KudoZ home » English to Greek » Computers: Hardware

DC-inlet

Greek translation: Υποδοχέας συνεχούς ρεύματος


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:DC-inlet
Greek translation:Υποδοχέας συνεχούς ρεύματος
Entered by: Evi Prokopi

00:51 Mar 22, 2007
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Hardware / Router user manual
English term or phrase: DC-inlet
4. Insert the **DC-inlet ** of the power adapter into the port.......
socratisv
Greece
Υποδοχέας συνεχούς ρεύματος
Explanation:
DC- Direct Current = Συνεχές ρεύμα

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2007-03-22 01:02:46 GMT)
--------------------------------------------------

Δεύτερη φορά που μου τυχαίνει σήμερα να απαντάω ταυτόχρονα με κάποιον άλλον! :)
Selected response from:

Evi Prokopi
Grading comment
Thanks a lot !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Υποδοχέας συνεχούς ρεύματοςEvi Prokopi
5είσοδος DC (συνεχούς ρεύματος)
Vicky Papaprodromou
2 +2βύσμα παροχής συνεχούς ρεύματος (ή συνεχούς τάσης)Sotiris Filippidis


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
dc-inlet
βύσμα παροχής συνεχούς ρεύματος (ή συνεχούς τάσης)


Explanation:
Ειναι περίεργο βέβαια, γιατί το "inlet" συνήθως αφορά υποδοχή ενώ εδώ φαίνεται οτι αφορά βύσμα. Ειναι η είσοδος συνεχούς ρεύματος μιας συσκευής, ρεύματος που προέρχεται συνήθως από μετασχηματιστή ο οποίος παίρνει ρεύμα από ένα ac outlet. Να υποθέσω οτι ο πρωτότυπος συγγραφέας εννοεί ως inlet το βύσμα και ως "port" το κανονικό inlet;


    Reference: http://files.support.epson.com/htmldocs/pr317p/pr317prf/basi...
Sotiris Filippidis
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
Notes to answerer
Asker: Thanks a lot !


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
3 hrs

agree  Natassa Iosifidou
16 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
dc-inlet
Υποδοχέας συνεχούς ρεύματος


Explanation:
DC- Direct Current = Συνεχές ρεύμα

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2007-03-22 01:02:46 GMT)
--------------------------------------------------

Δεύτερη φορά που μου τυχαίνει σήμερα να απαντάω ταυτόχρονα με κάποιον άλλον! :)


    Reference: http://www.aegean.gr/Aegean/greek/news/2005_06/diag/ΔΙΑΚΗΡΥΞ...
Evi Prokopi
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16
Grading comment
Thanks a lot !

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sotiris Filippidis: Η λέξη-μπαλαντέρ "υποδοχέας" ήταν κάτι που δεν είχα σκεφτεί! :)
39 mins
  -> Έχω μια αδυναμία στη Φυσική (κυκλώματα, ηλεκτρισμός κτλ)! Από εκεί μου ήρθε, το τσέκαρα και είδα ότι ισχύει και σε αυτή την περίπτωση. :)

agree  Natassa Iosifidou
16 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
είσοδος DC (συνεχούς ρεύματος)


Explanation:
http://www.google.com/search?hl=el&rls=GGGL,GGGL:2006-39,GGG...

Συμφωνεί και το http://www.moto-teleterm.gr/search_gr.asp στο λήμμα inlet.

Vicky Papaprodromou
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Ευχαριστώ. καλημέρα