KudoZ home » English to Greek » Computers (general)

File Association

Greek translation: συσχέτιση αρχείων


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:file association
Greek translation:συσχέτιση αρχείων
Entered by: Vicky Papaprodromou

10:45 Oct 23, 2006
English to Greek translations [PRO]
Science - Computers (general)
English term or phrase: File Association
Thanks in advance
georgiouk
συσχέτιση αρχείων
Explanation:
Σύμφωνα με τα γλωσσάρια της MS και τα http://www.moto-teleterm.gr/search_gr.asp & http://inforterm.cs.aueb.gr/english/search.php στο λήμμα association.
Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5συσχέτιση αρχείων
Vicky Papaprodromou
3σύνδεση αρχείων
Marina Varouta


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
file association
σύνδεση αρχείων


Explanation:
,

Marina Varouta
Germany
Native speaker of: Native in GreekGreek

41 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
file association
συσχέτιση αρχείων


Explanation:
Σύμφωνα με τα γλωσσάρια της MS και τα http://www.moto-teleterm.gr/search_gr.asp & http://inforterm.cs.aueb.gr/english/search.php στο λήμμα association.

Vicky Papaprodromou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 87
Grading comment
thanks

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nick Lingris
1 hr
  -> Eυχαριστώ, Νίκο.

agree  Anastasia Giagopoulou: Μια οικογένεια είμαστε!!Καλή συνέχεια;-)))
2 hrs
  -> Ευχαριστώ, ξαδελφούλα.:-)

agree  Assimina Vavoula
2 hrs
  -> Καλή βδομάδα, Μίνα. Ευχαριστώ.

agree  Catherine Christaki: Καλή βδομάδα Βίκυ! Ευχαριστώ πάρα πολύ!!
8 hrs
  -> Kαλή βδομάδα, κουκλίτσα μου. Και συγχαρητήρια! :-))))

agree  xxxstardome: Πολύ βολικές αυτές οι βάσεις δεδομένων!
6 days
  -> Ομολογουμένως. Και εξαιρετικά χρήσιμες και ακριβείς στην πλειονότητα των λημμάτων τους. Ευχαριστώ πολύ.