KudoZ home » English to Greek » Chemistry; Chem Sci/Eng

ethylene cyanhydrin

Greek translation: αιθυλενο-κυανυδρίνη


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ethylene cyanohydrin
Greek translation:αιθυλενο-κυανυδρίνη
Entered by: Natassa Iosifidou

08:09 Apr 7, 2004
English to Greek translations [PRO]
Chemistry; Chem Sci/Eng / chemical compound
English term or phrase: ethylene cyanhydrin
SODIUM HYDROXIDE: Under the proper conditions of temperature, pressure and state of division, it can react violently with ***ethylene cyanhydrin***,etc.
Natassa Iosifidou
Greece
αιθυλενο-κυανοϋδρίνη ή υδρακρυλονιτρίλιο ή 3-υδροξυπροπανονιτρίλιο
Explanation:
Είναι η ένωση HOCH2CH2CN
Κατά πάσα πιθανότητα δεν έχει βρεθεί τίποτα στο διαδίκτυο επειδή λείπει ένα "ο" από το όνομα: "ethylene cyanohydrin" είναι το σωστό.
Καλό Πάσχα σε όλους


--------------------------------------------------
Note added at 1 day 11 hrs 46 mins (2004-04-08 19:55:55 GMT)
--------------------------------------------------

Η πιό έγκυρη ονομασία είναι βέβαια η τελευταία (κατά IUPAC) ενώ οι άλλες είναι εμπειρικές

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 12 hrs 54 mins (2004-04-08 21:04:39 GMT)
--------------------------------------------------

Αν δώσεις το σωστό όρο στο Google θα σου βγάλει τα παραπάνω και μερικά ακόμη συνώνυμα, π.χ. 2-κυανοαιθανόλη

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 13 hrs 16 mins (2004-04-08 21:25:51 GMT)
--------------------------------------------------

και βέβαια το κυανοϋδρίνη στα ελληνικά ακούγεται καλύτερα \"κυανυδρίνη\"
Selected response from:

anthi
Grading comment
Σ' ευχαριστώ Ανθή!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4αιθυλενο-κυανοϋδρίνη ή υδρακρυλονιτρίλιο ή 3-υδροξυπροπανονιτρίλιοanthi
5 +3αιθυλένιο κυανυδρίνης
Valentini Mellas


Discussion entries: 3





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
αιθυλένιο κυανυδρίνης


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2004-04-07 08:16:12 GMT)
--------------------------------------------------

ethylene ουσ. χημ. αιθυλένιο

Πηγές Ματζέντα ...

...Cyanohydrin Formation Σχηµατισµός Κυανυδρίνης ... Cyanohydrin Κυανυδρίνη ... www.ucy.ac.cy/~koutenti/TEACHING/lectures/IMAGES OC II/CAR/...

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 1

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Evdoxia R.: μήπως είναι ανάποδα; κυανυδρίνη αιθυλενίου;;
22 mins
  -> Δεν νομίζω Ευδοξία ...

agree  thomastr: υπάρχει καλό λεξικό (από χημικούς καθηγητές πανεπ.) στο http://www.chem.uoa.gr/
22 mins
  -> Σε ευχαριστώ.. καταγράφηκε ως πηγή.. πολύ χρήσιμη! :)

agree  Vicky Papaprodromou
1 hr
  -> :D :D :D

neutral  Emmanouil Tyrakis: ίσως και αιθυλενοκυανυδρίνη
1 hr
  -> ΜΑνώλη όπου και να κοίταξα δεν το βρήκα ούτε όπως προτείνεις εσύ ούτε όπως προτείνει η Ευδοξία... :S

agree  Betty Revelioti
4 hrs

1 day11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
αιθυλενο-κυανοϋδρίνη ή υδρακρυλονιτρίλιο ή 3-υδροξυπροπανονιτρίλιο


Explanation:
Είναι η ένωση HOCH2CH2CN
Κατά πάσα πιθανότητα δεν έχει βρεθεί τίποτα στο διαδίκτυο επειδή λείπει ένα "ο" από το όνομα: "ethylene cyanohydrin" είναι το σωστό.
Καλό Πάσχα σε όλους


--------------------------------------------------
Note added at 1 day 11 hrs 46 mins (2004-04-08 19:55:55 GMT)
--------------------------------------------------

Η πιό έγκυρη ονομασία είναι βέβαια η τελευταία (κατά IUPAC) ενώ οι άλλες είναι εμπειρικές

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 12 hrs 54 mins (2004-04-08 21:04:39 GMT)
--------------------------------------------------

Αν δώσεις το σωστό όρο στο Google θα σου βγάλει τα παραπάνω και μερικά ακόμη συνώνυμα, π.χ. 2-κυανοαιθανόλη

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 13 hrs 16 mins (2004-04-08 21:25:51 GMT)
--------------------------------------------------

και βέβαια το κυανοϋδρίνη στα ελληνικά ακούγεται καλύτερα \"κυανυδρίνη\"

anthi
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 45
Grading comment
Σ' ευχαριστώ Ανθή!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxx-Translator
5 mins
  -> Σ' ευχαριστώ Στέλλα!

agree  Lamprini Kosma: Καλή Ανάσταση Ανθή! :-)
11 hrs
  -> Σ' ευχαριστώ Λαμπρινή, καλή Ανάσταση!

agree  Elena Petelos
13 hrs
  -> Σ' ευχαριστώ Έλενα!

agree  Calliope Sofianopoulos
16 hrs
  -> Σ' ευχαριστώ Καλλιόπη!