KudoZ home » English to Greek » Chemistry; Chem Sci/Eng

SURFACTANT

Greek translation: επιφανειοδραστική ουσία/ επιφανειοδραστικό


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:SURFACTANT
Greek translation:επιφανειοδραστική ουσία/ επιφανειοδραστικό
Entered by: Maria Papadopoulou

14:10 Apr 4, 2008
English to Greek translations [PRO]
Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: SURFACTANT
SURFACTANT (CONTAINS ALCOHOL C1 2-16, ETHOXYLATE
Maria Papadopoulou
επιφανειοδραστική ουσία/ επιφανειοδραστικό
Explanation:
Το μέγεθος των σωματιδίων που λαμβάνονται με αυτήν τη μέθοδο κυμαίνεται στην περιοχή 1-50 nm αλλά αυτό είναι κάτι που εξαρτάται σημαντικά από την επιφανειοδραστική (surfactant) ουσία που χρησιμοποιείται κάθε φορά.
http://dbserver.forthnet.gr/Praxis/servlet/praxis.PServlet?s...

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2008-04-04 14:12:39 GMT)
--------------------------------------------------

και επιφανειοδραστικός παράγοντας" μαζί με το factor

http://www.google.gr/search?hl=el&q=επιφανειοδραστικό surfac...

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2008-04-04 14:28:07 GMT)
--------------------------------------------------

Και "τασιενεργό" όπως μας θύμισε η Ναταλία.
Selected response from:

Katerina Athanasaki
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ Κατερινούλα!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +12επιφανειοδραστική ουσία/ επιφανειοδραστικό
Katerina Athanasaki
5τασενεργός ουσίαanikolaidis


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +12
surfactant
επιφανειοδραστική ουσία/ επιφανειοδραστικό


Explanation:
Το μέγεθος των σωματιδίων που λαμβάνονται με αυτήν τη μέθοδο κυμαίνεται στην περιοχή 1-50 nm αλλά αυτό είναι κάτι που εξαρτάται σημαντικά από την επιφανειοδραστική (surfactant) ουσία που χρησιμοποιείται κάθε φορά.
http://dbserver.forthnet.gr/Praxis/servlet/praxis.PServlet?s...

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2008-04-04 14:12:39 GMT)
--------------------------------------------------

και επιφανειοδραστικός παράγοντας" μαζί με το factor

http://www.google.gr/search?hl=el&q=επιφανειοδραστικό surfac...

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2008-04-04 14:28:07 GMT)
--------------------------------------------------

Και "τασιενεργό" όπως μας θύμισε η Ναταλία.

Katerina Athanasaki
Greece
Meets criteria
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 20
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ Κατερινούλα!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Catherine Christaki
6 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Nick Lingris
7 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Eri Koutala
9 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Natalia Alexiou: Επίσης, το έχω δει ως "τασιενεργό". Δεν είμαι χημικός αλλά νομίζω ότι είναι το ίδιο.
10 mins
  -> Ναι, είναι το ίδιο. Surface-active agents και tense-active agents. Ένα και το αυτό με το surfactant.

agree  Danae Ferri
16 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Evi Prokopi
58 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Vicky Papaprodromou
1 hr
  ->  Ευχαριστώ!

agree  Spiros Doikas
3 hrs

agree  Evangelia Tsichlis: Τασιενεργό, oh yes:)
5 hrs

agree  Spiros Konstantogiannis
7 hrs

agree  xxxChristos Fil
23 hrs

agree  Viktor Finopoulos
3 days2 hrs

45 days   confidence: Answerer confidence 5/5
surfactant
τασενεργός ουσία


Explanation:
κεκτημένη γνώση βάσει ειδικότητάς μου.

anikolaidis
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek