KudoZ home » English to Greek » Computers: Software

facility

Greek translation: χώρος


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:facility
Greek translation:χώρος
Entered by: Effie Emmanouilidou

15:11 Jan 19, 2008
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software / Navigator
English term or phrase: facility
This is from a navigator program (GPS).

A facility here is more like a point of interest, e.g. a restaurant, theater, sightseeing site, etc. I do not like "εγκαταστάσεις" and I cannot use "σημείο ενδιαφέροντος" as I also have POI. Maybe a very plain "μέρος"?

Examples:
"By importing guidebook data to a “Memory Stick Duo” inserted in the unit, you can search for a desired facility using this unit’s guidebook player."
"Select the desired facility in the list. Detailed information on the selected facility appears."
Effie Emmanouilidou
Greece
επιθυμητός χώρος
Explanation:
Η λέξη χώρος δεν υπονοεί απαραίτητα μέρος ή τοποθεσία (γεωγραφικά) αλλά περικλείει την έννοια των εγκαταστάσεων. Με τον επιθετικό προσδιορισμό επιθυμητός αποφεύγεις το "χώρος ενδιαφέροντος" (που μοιάζει με το POI) και την επανάληψη. Θεωρώ ότι σαν έκφραση είναι πιο οικονομική.

--------------------------------------------------
Note added at 33 mins (2008-01-19 15:45:34 GMT)
--------------------------------------------------

Συμπεριλαμβάνω το επιθυμητός επειδή υπάρχει στο πρωτότυπο

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2008-01-19 15:48:38 GMT)
--------------------------------------------------

...και το μέρος που αναφέρεις πιστεύω ότι είναι μια χαρά..
Selected response from:

Eri Koutala
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ! Τελικά το χώρος μου ταίριαζε καλύτερα.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4επιθυμητός χώρος
Eri Koutala
5τοποθεσίαEvi Prokopi
5μονάδα / συγκρότημα / κατάστημα
Athenian
4τόπος/χώρος/περιοχή/τοποθεσία/επίκεντρο ενδιαφέροντος
STAMATIOS FASSOULAKIS


Discussion entries: 1





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
τοποθεσία


Explanation:


Evi Prokopi
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
τόπος/χώρος/περιοχή/τοποθεσία/επίκεντρο ενδιαφέροντος


Explanation:
προσπαθώ να βοηθήσω δίδοντας απλώς ιδέες.

STAMATIOS FASSOULAKIS
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
επιθυμητός χώρος


Explanation:
Η λέξη χώρος δεν υπονοεί απαραίτητα μέρος ή τοποθεσία (γεωγραφικά) αλλά περικλείει την έννοια των εγκαταστάσεων. Με τον επιθετικό προσδιορισμό επιθυμητός αποφεύγεις το "χώρος ενδιαφέροντος" (που μοιάζει με το POI) και την επανάληψη. Θεωρώ ότι σαν έκφραση είναι πιο οικονομική.

--------------------------------------------------
Note added at 33 mins (2008-01-19 15:45:34 GMT)
--------------------------------------------------

Συμπεριλαμβάνω το επιθυμητός επειδή υπάρχει στο πρωτότυπο

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2008-01-19 15:48:38 GMT)
--------------------------------------------------

...και το μέρος που αναφέρεις πιστεύω ότι είναι μια χαρά..

Eri Koutala
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ! Τελικά το χώρος μου ταίριαζε καλύτερα.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Mohay: "μέρος"
2 hrs
  -> Thank you Andras! Κι εμένα το μέρος μου ακούγεται ό,τι πρέπει..

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
3 hrs
  -> Thank you Nadia!:-)

agree  Anastasia Giagopoulou: Με το "μέρος" κι εγώ. Καλημέρα. ;-)
2 days16 hrs
  -> Thank you Anastasia!

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
33 days

17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
μονάδα / συγκρότημα / κατάστημα


Explanation:
In relation to a area of service.

Example sentence(s):
  • Η εν λόγω μονάδα εξυπηρετεί την περιοχή.
  • Αυτό το συγκρότημα περιλαμβάνει πολλές υπηρεσίες.
Athenian
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek