KudoZ home » English to Greek » Computers (general)

functional hot-key

Greek translation: λειτουργικό πλήκτρο άμεσης/ταχείας πρόσβασης


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:functional hot-key
Greek translation:λειτουργικό πλήκτρο άμεσης/ταχείας πρόσβασης
Entered by: Assimina Vavoula

14:06 Oct 27, 2006
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: functional hot-key
USING THE FEATURES

Mouse Control Panel

After installing the above driver, there will be a mouse icon on the task bar at the bottom of your screen. Double click the mouse icon, the Mouse Control Panel will appear on screen. Simply follow its instructions you can define the middle key/scrolling wheel as functional hot-key.
Assimina Vavoula
Greece
πλήκτρο συντόμευσης λειτουργίας
Explanation:
Το hot-key είναι το πλήκτρο συντόμευσης.

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2006-10-27 14:16:10 GMT)
--------------------------------------------------

Η Microsoft ως πλήκτρο συντόμευσης και πλήκτρο πρόσβασης το δίνει. Πλήκτρο συντόμευσης για εφαρμογές είναι - αντί να πας στο Έναρξη>Όλα τα προγράμματα>Βοηθήματα>Αριθμομηχανή, για παράδειγμα, πατάς το πλήκτρο και ξεκινάει κατευθείαν η εφαρμογή, ή αναθέτεις μία ενέργεια που εκτελείται αυτόματα όταν πατάς το πλήκτρο (π.χ. Back στον ΙΕ, κτλ).
Selected response from:

Alexandros Mouratidis
Greece
Grading comment
Me afto einai OK. Efxaristo kai kalimera.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3πλήκτρο συντόμευσης λειτουργίας
Alexandros Mouratidis
3 +2λειτουργικό πλήκτρο ενεργοποίησης
Betty Revelioti


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
λειτουργικό πλήκτρο ενεργοποίησης


Explanation:
λειτουργικό πλήκτρο ενεργοποίησης

Betty Revelioti
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
1 min

agree  flipendo
14 mins

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
πλήκτρο συντόμευσης λειτουργίας


Explanation:
Το hot-key είναι το πλήκτρο συντόμευσης.

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2006-10-27 14:16:10 GMT)
--------------------------------------------------

Η Microsoft ως πλήκτρο συντόμευσης και πλήκτρο πρόσβασης το δίνει. Πλήκτρο συντόμευσης για εφαρμογές είναι - αντί να πας στο Έναρξη>Όλα τα προγράμματα>Βοηθήματα>Αριθμομηχανή, για παράδειγμα, πατάς το πλήκτρο και ξεκινάει κατευθείαν η εφαρμογή, ή αναθέτεις μία ενέργεια που εκτελείται αυτόματα όταν πατάς το πλήκτρο (π.χ. Back στον ΙΕ, κτλ).

Alexandros Mouratidis
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 24
Grading comment
Me afto einai OK. Efxaristo kai kalimera.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Αυτό, Αλέξανδρε, είναι το "shortcut key". Καλό Σ/Κ! // Συμφωνώ με το "πλήκτρο (άμεσης/ταχείας) πρόσβασης. Ξέρω τι είναι τα hot keys, Αλέξανδρε, τα χρησιμοποιώ κατά κόρον :-)
2 mins

agree  Vicky Papaprodromou: Συμφωνώ. Για την ακρίβεια θα έλεγα «λειτουργικό πλήκτρο άμεσης/ταχείας πρόσβασης».
1 hr

agree  Nick Lingris
1 day3 hrs




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (1): Betty Revelioti