KudoZ home » English to Greek » Computers: Hardware

**radio button

Greek translation: κουμπί επιλογής / ραδιοπλήκτρο


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:radio button
Greek translation:κουμπί επιλογής / ραδιοπλήκτρο
Entered by: socratisv

01:28 Mar 22, 2007
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Hardware / Router user manual
English term or phrase: **radio button
3. Select "Use the following IP Address" **radio button**
socratisv
Greece
κουμπί επιλογής / ραδιοπλήκτρο
Explanation:
radio button = option button

Ένα από μια σιρά μικρών στρογγυλών αμοιβαία αποκλειόμενων κουμπιών που εμφανίζονται σε ένα παράθυρο ή πλαίσιο διαλόγου. Ο χρήστης μπορεί να κάνει κλικ για νατο επιλέξει (οπότε εμφανίζεται μια κουκίδα στο κέντρο του) ή να κάνει κλικ σε ένα άλλο κουμπί της ομάδας ώστε να επιλέξει εκείνο. Αντίθετα με τα (τετράγωνα) πλαίσια ελέγχου, σε κάθε ομάδα υπάρχει ακριβώς ένα επιλεγμένο κουμπί και αν επιλεγεί άλλο, τότε επιλέγεται το μέχρι στιγμής επιλεγμένο.

Λεξικό Πληροφορικής, Γαρίδης, Δεληγιαννάκης, Τζίτζιρας
------------------------------------

Λεξικό Πληροφορικής, Microsoft Press
Selected response from:

Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
Greece
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4κουμπί επιλογής / ραδιοπλήκτρο
Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
4 +1ραδιόπληκτρο
Valentini Mellas
3 +1επιλογήSotiris Filippidis


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
επιλογή


Explanation:
Το radio button εμφανίζεται σε μεταφράσεις με τις εξής μορφές: κουμπί radio, "ραδιοφωνικό" κουμπί επιλογής, κουμπί αλληλοαποκλειόμενων επιλογών(!). Ομως, εδώ η μετάφραση της φράσης θα μπορούσε να είναι "Διαλέξτε την επιλογή 'Use the following IP address'", που ακούγεται πιό ανθρώπινο από τη φράση "Επιλέξτε το κουμπί αλληλοαποκλειόμενης επιλογής 'Use the following IP address'" :)

--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2007-03-22 02:09:22 GMT)
--------------------------------------------------

Σχετικά με το σχόλιό σου: Click the radio button & click the button = επιλέξτε (σε πιό ελεύθερη μετάφραση). Το click the button συναντάται και ως "κάντε κλικ στο κουμπί...".

Το button είναι κουμπί. Το radio button είναι επιλογέας ή, κατά την ορολογία ΟΤΕ/ΕΛΟΤ, "ραδιοκομβίο"!

Sotiris Filippidis
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
Notes to answerer
Asker: προσωπικη απορια... click the radio button & click the button δεν αποδιδονται με τον ιδιο τροπο?> πατήστε την επιλογη/ επιλέξτε?

Asker: ευχαριστω πολυ. καλημερα


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  annita
6 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
radio button
ραδιόπληκτρο


Explanation:
Ραδιόπληκτρα (radio buttons). Πεδία τα οποία λαµβάνουν µια τιµή από ένα προκαθορισµένο ... Όταν επιλεγεί κάποιο ραδιόπληκτρο το οποίο δεν ήταν επιλεγµένο, ...
www.sykap.com.cy/downloads/sas.pdf

Valentini Mellas
Greece
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Thanks! καλημερα


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
1 hr

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
κουμπί επιλογής / ραδιοπλήκτρο


Explanation:
radio button = option button

Ένα από μια σιρά μικρών στρογγυλών αμοιβαία αποκλειόμενων κουμπιών που εμφανίζονται σε ένα παράθυρο ή πλαίσιο διαλόγου. Ο χρήστης μπορεί να κάνει κλικ για νατο επιλέξει (οπότε εμφανίζεται μια κουκίδα στο κέντρο του) ή να κάνει κλικ σε ένα άλλο κουμπί της ομάδας ώστε να επιλέξει εκείνο. Αντίθετα με τα (τετράγωνα) πλαίσια ελέγχου, σε κάθε ομάδα υπάρχει ακριβώς ένα επιλεγμένο κουμπί και αν επιλεγεί άλλο, τότε επιλέγεται το μέχρι στιγμής επιλεγμένο.

Λεξικό Πληροφορικής, Γαρίδης, Δεληγιαννάκης, Τζίτζιρας
------------------------------------

Λεξικό Πληροφορικής, Microsoft Press

Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thanks!
Notes to answerer
Asker: Ευχαριστω πολύ. ΚΑλημερα


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Και «ραδιοκομβίο» κατά http://www.moto-teleterm.gr/search_gr.asp
2 hrs

agree  Effie Emmanouilidou: "κουμπί επιλογής" σύμφωνα και με τα Microsoft Glossaries
3 hrs

agree  xxxPattyPie
4 hrs

agree  AmNeS|A
5 hrs