KudoZ home » English to Greek » Computers: Software

subregister

Greek translation: βοηθητικός καταχωρητής


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:subregister
Greek translation:βοηθητικός καταχωρητής
Entered by: Valentini Mellas

09:16 Mar 19, 2007
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software / registers
English term or phrase: subregister
EVENT1 • Ρεύμα φάσης L1, καταμετρηθέν ως πολλαπλασιαστής του ονομαστικού ρεύματος In, απεικονίζεται σε δύο καταχωρητές: τον κύριο καταχωρητή (main register) και τον subregister (υποκαταχωρητή???)
Eyxaristo.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
βοηθητικός καταχωρητής
Explanation:
Κεντρική Μονάδα Επεξεργασίας ΕΚΥ
• Αριθμητική και λογική
μονάδα
– Καταχωρητής Α
(συσσωρευτής) (16 bit)
– Βοηθητικός καταχωρητής
– Εκτέλεση αριθμητικών και
λογικών πράξεων με χρήση
κατάλληλων κυκλωμάτων
• Μονάδα ελέγχου
– Μετρητής προγράμματος
(PC) (12 bit)

http://www.samos.aegean.gr/math/andpapas/courses/ics/present...
Selected response from:

Valentini Mellas
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +4βοηθητικός καταχωρητής
Valentini Mellas
3δευτερεύων καταχωρητής
Ioanna Karamanou


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +4
βοηθητικός καταχωρητής


Explanation:
Κεντρική Μονάδα Επεξεργασίας ΕΚΥ
• Αριθμητική και λογική
μονάδα
– Καταχωρητής Α
(συσσωρευτής) (16 bit)
– Βοηθητικός καταχωρητής
– Εκτέλεση αριθμητικών και
λογικών πράξεων με χρήση
κατάλληλων κυκλωμάτων
• Μονάδα ελέγχου
– Μετρητής προγράμματος
(PC) (12 bit)

http://www.samos.aegean.gr/math/andpapas/courses/ics/present...


Valentini Mellas
Greece
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 24
Grading comment
Ευχαριστώ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Assimina Vavoula: Το ίδιο θαπρότεινα και εγώ...
1 hr

agree  Vicky Papaprodromou
2 hrs

agree  Spiros Konstantogiannis: http://www.google.com/search?hl=en&q="βοηθητικοί καταχωρητές...
3 hrs

agree  AmNeS|A
6 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
δευτερεύων καταχωρητής


Explanation:
an idea...



Ioanna Karamanou
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek