KudoZ home » English to Greek » Computers: Software

line-idle state

Greek translation: κατάσταση άεργης γραμμής


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:line-idle state
Greek translation:κατάσταση άεργης γραμμής
Entered by: Eftychia Stamatopoulou

11:36 Mar 19, 2007
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software / relay
English term or phrase: line-idle state
According to the IEC XXX standard, the line-idle state is "light on". To ensure communication, the line-idle state should be the same both for the master and the slave device.
Eyxaristo.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
κατάσταση άεργης γραμμής
Explanation:
idle = άεργο. Σύστημα ή εφαρμογή που βρίσκεται σε κατάσταση αναμονής για την εκτέλεση εντολών.

idle state = άεργη κατάσταση. Κατάσταση κατά την οποία ένα σύστημα ή μια εφαρμογή λειτουργεί πλήρως, αλλά δεν αξιοποιείται. Ο όρος χρησιμοποιείται σε καταστάσεις κατά τις οποίες οι εφαρμογές περιμένουν εντολές του χρήστη (π.χ. το πάτημα ενός κουμπιού ή το κλικ με το ποντίκι).

idle time = άεργος χρόνος. Ο χρόνος κατά τον οποίο ο Η/Υ, ή μια λειτουργική μονάδα είναι διαθέσιμος για λειτουργία, αλλά δεν χρησιμοποιείται.

idle RQ
idle interrupt =άεργη διακοπή
idle character =άεργος χαρακτήρας

Λεξικό Πληροφορικής, Γαρίδη, Δεληγιαννάκη, Τζίτζιρα

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2007-03-19 11:56:35 GMT)
--------------------------------------------------

Το λεξικό Πληροφορικής Microsoft Press δίνει :

idle = αδρανής

οπότε είμαι σίγουρος ότι και η απάντηση της Βαλεντίνης είναι σωστή!

Selected response from:

Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5κατάστασης αδράνειας γραμμής
Valentini Mellas
4 +1κατάσταση άεργης γραμμής
Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
κατάστασης αδράνειας γραμμής


Explanation:
http://www.google.com/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org....

Valentini Mellas
Greece
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
11 mins

agree  Vicky Papaprodromou: Δεν ξέρω γιατί πάμε σε ουσιαστικό. Δεν θα έπρεπε να είναι «αδρανής» ή «άεργη γραμμή» (όπως προτείνει το teleterm);
15 mins

agree  socratisv
25 mins

agree  AmNeS|A
4 hrs

agree  Assimina Vavoula
2 days4 hrs

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
κατάσταση άεργης γραμμής


Explanation:
idle = άεργο. Σύστημα ή εφαρμογή που βρίσκεται σε κατάσταση αναμονής για την εκτέλεση εντολών.

idle state = άεργη κατάσταση. Κατάσταση κατά την οποία ένα σύστημα ή μια εφαρμογή λειτουργεί πλήρως, αλλά δεν αξιοποιείται. Ο όρος χρησιμοποιείται σε καταστάσεις κατά τις οποίες οι εφαρμογές περιμένουν εντολές του χρήστη (π.χ. το πάτημα ενός κουμπιού ή το κλικ με το ποντίκι).

idle time = άεργος χρόνος. Ο χρόνος κατά τον οποίο ο Η/Υ, ή μια λειτουργική μονάδα είναι διαθέσιμος για λειτουργία, αλλά δεν χρησιμοποιείται.

idle RQ
idle interrupt =άεργη διακοπή
idle character =άεργος χαρακτήρας

Λεξικό Πληροφορικής, Γαρίδη, Δεληγιαννάκη, Τζίτζιρα

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2007-03-19 11:56:35 GMT)
--------------------------------------------------

Το λεξικό Πληροφορικής Microsoft Press δίνει :

idle = αδρανής

οπότε είμαι σίγουρος ότι και η απάντηση της Βαλεντίνης είναι σωστή!



Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Ευχαριστώ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Idle line = άεργη γραμμή και στο http://www.moto-teleterm.gr/search_gr.asp Καλημέρα και καλή βδομάδα, Άρη. :-)
6 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ ξαδερφάκι! Always there, always backing everybody up! :))