KudoZ home » English to Greek » Computers (general)

programming language interface

Greek translation: διεπαφή γλώσσας προγραμματισμού


07:49 Oct 23, 2006
English to Greek translations [PRO]
Science - Computers (general)
English term or phrase: programming language interface
The phrase is :

Explore the Lua programming language interface.

Thanks in advance
georgiouk
Greek translation:διεπαφή γλώσσας προγραμματισμού
Explanation:
-
Selected response from:

Andras Mohay
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +9διεπαφή γλώσσας προγραμματισμούAndras Mohay
4Διασύνδεση γλώσσας προγραμματισμού
ATHENEAN


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +9
διεπαφή γλώσσας προγραμματισμού


Explanation:
-

Andras Mohay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  flipendo
3 mins
  -> Ευχαριστώ

agree  Vicky Papaprodromou: Καλημέρα, Αντράς, και καλή βδομάδα.
1 hr
  -> Ευχαριστώ (εμείς εδώ έχουμε Σαββατοκυριακοδεύτερο...)

agree  Assimina Vavoula
1 hr
  -> Ευχαριστώ

agree  Nick Lingris: Καλό ξετέλεμα και καλή βδομάδα, λοιπόν.
2 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  Vassiliki Papangeli
4 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  AmNeS|A
4 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  Catherine Christaki
11 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  Katerina Nikopoulou
12 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  Anastasia Giagopoulou
21 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Διασύνδεση γλώσσας προγραμματισμού


Explanation:
Προσωπικά θα προτιμούσα "Διασύνδεση"
http://66.102.7.104/search?q=cache:cZyuFgiLCJYJ:www.cs.ucy.a...
γλώσσα διασύνδεσης (Interface Definition Language

έχω βρει και άλλη λέξη όπως διεπιφάνεια (interface)
http://www.math.upatras.gr/~mboudour/articles/dp.html
Στην επιστήμη της πληροφορικής, με τον όρο διεπιφάνεια (interface) αποδίδονται όλες οι σχέσεις, οι συνδέσεις και οι
αλληλεπιδράσεις που υφίστανται μεταξύ δύο ή περισσοτέρων φορέων πληροφορίας και καθιστούν δυνατή την ανταλλαγή
της πληροφορίας, δηλαδή, τηνεπικοινωνία, μεταξύ των φορέων αυτών.


Example sentence(s):
  • Γλώσσα διασύνδεσης (Interface Definition Language
  • Στην επιστήμη της πληροφορικής, με τον όρο διεπιφάνεια (interface) αποδίδονται όλες οι σχέσεις, οι συνδέσεις και οι

    Reference: http://66.102.7.104/search?q=cache:cZyuFgiLCJYJ:www.cs.ucy.a...
    Reference: http://www.math.upatras.gr/~mboudour/articles/dp.html
ATHENEAN
Native speaker of: Native in GreekGreek