KudoZ home » English to Greek » Computers: Software

toggle

Greek translation: εναλλαγή


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:toggle
Greek translation:εναλλαγή
Entered by: Maria Arelaki

18:04 Jul 11, 2008
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
English term or phrase: toggle
Toggle the page options on and off, as desired.
Maria Arelaki
εναλλαγή
Explanation:
στο κείμενό σου είναι: εναλλαγή μεταξύ ενεργοποίησης και απενεργοποίησης των επιλογών...

http://www.microsoft.com/language/en/us/search.mspx
Selected response from:

Catherine Christaki
Canada
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6εναλλαγή
Vicky Papaprodromou
4 +7εναλλαγή
Catherine Christaki


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
εναλλαγή


Explanation:
στο κείμενό σου είναι: εναλλαγή μεταξύ ενεργοποίησης και απενεργοποίησης των επιλογών...

http://www.microsoft.com/language/en/us/search.mspx

Catherine Christaki
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 12
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!!!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
0 min
  -> Merci!!

agree  Assimina Vavoula: Πάντα υποστηρίζω τις γλυκιές φίλες (και για τις δυό σας το λέω ε;;; μην παραξηγηθώ....) Διακοπές δεν θα κάνεις εσύ;;; Στο μαγκανοπήγαδο 12 μήνες τον χρόνο θα είσαι;;;
5 mins
  -> Μίνα dear! Mille merci :-)//Πήγα ένα ΣΚ στο Φραγκοκάστελο και πολύ μου είναι, από Οκτώβριο πάλι :-) xxx

agree  xxxd_vachliot: Αχ, έτσι ακριβώς! Καλό Σ/Κ και σε σένα, Κατερίνα!
19 mins
  -> Ευχαριστώ και καλό Σ/Κ (επιτέλους ήρθε!)

agree  Evi Prokopi
21 mins
  -> Ευχαριστώ και καλό Σ/Κ!

agree  Spiros Doikas
4 hrs
  -> Ευχαριστώ Σπύρο, καλό Σ/Κ!

agree  Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
16 hrs
  -> Ευχαριστώ και καλό Σ/Κ!

agree  Eri Koutala
2 days12 hrs
  -> Merci και καλημέρα!

15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
εναλλαγή


Explanation:
εναλλαγή, εναλλάξ εμφάνιση, πέρασμα/μετάβαση από τη μία επιλογή στην άλλη

http://www.google.gr/search?aq=f&hl=el&rlz=1B3GGGL_elGR279GR...

Vicky Papaprodromou
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 68

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Catherine Christaki: :-) Καλησπέρα Βίκυ!
1 min
  -> Γεια σου, Κατερίνα. :-)

agree  Assimina Vavoula: Χαρά μου, κυρία μου... Να είστε καλά...
4 mins
  -> Ευχαριστώ, Μίνα.

agree  Evi Prokopi
20 mins
  -> Ευχαριστώ, Εύη.

agree  Spiros Doikas
4 hrs
  -> Ευχαριστώ, Σπύρο.

agree  Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
16 hrs
  -> Ευχαριστώ, Άρη.

agree  Eri Koutala
2 days12 hrs
  -> Ευχαριστώ, Έρη, και καλή βδομάδα.