KudoZ home » English to Greek » Chemistry; Chem Sci/Eng

acidic

Greek translation: όξινο διάλυμα


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:acidic
Greek translation:όξινο διάλυμα
Entered by: Betty Revelioti

17:23 Mar 31, 2004
English to Greek translations [Non-PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: acidic
acidic solution
harry
Ο
Explanation:
όξινο /οξυντικό διάλυμα
Selected response from:

Betty Revelioti
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +8όξινος
Vicky Papaprodromou
5 +2Ο
Betty Revelioti


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Ο


Explanation:
όξινο /οξυντικό διάλυμα

Betty Revelioti
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lina Ntaoukaki
3 mins

agree  xxxx-Translator
1 hr

neutral  anthi: Συμφωνώ βέβεια με το "όξινο" αλλά τον όρο¨"οξυντικό" δεν τον χρησιμοποιούμε στη χημεία; "acidic" είναι το διάλυμα που έχει όξινες ιδιότητες.
2 hrs

1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +8
όξινος


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs 28 mins (2004-04-01 08:52:26 GMT)
--------------------------------------------------

Όξινο διάλυμα ή διάλυμα με όξινες ιδιότητες

Παίρνουμε ένα φύλλο από κόκκινο λάχανο, το κόβουμε σε μικρά κομματάκια και το βράζουμε σε λίγο νερό. Μόλις κρυώσει, μοιράζουμε το χρωματιστό ζουμί σε τρία ποτηράκια. Στο πρώτο προσθέτουμε λίγες σταγόνες λεμονιού ή ξίδι (όξινο διάλυμα), στο δεύτερο λίγη σόδα φαγητού ή αμμωνία από αυτή που έχουμε για τα τσιμπήματα των εντόμων (βασικό διάλυμα) και το τρίτο το αφήνουμε όπως είναι. Παρατηρούμε το χρώμα να αλλάζει, στα δύο πρώτα ποτήρια. Δοκιμάστε και άλλους φυσικούς δείκτες, όπως το κόκκινο ζουμί από τα παντζάρια, το τσάι κλπ.
http://www.karditsa-net.gr/karditsa/ekfe/home_experiments.ht...

Διαλύματα Αιμοκάθαρσης

Αιμοκάθαρση με διττανθρακικά.
Διατίθενται το όξινο διάλυμα (διάλυμα Α) και το διάλυμα διττανθρακικών (διάλυμα Β) κατάλληλα για μηχανήματα όλων των τύπων και σε καθε επιθυμητή σύνθεση.
http://www.doctum.gr/index_dial_aimo.html



Vicky Papaprodromou
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 77

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lamprini Kosma
44 mins
  -> Thanks!

agree  Valentini Mellas
52 mins
  -> Thanks!

agree  Natassa Iosifidou
1 hr
  -> Thanks!

agree  xxxx-Translator
1 hr
  -> Thanks!

agree  anthi
2 hrs
  -> Thanks!

agree  Katerina Kallitsi
4 hrs
  -> Thanks!

agree  Maria Karra
11 hrs
  -> Thanks!

agree  Evdoxia R.
14 hrs
  -> Thanks!