KudoZ home » English to Greek » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

Chartered Management Institute

Greek translation: Βρετανικό Επιμελητήριο Διοίκησης Επιχειρήσεων


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Chartered Management Institute
Greek translation:Βρετανικό Επιμελητήριο Διοίκησης Επιχειρήσεων
Entered by: Valentini Mellas

07:57 Mar 26, 2004
English to Greek translations [PRO]
Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
English term or phrase: Chartered Management Institute
Καλημέρα. Μήπως έχετε συναντήσει στα ελληνικά ποτέ την ονομασία αυτού του Ινστιτούτου?
Ευχαριστώ
Alexandra Fakalou
Greece
Βρετανικό Επιμελητήριο Διοίκησης Επιχειρήσεων
Explanation:
Βρετανικό Επιμελητήριο Διοίκησης Επιχειρήσεων (Chartered Management Institute). ...
www.cso.auth.gr/Greek/Anakoinosi207.gr.htm - 13k - Mar 25, 2004

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2004-03-26 08:00:08 GMT)
--------------------------------------------------

... (ε) The Chartered Institute of Management Accountants (προηγουμένως
καλούμενο «The Institute of Costs and Management Accountants»). ...
www.stockwatch.com.cy/ nqcontent.cfm?a_name=news_view&ann_id=27403
Selected response from:

Valentini Mellas
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ Βαλεντίνη, ειδικά για την ταχύτητα! Καιγόμουν εκείνη την ώρα :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +9Βρετανικό Επιμελητήριο Διοίκησης Επιχειρήσεων
Valentini Mellas
5Αγγλικό Επιμελητήριο Επιχειρήσεων
sassa


Discussion entries: 1





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +9
chartered management institute
Βρετανικό Επιμελητήριο Διοίκησης Επιχειρήσεων


Explanation:
Βρετανικό Επιμελητήριο Διοίκησης Επιχειρήσεων (Chartered Management Institute). ...
www.cso.auth.gr/Greek/Anakoinosi207.gr.htm - 13k - Mar 25, 2004

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2004-03-26 08:00:08 GMT)
--------------------------------------------------

... (ε) The Chartered Institute of Management Accountants (προηγουμένως
καλούμενο «The Institute of Costs and Management Accountants»). ...
www.stockwatch.com.cy/ nqcontent.cfm?a_name=news_view&ann_id=27403

Valentini Mellas
Greece
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ Βαλεντίνη, ειδικά για την ταχύτητα! Καιγόμουν εκείνη την ώρα :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sassa: καλύτερα "Βρετανικό" http://www.ebeth.gr/eb/news_details.asp?ID=636. Χάι Βαλεντίνη :)
3 mins
  -> Geia sou kai sena Sassa mou .. :)

agree  Emmanouela Charalampaki
5 mins
  -> :) Kalimeroudia se olous sas :) apo mia arizona me iperoxi nixta kai drosia :D

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
16 mins
  -> Gracias cara Nadia :D :D :D

agree  Lamprini Kosma: //:-))
17 mins
  -> Buon giorno Italia! :D

agree  Betty Revelioti
2 hrs
  ->  :)

agree  Evdoxia R.
2 hrs
  -> :)

agree  Estella
3 hrs
  -> :)

agree  Vicky Papaprodromou
5 hrs
  -> :)

agree  Sophia Fourlari
1 day7 mins

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
chartered management institute
Αγγλικό Επιμελητήριο Επιχειρήσεων


Explanation:
[...]του Αγγλικού Επιμελητηρίου Διοίκησης Επιχειρήσεων - Chartered Management Institute - (CMI) [...]

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2004-03-26 08:01:21 GMT)
--------------------------------------------------

έφαγα το \"Διοίκησης\"


    Reference: http://www.imese.gr/msg.html
sassa
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in SpanishSpanish