KudoZ home » English to Greek » Computers: Software

daisy-chain bus wiring scheme

Greek translation: συνδεσμολογία αρτηρίας διάταξης


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:daisy-chain bus wiring scheme
Greek translation:συνδεσμολογία αρτηρίας διάταξης
Entered by: Eftychia Stamatopoulou

09:04 Apr 9, 2007
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software / ilektronomos
English term or phrase: daisy-chain bus wiring scheme
The RS-485 communication module follows the TIA-EIA-485 standard and is intended to be used in a daisy-chain bus wiring scheme with 2-wire, half-duplex multi-point communication.
Thanx!
Eftychia Stamatopoulou
Greece
συνδεσμολογία αρτηρίας διάταξης
Explanation:
bus>αρτηρία (και λεωφόρος κ.λπ.)
Π.χ. "τοπολογία αρτηρίας" http://www.google.co.uk/search?hl=el&rlz=1T4GGLJ_enGR210GR21...


Σχήμα 5.6.2 - Μία αρτηρία διάταξης (daisy chain bus) χρησιμοποιεί μία γραμμή εκχώρησης αρτηρίας η οποία διατρέχει κάθε συσκευή από την υψηλότερη στη χαμηλότερη προτεραιότητα. Αν η συσκευή έχει ζητήσει πρόσβαση στην αρτηρία, χρησιμοποιεί τη γραμμή εκχώρησης για να δείξει ότι απέκτησε πρόσβαση. Επειδή η γραμμή εκχώρησης ενεργοποιείται μόνο αν μία συσκευή δε θέλει πρόσβαση, η προτεραιότητα είναι χτισμένη μέσα στο σχήμα. Η ονομασία “daisy chain” προκύπτει από τη δομή της γραμμής εκχώρησης η οποία μεταβαίνει (chains) από συσκευή σε συσκευή.

Selected response from:

Elena Petelos
United Kingdom
Grading comment
Eyxaristo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2σχέδιο καλωδίωσης σειριακής (εν σειρά) τοποθέτησης δίαυλου
Valentini Mellas
4 +1συνδεσμολογία αρτηρίας διάταξης
Elena Petelos
4αλυσιδωτή σύνδεσηEvi Prokopi


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
αλυσιδωτή σύνδεση


Explanation:
Within computer engineering daisy chain is a bus wiring scheme




    Reference: http://www.websters-online-dictionary.org/da/daisy+chain.htm...
Evi Prokopi
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
σχέδιο καλωδίωσης σειριακής (εν σειρά) τοποθέτησης δίαυλου


Explanation:
Μάκρος Καλωδίων - ADSLgr.com
Μάκρος Καλωδίων - Επισκεφτείτε το ADSL & Broadband Hardware γενικά forum στο ADSLgr.com ... Εγώ βάζω τα τηλέφωνα daisy chain (σε σειρά) και όχι παράλληλα). ...
www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=9917 - 113k - Supplemental Result - Cached - Similar pages - Note this
Μάκρος Καλωδίων - ADSLgr.com Forum
Μάκρος Καλωδίων ADSL & Broadband Hardware γενικά. ... Εγώ βάζω τα τηλέφωνα daisy chain (σε σειρά) και όχι παράλληλα). Από τη ροζέτα πάω στη πρώτη πρίζα, ...
www.adslgr.com/forum/showthread.php?p=149689 - 114k - Supplemental Result - Cached - Similar pages - Note this
[ More results from www.adslgr.com ]
Χρήση καλωδίων διασταύρωσης σε οικιακά δίκτυα ή δίκτυα ομοτίμων
Το πρότυπο Ethernet 802.3 δεν απαγορεύει συγκεκριμένα τη χρήση καλωδίων ... απαιτείται στο διανομέα και η σειριακή σύνδεση (daisy chaining) ενός προσαρμογέα ...
support.microsoft.com/kb/278870/el - Supplemental Result - Similar pages - Note this
cobycentral.net :: View topic - Ευρυζωνική πρόσβαση μέσω του ...
Daisy. demch. koulis. reykjavik ... Η απόδοση της ευρυζωνικής πρόσβασης μέσω ηλεκτροφόρων καλωδίων με αυτές άλλων μορφών ευρυζωνικής πρόσβασης φαίνεται να ...
www.cobycentral.net/phpBB2/ntopic10824.html

για το bus δες :
http://www.proz.com/kudoz/834058 και http://www.proz.com/kudoz/529850


    Reference: http://www.google.com/search?q=daisy+%2B+%CE%BA%CE%B1%CE%BB%...
Valentini Mellas
Greece
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  AmNeS|A
10 mins

agree  achronosx
11 hrs

38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
συνδεσμολογία αρτηρίας διάταξης


Explanation:
bus>αρτηρία (και λεωφόρος κ.λπ.)
Π.χ. "τοπολογία αρτηρίας" http://www.google.co.uk/search?hl=el&rlz=1T4GGLJ_enGR210GR21...


Σχήμα 5.6.2 - Μία αρτηρία διάταξης (daisy chain bus) χρησιμοποιεί μία γραμμή εκχώρησης αρτηρίας η οποία διατρέχει κάθε συσκευή από την υψηλότερη στη χαμηλότερη προτεραιότητα. Αν η συσκευή έχει ζητήσει πρόσβαση στην αρτηρία, χρησιμοποιεί τη γραμμή εκχώρησης για να δείξει ότι απέκτησε πρόσβαση. Επειδή η γραμμή εκχώρησης ενεργοποιείται μόνο αν μία συσκευή δε θέλει πρόσβαση, η προτεραιότητα είναι χτισμένη μέσα στο σχήμα. Η ονομασία “daisy chain” προκύπτει από τη δομή της γραμμής εκχώρησης η οποία μεταβαίνει (chains) από συσκευή σε συσκευή.




    Reference: http://architecture.di.uoa.gr/sect662.html
Elena Petelos
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16
Grading comment
Eyxaristo

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
19 mins
  -> Danke!