KudoZ home » English to Greek » Computers: Software

make and carry

Greek translation: κλείσιμο κυκλώματος και διατήρηση /μεταφορά


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:make and carry
Greek translation:κλείσιμο κυκλώματος και διατήρηση /μεταφορά
Entered by: Valentini Mellas

14:26 Apr 10, 2007
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software / ilektronomos
English term or phrase: make and carry
Apo pinaka me thema "signal outputs":
Rated voltage
Continuous carry
Make and carry for 3.0 s
Make and carry for 0,5 s
Breaking capacity when the control - circuit time constant L/R
Eftychia Stamatopoulou
Greece
κλείσιμο κυκλώματος και διατήρηση /μεταφορά
Explanation:
Στο λήμμα "Make" της Ματζέντα αναφέρει "κλείσιμο κυκλώματος" και "κλείνω ηλεκτρικό κύκλωμα"

Καλή συνέχεια και Χριστός Ανέστη!
Selected response from:

Valentini Mellas
Greece
Grading comment
Eyxaristo.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3κλείσιμο κυκλώματος και διατήρηση /μεταφορά
Valentini Mellas
3δημιουργία και μεταφορά
Vicky Papaprodromou


  

Answers


59 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
δημιουργία και μεταφορά


Explanation:
Υποθέτω ότι συνεχίζει να μιλάει για το σήμα.

Vicky Papaprodromou
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 68

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
κλείσιμο κυκλώματος και διατήρηση /μεταφορά


Explanation:
Στο λήμμα "Make" της Ματζέντα αναφέρει "κλείσιμο κυκλώματος" και "κλείνω ηλεκτρικό κύκλωμα"

Καλή συνέχεια και Χριστός Ανέστη!

Valentini Mellas
Greece
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 24
Grading comment
Eyxaristo.