KudoZ home » English to Greek » Chemistry; Chem Sci/Eng

functionalized polyolefin

Greek translation: επιφανειακά τροποποιημένη / ενεργοποιημένη πολυολεφίνη


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:functionalized polyolefin
Greek translation:επιφανειακά τροποποιημένη / ενεργοποιημένη πολυολεφίνη
Entered by: xxxstahat

12:47 Apr 2, 2007
English to Greek translations [PRO]
Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: functionalized polyolefin
functionalized polyolefin
xxxstahat
επιφανειακά τροποποιημένη / ενεργοποιημένη πολυολεφίνη
Explanation:
http://acms.lodestar.be/europlasma/bestanden/EP TP Functiona...
During the last two decades functionalization of polymer surfaces has been recognized as a valuable tool to improve their adhesion properties... Additionally, during the modification, weak boundary layers and surface contaminants are removed. All these factors improve the adhesion properties of polymer surfaces.
Και διάφορα άλλα με modification και modified.

http://dlib.libh.uoc.gr/Dienst/UI/2.0/Describe/uch.physics.p...
Μελέτη και τροποποίηση δομής και ιδιοτήτων επιφανειών/διεπιφανειών πολυμερών

επιφανειακή τροποποίηση
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&safe=off&rls=GGGL...

επιφανειακά τροποποιημένα
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&safe=off&rls=GGGL...

Κάπου είδα και «επιφανειακά ενεργοποιημένων».

Τέλος πάντων, βελτιώνονται οι ιδιότητες των πολυμερών με την εισαγωγή λειτουργικών (ή δραστικών;) πολυμερών στην επιφάνεια και άλλες παρόμοιες διαδικασίες.
Ο νεολογισμός λειτουργικοποίηση δεν έχει περάσει ακόμα.
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Thank you. Αυτό έψαχνα.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Εύκαμπτη πολυολεφίνηEvi Prokopi
3λειτουργική/δραστική πολυολεφίνη
Spiros Konstantogiannis
2επιφανειακά τροποποιημένη / ενεργοποιημένη πολυολεφίνη
Nick Lingris


Discussion entries: 3





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Εύκαμπτη πολυολεφίνη


Explanation:



    Reference: http://www.google.gr/search?hl=el&client=firefox-a&channel=s...
    Reference: http://209.85.135.104/search?q=cache:LWIFlEv_hyYJ:www.sika.g...
Evi Prokopi
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
λειτουργική/δραστική πολυολεφίνη


Explanation:
functional --> λειτουργικός
functional group --> δραστική ομάδα
(http://www.chem.uoa.gr/vocabulary/Vocabularylist.asp?psearch...

Με μια επιφύλαξη για το functionalized

Spiros Konstantogiannis
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 80

12 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
επιφανειακά τροποποιημένη / ενεργοποιημένη πολυολεφίνη


Explanation:
http://acms.lodestar.be/europlasma/bestanden/EP TP Functiona...
During the last two decades functionalization of polymer surfaces has been recognized as a valuable tool to improve their adhesion properties... Additionally, during the modification, weak boundary layers and surface contaminants are removed. All these factors improve the adhesion properties of polymer surfaces.
Και διάφορα άλλα με modification και modified.

http://dlib.libh.uoc.gr/Dienst/UI/2.0/Describe/uch.physics.p...
Μελέτη και τροποποίηση δομής και ιδιοτήτων επιφανειών/διεπιφανειών πολυμερών

επιφανειακή τροποποίηση
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&safe=off&rls=GGGL...

επιφανειακά τροποποιημένα
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&safe=off&rls=GGGL...

Κάπου είδα και «επιφανειακά ενεργοποιημένων».

Τέλος πάντων, βελτιώνονται οι ιδιότητες των πολυμερών με την εισαγωγή λειτουργικών (ή δραστικών;) πολυμερών στην επιφάνεια και άλλες παρόμοιες διαδικασίες.
Ο νεολογισμός λειτουργικοποίηση δεν έχει περάσει ακόμα.

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 96
Grading comment
Thank you. Αυτό έψαχνα.