KudoZ home » English to Greek » Cinema, Film, TV, Drama

Log - Line

Greek translation: επισκόπηση, περίληψη, συνοπτική (σύντομη) περιγραφή έργου/ταινίας/σεναρίου


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Log - Line / Logline
Greek translation:επισκόπηση, περίληψη, συνοπτική (σύντομη) περιγραφή έργου/ταινίας/σεναρίου
Entered by: socratisv

10:38 Feb 10, 2009
English to Greek translations [PRO]
Art/Literary - Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: Log - Line
Log - Line
Ξέρει κανείς την απόδοση αυτού του όρου στα ελληνικά;
http://en.wikipedia.org/wiki/Log_line
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
ANNA KITSANI
επισκόπηση, περίληψη, συνοπτική περιγραφή έργου/ταινίας
Explanation:
Συνώνυμο (σχεδόν) του pitch
A logline is a one-sentence summary of your script. It's the short blurb in TV guides that tells you what a movie is about and helps you decide if you're interested in seeing it. It's the grabber that excites your interest.
http://www.scriptologist.com/Magazine/Tips/Logline/logline.h...

Την "επαγγελματική επιστολή, (query letter)" μπορείτε να την στείλετε είτε μέσω Email απλό, όχι με συνημμένο έγγραφο, καθώς μπορείτε να την στείλετε και με απλό ταχυδρομείο και θα αναφέρεστε στα εξής: σε μια μικρή επισκόπηση της ιστορία σας δικαιολογώντας μας γιατί το κοινό θα πρέπει να την δει και μια πρόταση προβολής (logline – one sentence pitch) που θα περιγράφει το έργο σας.

--------------------------------------------------
Note added at 54 minutes (2009-02-10 11:33:22 GMT)
--------------------------------------------------

H "περίληψη" χρησιμοποιείται συχνά στα έντυπα τηλέοπτικού προγράμματος

--------------------------------------------------
Note added at 59 minutes (2009-02-10 11:38:13 GMT)
--------------------------------------------------

επίσης και " σύντομη περιγραφή"
Selected response from:

socratisv
Greece
Grading comment
thanks a lot
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5συνοπτικές πληροφορίες (σύνοψη) - περίληψηEvi Prokopi
3 +1προτασιακή σύνοψη/περιγραφή (ταινίας ή σεναρίου) - loglinexxxd_vachliot
3 -1διαφημιστική ατάκα
Spiros Doikas
3 -1επισκόπηση, περίληψη, συνοπτική περιγραφή έργου/ταινίας
socratisv


Discussion entries: 2





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
log - line
συνοπτικές πληροφορίες (σύνοψη) - περίληψη


Explanation:
Village Cinemas

Evi Prokopi
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
log - line
διαφημιστική ατάκα


Explanation:
http://www.google.gr/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org.m...

Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  piabrique: that's not it
5 days

47 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
log - line
επισκόπηση, περίληψη, συνοπτική περιγραφή έργου/ταινίας


Explanation:
Συνώνυμο (σχεδόν) του pitch
A logline is a one-sentence summary of your script. It's the short blurb in TV guides that tells you what a movie is about and helps you decide if you're interested in seeing it. It's the grabber that excites your interest.
http://www.scriptologist.com/Magazine/Tips/Logline/logline.h...

Την "επαγγελματική επιστολή, (query letter)" μπορείτε να την στείλετε είτε μέσω Email απλό, όχι με συνημμένο έγγραφο, καθώς μπορείτε να την στείλετε και με απλό ταχυδρομείο και θα αναφέρεστε στα εξής: σε μια μικρή επισκόπηση της ιστορία σας δικαιολογώντας μας γιατί το κοινό θα πρέπει να την δει και μια πρόταση προβολής (logline – one sentence pitch) που θα περιγράφει το έργο σας.

--------------------------------------------------
Note added at 54 minutes (2009-02-10 11:33:22 GMT)
--------------------------------------------------

H "περίληψη" χρησιμοποιείται συχνά στα έντυπα τηλέοπτικού προγράμματος

--------------------------------------------------
Note added at 59 minutes (2009-02-10 11:38:13 GMT)
--------------------------------------------------

επίσης και " σύντομη περιγραφή"

socratisv
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4
Grading comment
thanks a lot

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Evi Prokopi: It's not correct.
5 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
log - line
προτασιακή σύνοψη/περιγραφή (ταινίας ή σεναρίου) - logline


Explanation:
Logline είναι η σύνοψη του σεναρίου ή της ταινίας σε μία πρόταση (κυρίως για ελκύσει το ενδιαφέρον παραγωγών ή κοινού). Tagline είναι το σλόγκαν της ταινίας και είναι άλλο πράγμα.

Μία λύση είναι να μείνει αμετάφραστο, δηλ. logline (λογκλάιν).

Άλλη λύση είναι να μεταφράσουμε πιστά και να φτιάξουμε νεολογισμό, δηλ. προτασιακή ή μονολεκτική (καταχρηστικά και κατ' επέκταση) σύνοψη/περιγραφή (ταινίας ή σεναρίου). Στο διαδίκτυο βρίσκω και κάποια ευρήματα για τη λέξη "μονοπροτασιακή", αλλά μάλλον το μονο- είναι περιττό.

xxxd_vachliot
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  piabrique
5 days
  -> Thank you, piabrique




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): Spiros Doikas, xxxd_vachliot, socratisv