008
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: drivers
The key to linking the balanced scorecard is to develop the performance measures or drivers that can help predict future outcomes.
daira
Greece
Greek translation:κινητήριοι παράγοντες
Explanation:
drivers = κινητήριοι παράγοντες

Από: http://64.233.183.104/search?q=cache:TH70SuZLBcoJ:www.infoso...
"Αποτέλεσε τον βασικό κινητήριο παράγοντα (driver) για την ανάπτυξη των ΤΠΕ στο ελληνικό κράτος έως σήμερα. Η ΕΕ έχει όμως και όρια αλλά και πολλά «ταμπού»...."
Selected response from:

Dimitris Mantas
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1κινητήριες δυνάμειςMaria Papadopoulou
4κινητήριοι παράγοντες
Dimitris Mantas


Discussion entries: 2





  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
κινητήριοι παράγοντες


Explanation:
drivers = κινητήριοι παράγοντες

Από: http://64.233.183.104/search?q=cache:TH70SuZLBcoJ:www.infoso...
"Αποτέλεσε τον βασικό κινητήριο παράγοντα (driver) για την ανάπτυξη των ΤΠΕ στο ελληνικό κράτος έως σήμερα. Η ΕΕ έχει όμως και όρια αλλά και πολλά «ταμπού»...."

Dimitris Mantas
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

50 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
κινητήριες δυνάμεις


Explanation:
Είναι η πιο συνηθισμένη έκφραση για τέτοιες περιπτώσεις.

Maria Papadopoulou
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
2 hrs
  -> Ευχαριστώ Εύη!